Dat is uiteindelijk ook nog ergens goed voorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Het is dat ik mijn ogen al kapot gelezen heb de afgelopen dagen.
Mwa... was veelte snel klaar weer en te moe om alles nog een keer door te lezen. Zie het vanzelf wel verschijnen.quote:
okquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
ver seks,voetbal en tieten hebben en elk bericht
doorlezen is ook overratedquote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... was veelte snel klaar weer en te moe om alles nog een keer door te lezen. Zie het vanzelf wel verschijnen.
quote:
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vader had beter kunnen ejaculeren op een bakplaat
ik vergeet altijd d/t's punten commas en entersquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Als ik een niet zakelijk iets moet typen dan vergeet ik enters sowieso altijd. Komt omdat ik het typ zoals ik het zeg.
Mogelijkheden voor VA dusquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
ach ben binnenkort toch dood
Kan je alsnog de oven inquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
ach ben binnenkort toch dood
Gelukkig is het dit keer echt om nietsquote:
was dit jimbo's grapjequote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je alsnog de oven in
HAHA xD
Gewoon allesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vergeet altijd d/t's punten commas en enters
Praat jij zonder enters?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Als ik een niet zakelijk iets moet typen dan vergeet ik enters sowieso altijd. Komt omdat ik het typ zoals ik het zeg.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je alsnog de oven in
HAHA xD
Ja, eigenlijk welquote:
nee, maar ik vond deze wel uiterst grappigquote:
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
. Als ik heel enthousiast ben dan is het echt ratelen
Ratel maar tegen een muur aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
. Als ik heel enthousiast ben dan is het echt ratelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |