Ja, helemaal als je der dan hoort huilen aan die telefoon bij blijdschapquote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahh wat lief![]()
Krijg je veel voldoening voor terug heGo Krek
quote:
Af en toe moet daar gewoon een tussenpersoon voor zijn om beide gewoon steuntje in hun rug te gevenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je der dan hoort huilen aan die telefoon bij blijdschap. Echt heerlijk. En ik ben écht blij dat ze (ondanks wat gepush) uiteindelijk toch contact heeft opgenomen
[..]
Mijn opa zijn familie bestond uit Duitse Joden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, dat niet alleen. Maar de landen op zich
Duits en joods alleen al.
Gewoon Duits dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa zijn familie bestond uit Duitse Joden.
Oud oom was rabbi tijdens de oorlog.
Ik kreeg een verjaardagskaart +gedicht van een cliënt van m`n maquote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Crack_ het volgende:
![]()
. Morgen zie ik der weer dus dan zal het daar vooral over gaan
.
Jaa, dat denk ik ook. En ik weet dat zij mij heel fijn vindt omdat ik nog best nuchter ben omdat ik die zoon helemala niet ken en ook niet wat er precies is gebeurt en shit. Ben echt blij voor derquote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe moet daar gewoon een tussenpersoon voor zijn om beide gewoon steuntje in hun rug te geven
beterquote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
mijn plan is momenteel werkelijkheid aan het worden
Wtf?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een verjaardagskaart +gedicht van een cliënt van m`n maDie gast is gestoord
voor zij die aan me twijfelenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
deze zet ik nu op
ik vind dat we allemaal mee gaan rappen
Geeft m`n ma ook kadootjes en alles, gaat best wel ver majaquote:
gewoon weer unlikequote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef xcachet het volgende:
wow
ik klikte per ongeluk op like van een status van iemand die ik niet ken
ja godverdomme zeg, je denkt toch niet dat ik die lap tekst ga lezenquote:
voel me zo'n stalker nuquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon weer unlike
heb ik ook weleens als ik mobiel ben
dankje ?quote:
Dat is niet hoe Jodendom werkt.quote:
Wat deed jouw moeder ookal weer danquote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft m`n ma ook kadootjes en alles, gaat best wel ver maja
wat doet ze eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft m`n ma ook kadootjes en alles, gaat best wel ver maja
Lekker simpel zegquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja godverdomme zeg, je denkt toch niet dat ik die lap tekst ga lezen
ohquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Jodendom werkt.
Anders had ik wel Israëlisch gezegd.
Nate Ruess z'n stem leek wel op Freddie Mercuryquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
na aanleiding van cracks verhaal dit luisteren
waarvoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vrij zenuwachtig voor morgen
godverdomme
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat deed jouw moeder ookal weer dan![]()
Deze vrouw geeft mij blijdschap cadeautjes. Echt nog nooit iemand zo dankbaar gezien omdat ik er gewoon ben
![]()
![]()
Thuiszorg, verpleegkundigequote:
waarom Tjackie?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme
die uitslagquote:
even flink zuipenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
ik begin helemaal gek te worden in mijn hoofd
straks is het wel kanker
Tuurlijk is het dat niet manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die uitslag
ik begin helemaal gek te worden in mijn hoofd
straks is het wel kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |