Nee, maar het filmpje openbaar maken wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Door haar facebookaccount op een forum te posten is de kans groter dat ze vervolgd wordt?
Jijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan...
Betaal jij haar leven?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik er bij was sloeg ik ze allemaal neer en brak ik die brilsmurf haar kaak GODVERDOMME!!!1!!
Daar heb ik het toch helemaal niet over?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, maar het filmpje openbaar maken wel.
jij verdient ook wel zn pak slaagquote:
doe eens lief johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij verdient ook wel zn pak slaag
door dat meisje dan he![]()
lijkt er meer opquote:
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over?
Jij bent glazenwasser op hoogte?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom? Laag werk kan je altijd wel krijgen.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij bent glazenwasser op hoogte?
Aan die foto s te zien en haar gedrag denk ik niet dat ze veel denktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Groenteschoffel het volgende:
Ik vraag me dan af he... Als ze zichzelf over een jaar of 10 dan terugziet op het internet, welke gedachten er dan in haar omgaan.
Misschien heeft ze dan wel spijt, maar kan ze geen baan vinden omdat potentiële werkgevers het filmpje ook kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Groenteschoffel het volgende:
Ik vraag me dan af he... Als ze zichzelf over een jaar of 10 dan terugziet op het internet, welke gedachten er dan in haar omgaan.
Op jou... met je "laag werk"quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Ambicioso het volgende:
Zo'n mensen. Als ik dat filmpje kijk krijg ik de neiging om die dat wijf dat bezig is helemaal naar de tering te slaan![]()
Daarom dus geen fb Twitter en al die meukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dan wel spijt, maar kan ze geen baan vinden omdat potentiële werkgevers het filmpje ook kunnen bekijken.
Wat weet jij nou überhaupt over de situatie, het "slachtoffer" volgt de "dader" nadat er al woorden gewisseld zijn. Dit is echt weer stemmingsmakerij van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Groenteschoffel het volgende:
Nee, maar dat is nu al overal gepost.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Daarom dus geen fb Twitter en al die meuk
Misschien heeft ze dan een straf uitgezeten idd...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dan wel spijt, maar kan ze geen baan vinden omdat potentiële werkgevers het filmpje ook kunnen bekijken.
Dit dus. Je bereikt er helemaal niets mee, behalve dat je jezelf neerzet als een enorm triest persoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Flikker toch op met die smerige heksenjacht. Debieltjes.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef HQ het volgende:
Gebeurde vroeger ook, alleen nu wordt het gefilmd
Oh reallyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Daarom dus geen fb Twitter en al die meuk
Yepquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nu al overal gepost.
Hčhč ..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ik er sowieso niet aan doeik geef je gelijk.
Gelukkig hebben mensen zoals jij het niet voor het zeggen hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wijf moet keihard aangepakt worden.. En dan de omstanders daar, doen gewoon niks. Lachen mee.. Treurig volk, keihard martelen. Ophangen dat volk, de omstanders dan....
En terecht.. Slachtoffer heeft er waarschijnlijk ook haar hele leven last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, consquenties van je acties enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dan een straf uitgezeten idd...
Maar oh wee.. op internet doen we wel even eigen rechtertje spelen...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Puush loopt inderdaad te kutten. Even uploaden.
Edit:
[ afbeelding ]
@LaPortuguezaaa dus.
Jezusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Groenteschoffel het volgende:
Ze zegt sorry![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)hulst_zegt_sorr.html
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Groenteschoffel het volgende:
Ze zegt sorry![]()
Ze doet het morgen zo weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
JezusEn Geenstijl doet alsof het nu weer goed is
Ik wil een filmpje zien waarin ze zichzelf de tering in slaat, logisch dat ze probeert haar hachje te redden op deze slappe manier
Wat was haar probleem met dat meisje nou eigenlijk? Die had niks gedaan en toen had ze ineens iemand een hoer genoemd of zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
JezusEn Geenstijl doet alsof het nu weer goed is
Ik wil een filmpje zien waarin ze zichzelf de tering in slaat, logisch dat ze probeert haar hachje te redden op deze slappe manier
Ze zal wel een paar bedreigingen gehad hebben. Achterlijk wijf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Groenteschoffel het volgende:
Ze zegt sorry![]()
In het filmpje zei ze "de ruzie loopt al vanaf september" net of dat een excuus isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was haar probleem met dat meisje nou eigenlijk? Die had niks gedaan en toen had ze ineens iemand een hoer genoemd of zo?
Net alsof dat nu verdwijnt met dat laffe filmpje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ze zal wel een paar bedreigingen gehad hebben. Achterlijk wijf.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof dat nu verdwijnt met dat laffe filmpje.
Voel door dat schijnheilige filmpje pas echt de behoefte die bril kapot te slaan en de scherven 1 voor 1 in haar ogen te steken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |