doe normaal manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
ik begin helemaal gek te worden in mijn hoofd
straks is het wel kanker
Waar heb je last van danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
straks is het wel kanker
Lolwatquote:
Ja, en hij was echt beledigd dat ik het raar vond dat hij een kaart stuurdequote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lolwat![]()
.
Enige cadeautje wat ik ooit heb gekregen is chocola met Sinterklaas (en shit met kerst en mn verjaardag enzo dan:P)
hahahahahaha, ja maar .. daar moet je toch ook blij mee zijn!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en hij was echt beledigd dat ik het raar vond dat hij een kaart stuurde
lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb net lekkere pizza gegeten en lekker ijs
Last van flatulentie?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
straks is het wel kanker
ging je niet met je vrienden chillen?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb net lekkere pizza gegeten en lekker ijs
Ach, m`n ma heeft al 10 gedichtenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaha, ja maar .. daar moet je toch ook blij mee zijn!
Wil Thock je verhalen niet aanhoren ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, vet chill he. Zo'n vrouw waar ik al vier jaar werk en shit daar werk ik nu dus niet meer want fulltime stage vanaf maandag.. Maar wel geregeld dat een vriendin van mij dat werk voor half jaartje overneemt en daarna ga ik daar gewoon weer werken![]()
ja maar had geen zin meer het bier viel slecht ik werd emotioneelquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
ging je niet met je vrienden chillen?
Ergens wel het enige juiste geloof aangezien elk geloof eruit is ontstaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het Jodendom is wat dat betreft erg onzinnig.
Doe niet zo kanjer zielig man tering, wees blij dat er iemand geen inhoudsloze onzin uitslaat hierquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil Thock je verhalen niet aanhoren ofzo
Het is LMIquote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo kanjer zielig man tering, wees blij dat er iemand geen inhoudsloze onzin uitslaat hier
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar had geen zin meer het bier viel slecht ik werd emotioneel
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo kanjer zielig man tering, wees blij dat er iemand geen inhoudsloze onzin uitslaat hier
nee, die slaapt nietquote:
ik wil nu een misplaatste grap maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
straks is het wel kanker
Awwwquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lolwat![]()
.
Enige cadeautje wat ik ooit heb gekregen is chocola met Sinterklaas (en shit met kerst en mn verjaardag enzo dan:P)
je gaat lekker crackquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, vet chill he. Zo'n vrouw waar ik al vier jaar werk en shit daar werk ik nu dus niet meer want fulltime stage vanaf maandag.. Maar wel geregeld dat een vriendin van mij dat werk voor half jaartje overneemt en daarna ga ik daar gewoon weer werken![]()
nee lijkt mij ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je een lintworm dan via een bloedtest traceren? Lijkt mij niet toch.
maak hemquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil nu een misplaatste grap maken.
ik dm hem wel naar een selectief groepje zodat ik niet gebanned word.
denk het welquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je een lintworm dan via een bloedtest traceren? Lijkt mij niet toch.
Je bent er vandaag al genoeg op uit om me te laten bannen, ik neem dit risico niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |