Neuken?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha ja hoe oud ben je?
Ik vraag me af hoe dat moet als ik 83 ben. Ja eh ik ben 83 of 84, ik weet niet of ik het altijd ga onthouden zeg maar.
ja hequote:
19quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
19
En ik zei, "18, euh.. 19"
en toen geloofde ze het niet meer.
quote:
Melk? Maar dat tast het eindresultaat alleen maar aan. Wit en wit zijn niet van elkaar te onderscheiden.quote:
Ja, is moeilijk. Daarom vraag ik me af hoe dat moet als je echt oud bent. Wat maakt het dan uit of je nou 87 of 88 bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
19
En ik zei, "18, euh.. 19"
en toen geloofde ze het niet meer.
Was wel een schok toen mika uit de kast kwam.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
Doet me denken aan Mika(h) dus dat is eigenlijk Hakim
En die kut die vond dat ze op haar 14de de wereld rond moest zeilenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
Laura is toch die kut uit dat liedje van Jan Smit
Zijn kontkorsten wit?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Melk? Maar dat tast het eindresultaat alleen maar aan. Wit en wit zijn niet van elkaar te onderscheiden.
HHAAARRRR NAAAMM IIS LAURAAAAAquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
was het niet simon en nick ?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
een hele lieve meidquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
Die van mij is het knapst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
LMI, inso en fokit hebben dezelfde soort ava.
erg hinderlijk
Limburgse logica.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zei zo van: Als je zegt tegen iemand, doe niet zo vervelend betekent dat dat je ook nooit vervelend zelf mag zijn.
Slaat echt nergens op natuurlijk
Is ie gay of moslimquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel een schok toen mika uit de kast kwam.
Doe mij Suzanne maarquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
eh neequote:
HAHA DOE MAARquote:
Kun je niet lezen? Ik heb het over het eindresultaat. Daar wordt onder verstaan, het resultaat na de daad.quote:
Nee dat zei Rienkquote:
Dat maakt geen kut uit, ze zijn allemaal irritantquote:
Eens over inso en fokit. Al eerder mijn klacht bij hun gedumpt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
LMI, inso en fokit hebben dezelfde soort ava.
erg hinderlijk
Nou, van die slet hoop je toch ook dat ze door the Loch Ness Monster wordt genomenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die kut die vond dat ze op haar 14de de wereld rond moest zeilen
een combinatie van die twee is pas echt gevaarlijkquote:
jaquote:
Ik vond het wel tijd worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel een schok toen mika uit de kast kwam.
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
door kate zijn wij vrienden geworden, weet je dat nog?
vervelend volkquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Eens over inso en fokit. Al eerder mijn klacht bij hun gedumpt.
Hoe komt sperma uit een anus, volgens jou? Daar gebruik ik alleen melk voor. Lezen. Debiel.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Ik heb het over het eindresultaat. Daar wordt onder verstaan, het resultaat na de daad.
mij is de mooiste vrouw ter wereld.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
door kate zijn wij vrienden geworden, weet je dat nog?
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een combinatie van die twee is pas echt gevaarlijk
als je ze niet uit elkaar kan houden moet je echt naar de oogarts ik hou ze van 5 meter in mn bed nog uit elkaarquote:
Kan hier niet op fappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, van die slet hoop je toch ook dat ze door the Loch Ness Monster wordt genomen
Ik vond het zo grappig, 1 iemand zei toentertijd op haar gasten boek zo iets van:quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, van die slet hoop je toch ook dat ze door the Loch Ness Monster wordt genomen
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
Alleen al 'zeilmeisje'. Seriously, verwende stinkhoer
Jij wilt dus de anus voorbehandelen met melk. Als je dan begint aan de daad en daar vervolgens mij eindigt, het resultaat bekijkt dan zie je geen verschil meer tussen de melk en sperma.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe komt sperma uit een anus, volgens jou? Daar gebruik ik alleen melk voor. Lezen. Debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |