quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:16 schreef Trebo het volgende:
Ik koop elke dag krieltjes, een hamburger en een pot appelmoes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet elke zin met een smiley beginnen?
quote:En waarom heb je 10 kilo aardappels op voorraadvoed je een weeshuis?
quote:Ik heb hier altijd in huis:
pasta, rijst, couscous, bloem, zelfrijzend bakmeel, melk, een hele boel kruiden (gedroogd en vers), wortels, wat blikjes met dingen als bonen en mais, tomatenpuree, tomatensaus, tomaten stukjes in blik, paneermeel, bindmiddel, een zakje geraspte kaas in de vriezer, bladerdeeg of hartige taart deeg, gist, eieren, bakpoeder, vanillesuiker/essence, noten, room,
En vast nog wel meer dat me nu ontschiet
Waarom?quote:
quote:
ik red het hier prima zonder vooruit te koken hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Newbies
[..]Kom ik straks op terug, koken is vooruitzien, ik ga even uit van 4 studenten per maaltijd hier, inkopen voor 1 week, aardappels kook je op dag 1, en dan in 2 1/2 keer de hoeveelheid die je per maaltijd nodig hebt.
Als je vandaag aardappels kookt, dan BAK je morgen wat er overblijft, en gebakken eet je 1/2 portie meer dan je gekookt meestal eet, dus vooruit-koken.
[..]Aanvulluuuuhhhhhh !!!!!!!!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Waarom 4 kilo suiker? Ik gebruik echt NOOIT suiker.
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]In deze app-to-be gaan we inkopen doen voor 4 studenten dus volwassen eters.
Die gaan straks onderverdeeld worden in maandelijks, wekelijks, en dagelijks.
4 kilo suiker is basisbehoefte voor 4 volwassen maandelijks, wekelijks aanvulbaar indien nodig, en dagelijks voorhanden dus in verdere recepten, denk aan toetjes maar ook gevorderd kookwerk voor na een week of drie oefenen met basisspullen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zetten![]()
In toetjes gooi ik ook geen suiker. Maar goed het kan natuurlijk. Of als je een cake of zo wil bakken, maar dan nog lijkt het me nogal veel.
Moet er wel bij zeggen dat ik niet kan koken laat staan een cake bakken
En pannenkoekenmix. Vier pakken. Really?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Waarom 4 kilo suiker? Ik gebruik echt NOOIT suiker.
Studenten barsten van de ruimtequote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
Ja OK ik ben geen student. Ik heb trouwens niet eens plek in mijn keukenkastjes voor zoveel voorraad
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En pannenkoekenmix. Vier pakken. Really?!![]()
jullie eten echt raar als je in een maand 4 kilo suiker wegwerktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]In deze app-to-be gaan we inkopen doen voor 4 studenten dus volwassen eters.
Die gaan straks onderverdeeld worden in maandelijks, wekelijks, en dagelijks.
4 kilo suiker is basisbehoefte voor 4 volwassen maandelijks, wekelijks aanvulbaar indien nodig, en dagelijks voorhanden dus in verdere recepten, denk aan toetjes maar ook gevorderd kookwerk voor na een week of drie oefenen met basisspullen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Tering
wat
is
je
probleem
kerel
Ik kook graag (vooral bakken) en doe maanden met een kilo suikerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zetten![]()
In toetjes gooi ik ook geen suiker. Maar goed het kan natuurlijk. Of als je een cake of zo wil bakken, maar dan nog lijkt het me nogal veel.
Moet er wel bij zeggen dat ik niet kan koken laat staan een cake bakken
Wat hebben mensen toch een idioot stereotype beeld van studentenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef Oversight het volgende:
Voorraadkast, dekenkist, je bent student, dus of dronken of creatief met ongemak.
Ben je nu student of alleenstaand ouderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Die gaan er per maand, ( 1 volwassene en kind van 7 ) ongezien doorheen op onvoorziene momenten, onverwacht bezoek, extra ontbijtje, zondagmiddagtrek, munchies zeker wel doorheen, if not, houdbaar en voorraadkast, voor grijpen als gewenst, basisvoorraad per maand dus, op peil houden en weten dat je maar hoeft te grijpen.
Flikker toch op met je newbies joh. Het is gewoon stervens irritant, en omdat jij toevallig al 13 jaar op fok! zit hoef je niet uit de hoogte te doen met je '''quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
jullie eten echt raar als je in een maand 4 kilo suiker wegwerkt
Wat wil je met dit topic? Goede vraag, want ik snap het niet zo. Iemand anders doet onderzoek naar een app voor studenten en jij opent een topic met een bizarre voorraadlijst. En dan?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben je nu student of alleen staand ouder![]()
En wat wil je nu precies?
En je typt ongelooflijk irritant en debiel
zelfs als je de smileys weg denkt
Oh en pannenkoekenmix is debiel
Het is bloem met zoutmaak je pannenkoeken gewoon helemaal zelf
Hoe kun je 'last' hebben van een smiley in een topic dat niemand je verplicht te lezen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Flikker toch op met je newbies joh. Het is gewoon stervens irritant, en omdat jij toevallig al 13 jaar op fok! zit hoef je niet uit de hoogte te doen met je '''newbies ''.
Lees de reacties en ik denk dat toch zeker 90% last heeft van je smileys.
Het verbaast me altijd zo, pannenkoekenmix.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:18 schreef zeefje het volgende:
Dit dus.
Enne verse, eigengemaakt pannenkoeken
Omdat het afleid van de boodschap die hij wilt overbrengen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je 'last' hebben van een smiley in een topic dat niemand je verplicht te lezen?
En hoe vaak doen die 4 studenten van jou dat denk je? of een normaal persoon?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]koffie/ thee/ toetjes/ leuke dingen, en weer die basisvoorraad zodat je twee kilo suiker kunt grijpen als je stoofperen of jam maakt zodra je de app begrijpt.
Je kan er toch omheen lezen. Kom op zeg, niet zo aanstellen joh, het zijn maar fucking smilies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat het afleid van de boodschap die hij wilt overbrengen.
Dan ben jij een van de weinige(n) die er geen last van heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan er toch omheen lezen. Kom op zeg, niet zo aanstellen joh, het zijn maar fucking smilies.
Nee, er is iemand anders die onderzoek doet naar het bouwen van een kook-app voor studenten en hij voelt zich de redder in nood door haar te helpen oid. Of zo. Ik snap het niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
En hoe vaak doen die 4 studenten van jou dat denk je? of een normaal persoon?
Wat wil je? Je bouwt een app of zo? Dan moet je hem afstemmen op een normale verbruiker en niet op jezelf omdat jij blijkbaar een shitload aan suiker wegwerkt
Verder zijn er genoeg kookboeken en websites die dit al doen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:17 schreef zeefje het volgende:
Flikker toch op met je newbies joh. Het is gewoon stervens irritant, en omdat jij toevallig al 13 jaar op fok! zit hoef je niet uit de hoogte te doen met je '''newbies ''.
quote:Lees de reacties en ik denk dat toch zeker 90% last heeft van je smileys.
Meestal allemaal newbies die nog nooit van Oversight hebben gehoord. Het gaat er bij mij niet in dat je daadwerkelijk last ondervindt van zo iets triviaals als een smilie. Kom op joh, who cares?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige(n) die er geen last van heeft. Maar als je kijkt in andere topics waar TS post, dan zijn er naast mij nog veel andere posters die het echt irritant vinden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, er is iemand anders die onderzoek doet naar het bouwen van een kook-app voor studenten en hij voelt zich de redder in nood door haar te helpen oid. Of zo. Ik snap het niet zo heel goed.
Betreffende topic: CUL / avondmaaltijdkosten van studenten
Ja sorry voor je insomnia. Ik heb gewoonn geslapen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
aawwwww Zeefje... ... zucht, jij zalige insomnia-bom,..
Soms is rekening met een ander houden ook wel makkelijk.quote:[..]Lees hoeveel me dat al 13 jaar kan schelen..
Ik heb zeker wel van oversight gehoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meestal allemaal newbies die nog nooit van Oversight hebben gehoord. Het gaat er bij mij niet in dat je daadwerkelijk last ondervindt van zo iets triviaals als een smilie. Kom op joh, who cares?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Oversight het volgende:
Is meer mijn eigen boodschappenprobleemoplosdingookhier.
Wie het handig vind mag het jatten, en als zij die app bouwt heb ik alles erin wat IK nodig heb.
Punt gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel van oversight gehoord. Klopt het is maar een smiley, ik laat het bij deze ook gewoon. Maar ik wilde net even een punt maken.
Ik heb pas met alleen 2 rode pepers, rijst, kip en prei gewoon iets heel lekker gemaakt. Kruiden zijn daarin wondermiddelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dus ook voor eigen gebruik.
Ik heb geen vaste voorraad, heb gewoon in huis wat ik nodig heb voor vandaag en dan bouw je vanzelf een minimale voorraad op (suiker, bloem, boter, rijst, pasta, aardappels, uien, knoflook eieren, melk etc). En ik ben erg creatief met koken, dus kan altijd wel een lekkere maaltijd bereiden van wat er in huis is als ik onverhoopt een dag niet naar de winkel kan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:20 schreef zeefje het volgende:
En alsjeblieft oversight, ga nu niet weer rellen met Mods, omdat jij het nu eenmaal beter denkt te weten want dat is niet altijd zo.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb pas met alleen 2 rode pepers, rijst, kip en prei gewoon iets heel lekker gemaakt. Kruiden zijn daarin wondermiddelen
Waarom moeten wij dan zeggen wat wij gebruiken? Blijkbaar heb jij een afwijkend eetpatroon dus heeft het algemene voor jou geen zinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Is meer mijn eigen boodschappenprobleemoplosdingookhier.
Wie het handig vind mag het jatten, en als zij die app bouwt heb ik alles erin wat IK nodig heb.
Ja dahag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Zeefje,.... zucht...
in mijn oor live, niet hier niet nu.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef zeefje het volgende:
Ik heb pas met alleen 2 rode pepers, rijst, kip en prei gewoon iets heel lekker gemaakt. Kruiden zijn daarin wondermiddelen
Zelfs als je uit gaat van 1 kilo pppm is dat nog steeds belachelijk veel ja. Ik doe met een kilo suiker (voor twee personen) makkelijk een half jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dahag.
Ik weet nu waarom je zo hyperactief bent, 4 kg suiker mijn gawd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dus ook voor eigen gebruik.
Ik heb geen vaste voorraad, heb gewoon in huis wat ik nodig heb voor vandaag en dan bouw je vanzelf een minimale voorraad op (suiker, bloem, boter, rijst, pasta, aardappels, uien, knoflook eieren, melk etc). En ik ben erg creatief met koken, dus kan altijd wel een lekkere maaltijd bereiden van wat er in huis is als ik onverhoopt een dag niet naar de winkel kan.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadIk heb altijd wel een behoorlijke voorraad kruiden en die koop ik ook snel nieuw als een potje bijna op is.
Als je track hebt om 2 uur ga je toch gewoon br.shoarma, kapsalon of iets in de geest halen. Want je bent toch student.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijk, dat willen al die studenten en kut-autisten ook kunnen !
Orde, ingredienten, recepten, handige boodschappenlijstjes, minimale voorraad, niet misgrijpen bij trek om 2 uur snachts, .
goeie apps zijn handig
Daar heb je geen app voor nodig maar een vermogen tot logisch denken, creativiteit en een snufje durfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijk, dat willen al die studenten en kut-autisten ook kunnen !
Orde, ingredienten, recepten, handige boodschappenlijstjes, minimale voorraad, niet misgrijpen bij trek om 2 uur snachts, .
goeie apps zijn handig
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dahag.
Ik weet nu waarom je zo hyperactief bent, 4 kg suiker mijn gawd.
dmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
OMFG, hey ik zou koken, jij studeren toch ?
Zeik niet en een je bordje leeg.
Ik ga echt niet als ik later groot ben 1kg pppm eten. Wil jij mij dik hebben ofwatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
OMFG, hey ik zou koken, jij studeren toch ?
Zeik niet en een je bordje leeg.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als je track hebt om 2 uur ga je toch gewoon br.shoarma, kapsalon of iets in de geest halen. Want je bent toch student.
Bij de kapsalontent in rotterdam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Oversight het volgende:
[..]Goedkoper eten = meer kunnen zuipen
Ja maar zo'n kosten baten analyse is niet iets wat de gemiddelde student doet (of uberhaubt kan) bij hevige trek midden in de nachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Oversight het volgende:
[..]Goedkoper eten = meer kunnen zuipen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef zeefje het volgende:
Ik ga echt niet als ik later groot ben 1kg pppm eten.
quote:Wil jij mij dik hebben ofwat
Ook niet.quote:[quote]Op dinsdag 28 januari 2014 11:43 schreef Oversight het volgende:
[..]Tenzij de keuken ruikt naar mijn verse appeltaart.
[..]
Doe 's even normaal jongenquote:Jah, maar niet langer dan 9 maanden per keer.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kosten baten analyse is niet iets wat de gemiddelde student doet (of uberhaubt kan) bij hevige trek midden in de nacht
Ik denk dat je dan toch de impulscontrole overschat van de studentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef Oversight het volgende:
[..]Bingo , je bent er bijna..
Student, niet handig inkopend, noch handig met budget, veel verleiding, weinig ervaring,
Best handig zon app die zorgt dat je de hele maand lekker kan eten als je er zelf niet over wil hoeven nadenken en overloos tijd verspillen met planning en inkopen en koken.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch de impulscontrole overschat van de student
Die willen helemaal niet de hele maand vooruit plannen en 4 dagen per week aardappels eten
Die komen thuis, bedenken dat ze zin hebben in noodles en gaan die dan kopen of bestellen
dat is echt compleet verschillendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Jah, en studenten die graag op bussen wachten hebben geen ov-tijden app nodig.
quote:
CUL / avondmaaltijdkosten van studentenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat app-idee heb je toch gejat uit een recent topic?
Ja, ik was nog bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
CUL / avondmaaltijdkosten van studenten
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
OK nog een on topic vraag dan: waarom niets in de vriezer, dat is toch handig? Verse groente is misschien beter/lekkerder maar minder lang houdbaar.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat app-idee heb je toch gejat uit een recent topic?
Ga jij die app, als 'ie er komt, gebruiken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Bijna, iemand gaat een app bouwen, ( waar ik geen ruk verstand van heb )
Ik wil al mijn eigen stomme beperkingen met zo'n app kunnen omzeilen.
Dus zal ik ervoor moeten werken anders komt ie er niet zoals ik m graag zie.
Handig, compleet, met geile knopjes, slimme opties, en keuze om wel niet aan verschillende trajectplanningen mee te doen.
In ideale opzet zou deze app me wel eens een boel ellende kunnen besparen als ik er 1 keer alles instop dat er ik graag uit wil komen zien rollen.
Dus input leveren, hoe meer hoe beter.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar zo'n kosten baten analyse is niet iets wat de gemiddelde student doet (of uberhaubt kan) bij hevige trek midden in de nacht
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga jij die app, als 'ie er komt, gebruiken?
quote:Je bent tenslotte student -af?
Want je maakt er wel erg veel werk van ,.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat je dan toch de impulscontrole overschat van de student
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef Oversight het volgende:
Als je straks m.b.v. de app de gerechten wilt kunnen maken tegen minimale prijs, wil je niet misgrijpen naar noodzakelijk aanwezige basis ingredienten.
Suiker is gezond en handig inzetbaar ook als tegenhanger straks voor zure en bittere smaakjes.
Echt lekker koken heeft twee toverwoorden, keuzes, en combinaties.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een zakje bataten gekocht bij de groenteboer. Alleen al omdat-ie met zijn winkeltje met lekkers overleeft in Stratum![]()
Hoe bereid ik ze het beste (in plakjes in de oven?) en wat is er lekker bij?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
Duur boodschappen zo met die app je kunt beter je vriezer volgooien en zorgen dat je voldoende in huis hebt.
Kun je ook geen impulsaankopen doen
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Oversight het volgende:
[..]6 uur savonds, honger, kies:
"iets" ontdooien en opwarmen.
vers en smakelijk en gezond voedsel eten in zelfde tijd, voor minder geld.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Tering
wat
is
je
probleem
kerel
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een zakje bataten gekocht bij de groenteboer. Alleen al omdat-ie met zijn winkeltje met lekkers overleeft in Stratum![]()
Hoe bereid ik ze het beste (in plakjes in de oven?) en wat is er lekker bij?
quote:
Hij quote me en ik reageer er op en dan moet ik wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet écht die 4 kilo suiker lozen hoor
Ja, doe normaal, oké?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij quote me en ik reageer er op en dan moet ik weg
Ik doe normaal in tegenstelling tot de prachtige onleesbare posts van de TS hier. Maargoed dat mag je natuurlijk weer niet zeggen want het is een zogenaamde oldbiequote:
Knoflookpoeder is ook prima, die echte knoflook komt uit Chinaquote:Kilo Zout, busje peper, flinke bus shoarmakruiden/ gyroskruiden/ paprika-poeder/ currypoeder/ sambal, tomatenpuree, rijst, gedroogde pasta, een flink net uien, 3 bolletjes knoflook, gedroogde zwitserse poederkaas, 4 kilo suiker, fles saladedressing "tuinkruiden" ( meest neutraal ) 4 pakken pannekoekenmix ( alleen water toevoegen versie ) 10 kilo aardappels.
Dat lijkt me best lekker eigenlijk. Moet wel lang in de oven. Dus op tijd beginnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef Oversight het volgende:
[..]Heb je twaalf minuten tijd ?
ingrediënten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik doe normaal in tegenstelling tot de prachtige onleesbare posts van de TS hier. Maargoed dat mag je natuurlijk weer niet zeggen want het is een zogenaamde oldbie
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ben helaas koemelkallergisch, sorry
Heb nog geen goeie vervanger gevonden voor feta zonder melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef me even, ik plak 'm hier wel in komende dag of wat....
◢◤
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:59 schreef yvonne het volgende:
Je moet écht die 4 kilo suiker lozen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |