Daar kun je op wachten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Tassendief het volgende:
O,god ze hebben haar ook al op facebook gevonden
quote:Dont hate me because Im beautiful, hate me because your boyfriend thinks I am.
Dat loopje ook echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef Groenteschoffel het volgende:
Trouwens, de kopschopper zelf, wat een plofkip is dat zeg
Welk meisje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Van dat meisje want dat zal d'r leren
Ik zeg doen, ff flink als volwassen kerel met een baksteen die tere schedel kraken, heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Ambicioso het volgende:
Zo'n mensen. Als ik dat filmpje kijk krijg ik de neiging om die dat wijf dat bezig is helemaal naar de tering te slaan![]()
Puush loopt inderdaad te kutten. Even uploaden.quote:
Geenstijl hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Flikker toch op met die smerige heksenjacht. Debieltjes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Puush loopt inderdaad te kutten. Even uploaden.
Edit:
[ afbeelding ]
@LaPortuguezaaa dus.
Dit ja. Onschuldige shit dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Niet alleen Geenstijl blijkbaar, aangezien het hier ook gepost wordt.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Puush loopt inderdaad te kutten. Even uploaden.
Edit:
[ afbeelding ]
@LaPortuguezaaa dus.
Opknopen aan de hoogste boom!@#quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Kan ik aannemen dat je groot voorstander bent van struisvogelpolitiek?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen Geenstijl blijkbaar, aangezien het hier ook gepost wordt.
Snel kamervragen stellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Groenteschoffel het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat je groot voorstander bent van struisvogelpolitiek?
Je doet maar. Ik neem in ieder geval aan dat de mensen die hier facebookaccounts posten achterlijke tokkies zijn. Wat is het doel? Dat een groep internethelden dat wijf in elkaar gaan slaan of wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Groenteschoffel het volgende:
[..]
Kan ik aannemen dat je groot voorstander bent van struisvogelpolitiek?
mis ik nou iets? ze gaat 1x neer, dan krijgt ze 4 tikken, daarna 1x neer en nog een tik?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Groenteschoffel het volgende:
Wat kan ik mij toch verschrikkelijk boos maken om dit soort acties. Het schijnt een nieuwe rage te zijn om je medemens voor het hoofd te schoppen, zo ook in dit filmpje. Gadverdamme, wat een walging. Dit filmpje getuigd maar weer van de nieuwe jeugd.
Ik hoop dat de kopschopster uit dit filmpje nooit aan een baan zal geraken en voor haar leven lang met het volledige gezicht op het internet zal verschijnen. Kut volk.
Ik ben er ook geen voorstander van. Maar ik heb er geen moeite mee als ze hierdoor wordt vervolgd (en moeilijker aan een baan komt etc).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je doet maar. Ik neem in ieder geval aan dat de mensen die hier facebookaccounts posten achterlijke tokkies zijn. Wat is het doel? Dat een groep internethelden dat wijf in elkaar gaan slaan of wat?
En dan...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van. Maar ik heb er geen moeite mee als ze hierdoor wordt vervolgd (en moeilijker aan een baan komt etc).
Waarom? Laag werk kan je altijd wel krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan...
Betaal jij haar leven?
Door haar facebookaccount op een forum te posten is de kans groter dat ze vervolgd wordt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van. Maar ik heb er geen moeite mee als ze hierdoor wordt vervolgd (en moeilijker aan een baan komt etc).
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |