Dat tweede plaatje lijkt net zo'n HP Deskjet printer. Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
Denk het niet want dat is niet de kant van het station die ze willen verbouwen.
Hier twee plaatjes van de toekomstige achteringang (bron Omroep West)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje lijkt net zo'n HP Deskjet printer. Of ben ik nou gek?
Gelukkig ben je in Apeldoorn je vertraging alweer kwijtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk in Amersfoort maar even die gore stinktrein de resterende tijd langs het perron parkeren. . Goed gedaan ouwe neukfout!
Oh andere betalende klanten kunnen de tering krijgen? Mooi is datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stervende hoerenzooi. Hier kan gewoon geen enkel excuus voor bestaan. Je bent hier onnodig en opzettelijk honderden reizigers aan het duperen. Waardeloze schurft prorail. Ik hoop dat jullie genationaliseerd en allemaal ontslagen worden. Stelletje ellendelingen.
Over neukfouten gesproken, één of andere handige Harry (of Pjotr) heeft ergens in de buurt van Schiedam een paar LED-bouwlampen weggezet en half op het spoor gericht. Ik ben half blind zowatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk in Amersfoort maar even die gore stinktrein de resterende tijd langs het perron parkeren. . Goed gedaan ouwe neukfout!
oh hebben ze daar een wormgat van -20 minuten liggen ja? Toppie manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in Apeldoorn je vertraging alweer kwijt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje lijkt net zo'n HP Deskjet printer. Of ben ik nou gek?
er is geen enkele reden waarom die goederentrein er voorlangs moest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oh andere betalende klanten kunnen de tering krijgen? Mooi is dat
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh hebben ze daar een wormgat van -20 minuten liggen ja? Toppie man
Widely knownquote:
19:18 vertrek uit Apeldoorn? Die staat daar met +1 aangekondigd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh hebben ze daar een wormgat van -20 minuten liggen ja? Toppie man
Ja die zijn er genoeg. Oogklepjes much?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is geen enkele reden waarom die goederentrein er voorlangs moest.
geen acceptabele. Trolletje much?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja die zijn er genoeg. Oogklepjes much?
als ik daar in gezeten had, had je me niet gehoord. Klokje klepeltje much?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
19:18 vertrek uit Apeldoorn? Die staat daar met +1 aangekondigd.
Er zijn echt een hele sloot met acceptabele redenen te verzinnen. Jij vindt ze niet acceptabel. Die vertraging is er in Deventer uitgereden en jij komt met +1 aan thuis. Ohnoes. Ik zou ze aanklagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen acceptabele. Trolletje much?
Welke dan wel, op de kippenlijn, richting Zwolle en richting Deventer zie ik niets staan met meer vertraging dan 2 minuten bij treinen die uit Amersfoort komen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik daar in gezeten had, had je me niet gehoord. Klokje klepeltje much?
Koop een auto en ga in de rij staan voor Hoevelaken zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben gewoon helemaal klaar met dat vervloekte gefaal. Niks meer en niks minder
oh wacht, daar zit ik ook inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik daar in gezeten had, had je me niet gehoord. Klokje klepeltje much?
Gastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh wacht, daar zit ik ook in
Maar ik had natuurlijk in de vorige moeten EN KUNNEN zitten. Dus![]()
Nee hehe die ene minuut dat zal wel. Maar dit is gewoon zoo onnodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |