Hahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het zo grappig, 1 iemand zei toentertijd op haar gasten boek zo iets van:
Als je bobbels op je buik voelt is het infectie maar krijg je gewoon tieten, en als er bloed uit je kut begint te lopen heb je geen scheurbuik maar ben je gewoon ongesteld, veel succes verder![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij wilt dus de anus voorbehandelen met melk. Als je dan begint aan de daad en daar vervolgens mij eindigt, het resultaat bekijkt dan zie je geen verschil meer tussen de melk en sperma.
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had eerst een map met alleen maar foto's van kate![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
toegevoegd aan mijn FOK! friendlist
Ooooooooh.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zei Rienk
Maar die Hakim is tering irritant
Sowieso dat accentelke dag aanhoren. the horror
Bij mij is dat met inso gewoon door het doodnormale penis reiueel gegaan, waar de een de ander zn penis vastpakt en even heen en weer schud.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
door kate zijn wij vrienden geworden, weet je dat nog?
okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je ze niet uit elkaar kan houden moet je echt naar de oogarts ik hou ze van 5 meter in mn bed nog uit elkaar
Even normaal doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooooooooh.
Ja die zweverige types zijn sowieso moeilijk irritant.
Maar de meest irritante is toch wel Billy. Echt drogeren dat wijf, zodat ze een keer haar bek houdt. Jezus Christ. It never stops.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
Alleen al 'zeilmeisje'. Seriously, verwende stinkhoer
gadverquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bij mij is dat met inso gewoon door het doodnormale penis reiueel gegaan, waar de een de ander zn penis vastpakt en even heen en weer schud.
Zegmaar een handdruk, maar dan voor speciale gelegenheden
Goed verhaal manquote:
Ja wtf hoe oud is zij trouwens? Niet over de 50 toch? Dat dacht ik te lezen namelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooooooooh.
Ja die zweverige types zijn sowieso moeilijk irritant.
Maar de meest irritante is toch wel Billy. Echt drogeren dat wijf, zodat ze een keer haar bek houdt. Jezus Christ. It never stops.
hoe is het ouwe hoorneesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[..]ballon, ik kom even buurten.
52 jaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wtf hoe oud is zij trouwens? Niet over de 50 toch? Dat dacht ik te lezen namelijk
Ik dacht 31.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wtf hoe oud is zij trouwens? Niet over de 50 toch? Dat dacht ik te lezen namelijk
Serieusquote:
Oh dit vind je wel vies, maar etsu zn man op man praatjes en anale behalingen niet.quote:
Natuurlijk niet, ik weet het niet. Ze is wel echt best lelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus___
Hoe kan je zo zijn op die leeftijd
Dacht alquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef heloef het volgende:
Jup, ze is 31.
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/35/billy-x
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik weet het niet. Ze is wel echt best lelijk.
dat vind ik ook viesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh dit vind je wel vies, maar etsu zn man op man praatjes en anale behalingen niet.
DE FUCK IS WRONG WITH YOU
Ja echt! Ge-wel-digquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dát bedoel ik maar!
[..]
Prima prima brah, veel werk, maar dat is ergens ook wel goed.
Wat ben je toch een vriendelijk persoon. Altijd zo vrolijk in de nacht en droevig in de zon.quote:
Beroep : Levenskunstenaarquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef heloef het volgende:
Jup, ze is 31.
goed bezigquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dát bedoel ik maar!
[..]
Prima prima brah, veel werk, maar dat is ergens ook wel goed.
zeg er eens wat van dan, mss dat ie naar jou wel luistert met zn vieze praatjesquote:
Ik niet, ik vind haar echt echt echt lelijk zeg maar. Heel jammer.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen.
Maar even paar afleveringen gekeken en de meeste zijn echt walgelijk. Zitten paar normale bij.
nee hij luistert niet naar mequote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg er eens wat van dan, mss dat ie naar jou wel luistert met zn vieze praatjes
Dankjewel schat. Daarom word ik ook mod binnenkort.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vriendelijk persoon. Altijd zo vrolijk in de nacht en droevig in de zon.
Nachtjapon.
Dacht je dat ze echt kansvolle mensen kunnen vinden die bereid zijn 24/7 in een omgebouwde loods te gaan wonen dan ?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beroep : Levenskunstenaar
Dit is een grap toch?
Je zal er zelf wel goddelijk uit zien danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind haar echt echt echt lelijk zeg maar. Heel jammer.
Nee joh, blije huppelkut die de eerste twee weken iedereen heeft lopen knuffelen. Levenskunstenaar dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beroep : Levenskunstenaar
Dit is een grap toch?
als mijn vriendin ooit zo zou worden schiet ik mezelf door de kopquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef heloef het volgende:
Jup, ze is 31.
alcoholistquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar een biertje stelletje hoeren
ben je dronken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar een biertje stelletje hoeren
Jij wordt geen mod zolang je nog een DM ban hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel schat. Daarom word ik ook mod binnenkort.
Dat dan weer niet neequote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht je dat ze echt kansvolle mensen kunnen vinden die bereid zijn 24/7 in een omgebouwde loods te gaan wonen dan ?
Waarom niet haar? Dan los je het probleem op, niet de oplossingquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als mijn vriendin ooit zo zou worden schiet ik mezelf door de kop
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal er zelf wel goddelijk uit zien dan
Of je maakt het uit. Je hoeft niet zo hysterisch te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als mijn vriendin ooit zo zou worden schiet ik mezelf door de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |