We slape noch nie bij elkaar hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef LostFormat het volgende:
Ik neem aan dat hij ondertussen al eens na een scheet in bed de dekens over je kop heeft getrokken?
Moe ik dan met zoon plakkerig broekje rondlope of watquote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Heel veel afscheiding lijkt MIJ niet echt normaal. En volgens mij is elke dag een inlegkruisje gebruiken ook helemaal niet goed.
ben al bij ha geweest zegt normaal, gewoon inleggertje indoenn maar ik vind soms eigenleik heel vaack echt kut ahahahahquote:
Oorzaak zoeken lijkt me handiger.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef kloon999 het volgende:
[..]
Moe ik dan met zoon plakkerig broekje rondlope of wat
Jezus, als je met een neptopic wil trollen doe dat dan wat subtieler voortaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:17 schreef kloon999 het volgende:
[..]
We slape noch nie bij elkaar hoor
magnie van zijne moeder wahahaha
maar een scheet is tog nie zo errug want die vieze witte troep is echt viez
Oke de dokter zegt dat er geen orzaak is, wante ze zegt normaalquote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oorzaak zoeken lijkt me handiger.
En probeer je woorden af te maken, moe, rondlope, zoon...
Ik troll nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jezus, als je met een neptopic wil trollen doe dat dan wat subtieler voortaan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef kloon999 het volgende:
[..]
Ik troll nietis egt een problem
maar ik ben wel en kloontje ja like duh
quote:
Troll een huisarts zou dat nooit zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef kloon999 het volgende:
[..]
ben al bij ha geweest zegt normaal, gewoon inleggertje indoenn maar ik vind soms eigenleik heel vaack echt kut ahahahah
Dat ja ik ben er ook al weer klaar meequote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jezus, als je met een neptopic wil trollen doe dat dan wat subtieler voortaan.
mijn dockter zegt echt, is normaal doe maar inleg in , zit niks anders op...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:22 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Troll een huisarts zou dat nooit zeggen
We begrijpen dat je fictieve huisarts dat zegt, maar je topic is niet leuk genoegquote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef kloon999 het volgende:
[..]
mijn dockter zegt echt, is normaal doe maar inleg in , zit niks anders op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |