ik ga lichtelijk stotteren en haperen als ik heel enthousiast bentquote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
. Als ik heel enthousiast ben dan is het echt ratelen
zeg gewoonquote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar ik vond deze wel uiterst grappig
haha dit klinkt gewoon schattigquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga lichtelijk stotteren en haperen als ik heel enthousiast bent
gelukkig ben ik niet zo vaak enthousiast
Je bent aangebrand tjackquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg gewoon
anders ben je echt een FOK!huppelkutje geworden
Doet vanaf nu meer voor het woord van het jaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg gewoon
klikken op een link?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)st_robin_thicke.html
Hehehehe, wie zou hier als jongen aan mee doen?
okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet vanaf nu meer voor het woord van het jaar.
Dan moet je ook klikken hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klikken op een link?
puush t even man
Helaas word je daar toe gedwongen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg gewoon
jij wilt iets van ons weten, doe dan maar meer moeite dan een linkje hoorquote:
Eensquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Als je al te lui bent om op iets te klikken wat je wel zou willen zien.. dan zou je ook niet mee willen doen
je bent niet leuk meer zoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Helaas word je daar toe gedwongen.
Ik zoek mijn uitvlucht in kritische en meestal kwetsende opmerkingen tegenwoordig ergens anders. Viva.nl en bokt.nl zijn de zieltjes nog zo lekker teer.
Ik ken weinig tot geen schaamte, maar dit zou ik niet doen. Tenzij er meer jongens mee willen doen. Ik kijk naar LittleRabbit.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)st_robin_thicke.html
Hehehehe, wie zou hier als jongen aan mee doen?
Is toch grappigquote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ken weinig tot geen schaamte, maar dit zou ik niet doen. Tenzij er meer jongens mee willen doen. Ik kijk naar LittleRabbit.
lrquote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent niet leuk meer zo
de oude jimbo was nog echt grappig
maar de nieuwe jimbo sinds je lr heb gemeet is echt een saaie jongen geworden
Oh.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor de mensen die het kijken wel, ik moet wel dik betaald worden wil ik daar gaan staan.
Utopia mensen afkraken. altijd terechte klachtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Laura.b het volgende:
UTO / [COS #449] De Aikepartij Stem nu
Moet je hier eens lezen hoe mensen andere mensen afkraken. Eigenlijk is het gewoon best raar hoe ernstig mensen worden afgezeken.
Ernstig. Ongelofelijk. Verontwaardigend.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Laura.b het volgende:
UTO / [COS #449] De Aikepartij Stem nu
Moet je hier eens lezen hoe mensen andere mensen afkraken. Eigenlijk is het gewoon best raar hoe ernstig mensen worden afgezeken.
Ik heb niks tegen mbo'ers?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
lol lmi zonder mbo'ers kon jij echt niet leven hoor
Ik meen het, vind het raar ma. Hele dag mensen in de gaten gehouden om ze vervolgens uit te maken voor vieze dikzak, mietje en whatever. Vind het raar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ernstig. Ongelofelijk. Verontwaardigend.
gewoonquote:
quote:
best gay, die gasten in dat plaatje.quote:
Ook, maar qua niveau dacht ik dat 't niet zo verschillend is.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja
hebben allebei weinig toekomsperspectief
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
gewoon
je haat op mbo
en onze meet was niet leuk
Bedankt Sof, maar het mbo is wel echt heel kut hoor. Niet voor niks begon ik radeloos en emotioneel tegen je te schreven toen je aan het mbo dacht op een terneergeslagen dag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
lol lmi zonder mbo'ers kon jij echt niet leven hoor
100% baangarantie is idd geen toekomstperspectief.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja
hebben allebei weinig toekomsperspectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |