ik doe dat echt niet hoor jimboquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je bent er vandaag al genoeg op uit om me te laten bannen, ik neem dit risico niet.
okquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is niet de enige hoor.
Maar blijkbaar mag je het hier alleen over seks,voetbal en tieten hebben en elk bericht langer dan 3 zinnen wordt genegeerd of ge`ok't.
Okquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nee zo bedoelde ik het niet joh.
Een aantal enters hier en daar zouden wel mogen, maar reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar blijkbaar mag je het hier alleen over seks,voetbal en tieten hebben en elk bericht langer dan 3 zinnen wordt genegeerd of ge`ok't.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij denkt je bent dokter na 1 vraag meteen het antwoord weten.
Domme tata.
sof maakt altijd veel TR'squote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe dat echt niet hoor jimbo
kom op he
Achja, voor sommige mensen is het gewoon lastig om lange zinnen te lezen of om je koppie te moeten gebruiken. Gewoon onzin lallen is toch veel makkelijkerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dit is niet waarquote:
Je zegt het alsof één week geen cadeautjes geven voor jou heel lang is?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Heb al een week geen cadeautjes meer gegeven.
En lees 2 sc's en 2 topics tegelijk en chat met iemand. Krijg niet alles mee.
Oh, das wel heavy hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef xcachet het volgende:
AL MIJN MBO VRIENDEN PAKKEN JOU LETMEIN
Ja. Ach. Vind het zo lullig, doe je zo je best om een leuk verhaaltje te typenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een aantal enters hier en daar zouden wel mogen, maar reageer dan gewoon niet.
Regel 1: werk altijd zo makkelijk en efficient mogelijk. Overbodige informatie is nutteloos.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, voor sommige mensen is het gewoon lastig om lange zinnen te lezen of om je koppie te moeten gebruiken. Gewoon onzin lallen is toch veel makkelijker
Dat hoop ik jaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef xcachet het volgende:
AL MIJN MBO VRIENDEN PAKKEN JOU LETMEIN
je bent zelf overbodigequote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Regel 1: werk altijd zo makkelijk en efficient mogelijk. Overbodige informatie is nutteloos.
Dan kan jij 90 procent van de tijd wel je mond houden dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Regel 1: werk altijd zo makkelijk en efficient mogelijk. Overbodige informatie is nutteloos.
Daarom. Het is dat ik mijn ogen al kapot gelezen heb de afgelopen dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ach. Vind het zo lullig, doe je zo je best om een leuk verhaaltje te typen
Heb sinds begin december denk ik 1 keer per week een cadeautje gegeven, ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zegt het alsof één week geen cadeautjes geven voor jou heel lang is?
nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe dat echt niet hoor jimbo
kom op he
hoe ging je tentamenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Daarom. Het is dat ik mijn ogen al kapot gelezen heb de afgelopen dagen.
Nee, ik werk zo makkelijk en efficient mogelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan jij 90 procent van de tijd wel je mond houden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |