https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
(Toto heeft zijn 4.55 LTC in tips gestoken @ 60)
Toto is geen ezelquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
(Toto heeft zijn 4.55 LTC in tips gestoken @ 60)
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toto is geen ezel
Die stoten zich tenminste niet 2 keer aan dezelfde steen
Het komt wel goed, schatjequote:
Op hoeveel heb je gekocht?quote:
quote:
Korte blocktimequote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef ukga het volgende:
Hebben meer mensen last van het lange syncen met dogecoin? elke dag is ie wel een uur minimaal bezig (hij haalt per dag rond de 2000 blocks binnen)
Omdat je Android wallet waarschijnlijk een light wallet is, die download niet de hele blockchain.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
hoe kun je dit verbeteren dan?
de wallet op mn android toestel is binnen 3minuten altijd klaar
Dat niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Die gasten halen echt geen 30 miljoen views per video hoor.
Dat zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar 1 vid van 30 miljoen is al 30k.
Nu kijk ik er al eentje met kleine 6 mil, weer 6k.
Goed voor nerdjes toch?
Ja ken hem iddquote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zeker.
Grootste bazennerd is dit wel:
http://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=watch
Speelt games, neemt het op en plaatst het op youtube.
21,5 miljoen subscribers (één na grootste aantal van heel youtube)
Die gast is loaded
Wie heeft er meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zeker.
Die gast is loaded
Vergeet niet dat PewDiePie eerder een acteur is dan een gamerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zeker.
Die gast is loaded
http://www.youtube.com/channel/UC-9-kyTW8ZkZNDHQJ6FgpwQquote:
Hoezo acteur? Hij werkt er inderdaad wel hard voor, absoluut.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vergeet niet dat PewDiePie eerder een acteur is dan een gamer
En hij is er wel echt meer dan fulltime mee bezig, al jaren
3.41 miljoen dollarquote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Pewds heeft gewoon 3.41 miljard views, zieke shit
Psy 1 miljard, maar wel op 1 video in plaats van tientallenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Pewds heeft gewoon 3.41 miljard views, zieke shit
Denk je dat hij altijd zo overdreven doet als hij zit te gamen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/channel/UC-9-kyTW8ZkZNDHQJ6FgpwQ
Standaard kanaal voor VEVO muziek geloof ik.
EDIT: Oh nee, beetje een raar kanaal, volgens mij van youtube zelf
[..]
Hoezo acteur? Hij werkt er inderdaad wel hard voor, absoluut.
Nog een keer!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
Haha mijn buyorder op 4.93 gewoon aangetikt hoor![]()
PPC
O ja op die manier, maar ik denk wel dat het een reflectie is van zichzelf. Het is niet dat hij na het gamen "aaand scène" zegt en ineens heel anders is ofzo. Denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je dat hij altijd zo overdreven doet als hij zit te gamen?
Het is een type welke hij ontwikkeld heeft, je ziet ook duidelijk verschil tussen het begin van zijn kanaal en nu
Doet het wel goed, dat wel
Pewdiepiequote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zeker.
Die gast is loaded
Er zal zeker wel iets van hemzelf inzitten, maar ook hij heeft bloopers enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja op die manier, maar ik denk wel dat het een reflectie is van zichzelf. Het is niet dat hij na het gamen "aaand scène" zegt en ineens heel anders is ofzo. Denk ik.
Jaloers.quote:
Jaloers.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Die gozer moeten ze echt z'n nagels uittrekken. Hij past precies in het rijtje van die nederlandse "vloggers"
Jealous much?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Die gozer moeten ze echt z'n nagels uittrekken. Hij past precies in het rijtje van die nederlandse "vloggers"
Met die TVquote:
nee hoor, cind t knap dat ie er vroeg bij was enzo. Kan hem gewoon niet uitstaan. Zodra ik zn smoel zie wil ik m openbeuken. Net als die django ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jealous much?
Het is ook niet mijn ding, maar hij doet toch iets goed met zoveel subs/views
En waarschijnlijk verdient hij een stuk meer dan wij hier samen.
iddquote:Op maandag 27 januari 2014 20:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan bedenk je opeens hoe idioot dat "opladen" in DBZ was![]()
Zijn 'humor' is gebaseerd op schreeuwen, gillen en schelden over wie hij allemaal gaat verkrachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jealous much?
Het is ook niet mijn ding, maar hij doet toch iets goed met zoveel subs/views
En waarschijnlijk verdient hij een stuk meer dan wij hier samen.
Zijn humor is niet mijn humor, volg zijn kanaal ook niet. Maar het is toch knap wat hij voor elkaar heeft gekregenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Zijn 'humor' is gebaseerd op schreeuwen, gillen en schelden over wie hij allemaal gaat verkrachten.
Als je dat grappig vindt. Ik snap ook echt niet hoe al zijn fans zo geobsedeerd met hem zijn, hij is toch geen god zeker
?
Se magnifiquequote:Op maandag 27 januari 2014 20:01 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
en
http://www.reddit.com/r/d(...)tein_of_epic/cf03syx
Nice, ik vind het altijd mooi hoe sommige mensen echt de meest hilarische ideeen kunnen hebben, maar daarboven heb je nog deze mensen, die gek genoeg zijn om het te gaan doen. baasquote:
ditquote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind het altijd mooi hoe sommige mensen echt de meest hilarische ideeen kunnen hebben, maar daarboven heb je nog deze mensen, die gek genoeg zijn om het te gaan doen. baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef DaMart het volgende:
Zijn het de Chinezen niet die de boel laten instorten, zijn het de Russen wel.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435259.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze doen allemaal zo hun best.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435259.0Ach, ik lees het hier pas voor de eerste keer, dus je hebt toch nog iemand een plezier gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best firms advertise the least...
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435259.0Want met Russische roebels worden geen terroristen gefinancierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Jawel maar dat zijn terroristen die vechten tegen een vijandige staat, dus dan mag het.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Want met Russische roebels worden geen terroristen gefinancierd?
KGB president dit dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Want met Russische roebels worden geen terroristen gefinancierd?
Zo is het maar netquote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn terroristen die vechten tegen een vijandige staat, dus dan mag het.
Vechten niet alle terroristen tegen en vijandige staatquote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jawel maar dat zijn terroristen die vechten tegen een vijandige staat, dus dan mag het.
Комитет государственной безопасности больше не существует.quote:
Scherpquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vechten niet alle terroristen tegen en vijandige staat
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Комитет государственной безопасности больше не существует.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
Nu Knowing op Veronica
Wat een film is dat
quote:
Was bedeutet das?quote:
Что ты говоришь?quote:
Это ППСquote:
De FSB hoeft voor jouw posts in ieder geval geen vertaler in te huren.quote:
Путин знает всеquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De FSB hoeft voor jouw posts in ieder geval geen vertaler in te huren.
Hij weet mijn pincode niet.quote:
450, это фантастическиquote:
Ха-хаquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Leuk, nu doet 'vertalen in het Nederlands' het niet mee
Het russische werkt nog wel, enkel het Nederlands dat er is verdwijntquote:
ТИПСquote:
Russischquote:
En je als exchange dan nog coinedup noemenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Coinedupaltijd plat liggen
is toch een kunst
Твоя́ бабушкаquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
En je als exchange dan nog coinedup noemen
Tja, met zo'n kut exchange wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
Toto raakt straks weer al zijn geld kwijt.
Ik had toch al gezegd dat je je LTC moest weghalen bij CoinedUpquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Er valt niet te handelen op CU. Gewoon niet. Zo brak.
Laatste tijd behoorlijk slecht bereikbaar, valt niet echt te traden nuquote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
Bij CoinedUp hoef ik me dus niet aan te melden? Dan houd ik het wel bij Cryptsy en BTC-e.
Zijn er nog andere goede exchanges met een ruime variatie aan coins?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laatste tijd behoorlijk slecht bereikbaar, valt niet echt te traden nu
Cryptsy lijkt weer redelijk te werken nuquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn er nog andere goede exchanges met een ruime variatie aan coins?.
Ja, daar zit ik dus ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Cryptsy lijkt weer redelijk te werken nu
Alle begin is moeilijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik dus ook.
Alleen alles wat ik heb gekocht is inmiddels minder waard geworden.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik dus ook.
Alleen alles wat ik heb gekocht is inmiddels minder waard geworden.
Mja, niet te snel kopen als je ziet dat de prijs aan het stijgen is, omdat je denkt dat die stijging nog wel zal doorzetten in ieder geval. Volgende keer wacht ik even en kijk ik hoe de koers zich gedraagtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk
Denk dat iedereen hier wel dezelfde fouten heeft gemaakt in het begin
Ziet er wel vet uit, maar heeft maar 6,2 op IMDb....quote:
Te enthousiast en te paniekerig zijn in mijn gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk
Denk dat iedereen hier wel dezelfde fouten heeft gemaakt in het begin
World War Z kun je skippen, tenzij je van hersendodend platte storylines houdt en alleen op een beetje special effects kicktquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef MichaelScott het volgende:
World War Z ziet er eigenlijk ook wel tof uit.
World War Zquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef MichaelScott het volgende:
World War Z ziet er eigenlijk ook wel tof uit.
Heeft een 7.1 op IMDBquote:
Ga gewoon een goede serie kijken, daar waren er in 2013 genoeg van. Qua films was het in 2013 waardeloosquote:
Ja, ik mis Ryan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi Toto
Wil je iets delen met de groep vandaag?
Jouw poepselfiequote:
Rating zegt niks: Ik heb fimls gezien die ik super vond en net een 6je krijgen en films, die ruim een 8 krijgen en waar ik geen klap aan vond. Blijkbaar heb ik een afwijkende smaakquote:
Suggesties?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga gewoon een goede serie kijken, daar waren er in 2013 genoeg van. Qua films was het in 2013 waardeloos.
The Americansquote:
Psies, ook altijd checkenop aantal stemmen. Alles boven een 5 kan goed zijn, afhankelijk van je eigen smaakquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rating zegt niks: Ik heb fimls gezien die ik super vond en net een 6je krijgen en films, die ruim een 8 krijgen en waar ik geen klap aan vond. Blijkbaar heb ik een afwijkende smaak
Nog nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben nu aan Orange is the new black bezig, weet niet of je die al hebt gezien?
Transporter alt me ook niks tegen..quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
The Americans
House of Cards
Orphan Black
Orange is the New Black
Game of Thrones
Sherlock
Boardwalk Empire
Suits
House of Cards seizoen 2 op 14 februariquote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb nu in ieder geval genoeg om te bekijken.
Heb je zijn lichaam al geproefd?quote:
HoCquote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
House of Cards seizoen 2 op 14 februari![]()
The Americans seizoen 2 eind februari![]()
In april seizoen 2 van Orphan Black en seizoen 4 van Game of Thrones![]()
Dit is echt het gouden televisietijdperk
Even in de magnetronquote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je zijn lichaam al geproefd?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je zijn lichaam al geproefd?
quote:
Godverdomme Jezus, wat ben jij een lulquote:
Zeg smeerlap ik weet niet waar jij aan denkt maar ik doelde op de hostie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zeg smeerlap ik weet niet waar jij aan denkt maar ik doelde op de hostie.
TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zeg smeerlap ik weet niet waar jij aan denkt maar ik doelde op de hostie.
TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liegen over het maken van een TR is toch ook strafbaar?quote:
Ik zeg toch niet wanneer ik die TR gemaakt hebquote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Liegen over het maken van een TR is toch ook strafbaar?
Ik zou er een TR voor makenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Liegen over het maken van een TR is toch ook strafbaar?
quote:
Waar ben jij mod van dan?quote:
Baasquote:
Mooi, ik zie al een paar topics om te volgen.quote:
quote:
Zoals dit topic natuurlijk: TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #74quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mooi, ik zie al een paar topics om te volgen.
Ik zou eigenlijk niets kopen tot 1 februari, tenzij er nog een absurde stijging komtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan wacht ik nog even met nieuwe bitcoins kopen van mijn euro's.
Spannondquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef MichaelScott het volgende:
Heb even 5 PPC gekocht, de hele tijd in fiat zitten vind ik niet leuk.
Want typos?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zoals dit topic natuurlijk: TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #74
Soms staan er wel pareltjes in hoor, bijvoorbeeld als er een paar uitdrukkingen door elkaar worden gehaaldquote:
Je moet niet FOKken op een mobielquote:
De pics op straat en "vouten in de media" zijn meestal het beste, maar ook hier uiteraard.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms staan er wel pareltjes in hoor, bijvoorbeeld als er een paar uitdrukkingen door elkaar worden gehaald.
En in de media maakt men ook wel leuke fouten:
TTK / Ruggespraak 4
K zot nuk mobiepquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je moet niet FOKken op een mobiel
[..]
De pics op straat en "vouten in de media" zijn meestal het beste, maar ook hier uiteraard.
Deze begreep ik niet / niet grappig
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dat was ook niet grappig bedoeldquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je moet niet FOKken op een mobiel
[..]
De pics op straat en "vouten in de media" zijn meestal het beste, maar ook hier uiteraard.
Deze begreep ik niet / niet grappig
Ik gok op het eerste.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Sands het volgende:
Ben benieuwd of de komende 2+ dagen de klap gaan versterken of alles juist gaat omdraaien en we weer richting de maan gaan.
Я не говорю по-китайскиquote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Написать правильное написание пу китайский
"Hamka's, Pringles, nog meer Hamka's en knakworst" lees ik daarquote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Написать правильное написание пу китайский
Ik krijg hier honger van en de supermarkt is al dichtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Hamka's, Pringles, nog meer Hamka's en knakworst" lees ik daar.
Je hebt toch wel een voorraadje?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik krijg hier honger van en de supermarkt is al dicht.
Ik heb nog niet gegetenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een voorraadje?
Я не говорю Россия, Idont говорить Китай, и говорить Голландию?quote:
Tja geen idee wat ze in amerika gaan zeggen/vertellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik gok op het eerste.
Gewoon langzaam maar zeker omlaag...
Faal, met je Idontquote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Я не говорю Россия, Idont говорить Китай, и говорить Голландию?
Hamkasquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb nog deep ridged chips van Laysquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waar mine je meequote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
Wow, mijn eerste 0,8 DOGE verdiend met minen.
En dat in 3 dagen.
Waarom geen noodles?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten. Zo nog maar even wat pasta maken
.
Een PC van 4 jaar oud met daarin een AMD 4680-videokaartquote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar mine je mee![]()
Nokia 3310 of is de difficulty al zo opgelopen
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Faal, met je Idont.
Jij spreekt helemaal geen Russisch.
Ik weet, hoe ga ik nu typevout in Russisch vertalenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Faal, met je Idont.
Jij spreekt helemaal geen Russisch.
De nieuwe flavour-competitie van Lays is ook weer gestartquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog deep ridged chips van Lays.
quote:
In plaats daarvan heb we nu Joppiechipsquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Yup, neem altijd een zakkie mee als ik in NL ben. Enkel de bologneseis weg
![]()
Dan moet ik die binnenkort maar een halen, is geloof ik 10 jaar gelden dat ik die heb gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef edcetera het volgende:
[..]![]()
Yup, neem altijd een zakkie mee als ik in NL ben. Enkel de bologneseis weg
Ik voel jequote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan moet ik die binnenkort maar een halen, is geloof ik 10 jaar gelden dat ik die heb gehad
Die was een tijdje terug ook op een feestje bij mn zusje: Niemand vondtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
In plaats daarvan heb we nu Joppiechips.
Idee, van mijn collega, die paar daagjes naar NL ging en ze had het over Hamkas missen. De trutquote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan moet ik die binnenkort maar een halen, is geloof ik 10 jaar gelden dat ik die heb gehad
We zouden een inzameling moeten houden om een carepackage voor je te makenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Idee, van mijn collega, die paar daagjes naar NL ging en ze had het over Hamkas missen. De trut+
Nu weet ik wat ik mis aan NL
![]()
Een soort piramidespel dusquote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
/r/dogecoin is geweldig. Er was zo'n thread waar ze DOGEtips aan elkaar geven, en telkens verdubbelen. Dus iemand gaf na de weet ik veel hoeveel keer 264 DOGE. Geef ik hem daarna 528. Krijg ik daarna 2 keer (door dubbel post) 1056 doge
Makkelijk geld verdienen
Waar zit je dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Idee, van mijn collega, die paar daagjes naar NL ging en ze had het over Hamkas missen. De trut+
![]()
Het kan ook wederzijds: Ik stuur dingen uit Ierland terug (ok, wat heeft dit land te bieden om op te sturenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We zouden een inzameling moeten houden om een carepackage voor je te maken
Terry's Chocolate Orangequote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het kan ook wederzijds: Ik stuur dingen uit Ierland terug (ok, wat heeft dit land te bieden om op te sturen)
http://www.carrollsirishgifts.com/
Altijd een succes voor als ik weer een verjaardag heb voor familie
Daar hebben ze toch die Kendall mint cakejes?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het kan ook wederzijds: Ik stuur dingen uit Ierland terug (ok, wat heeft dit land te bieden om op te sturen)
http://www.carrollsirishgifts.com/
Altijd een succes voor als ik weer een verjaardag heb voor familie
Ow, het crashed nog steedsquote:
Heb net een film gekekenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, het crashed nog steeds![]()
Lieverd: Ga een filmpje kijken ofzo. Relax
Oh, en als je iets wil sturen uit Ierland, dan wil ik een Leprechaun!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, het crashed nog steeds![]()
Lieverd: Ga een filmpje kijken ofzo. Relax
Brits/Amerikaans??quote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Terry's Chocolate Orange
Niet te betalen hier
Edit: Ik weet trouwens niet zeker of dat in Ierland te krijgen is, ging er gewoon van uit
Britsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Brits/Amerikaans??
Zal eens checken. Ken het niet
Jij gaat gezellig mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Maxbet het volgende:
Oh shit, ik ben mijn hodl plaatje kwijt
Hela Curryquote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
Ik was benieuwd of Hela Curry chips bestond...
[ afbeelding ]
Helaas limited edition dus dat gaat hem niet worden.
Waar woon je nu dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
![]()
Don't catch a falling knifequote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Be fearful when others are greedy. Be greedy when others are fearful.
Lol deatcat bounce, let maar opquote:
Dat lijkt me inderdaad pijnlijkquote:
Ja china gaat wrs toch een grotere impact hebben dan ik had verwacht.quote:
Dit is Rusland tochquote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja china gaat wrs toch een grotere impact hebben dan ik had verwacht.
Vooral omdat iedereen het verwacht denk. dan is er maar een klein duwtje nodig voor de hele meute om te volgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja china gaat wrs toch een grotere impact hebben dan ik had verwacht.
quote:
Die heb ik ook net gekekenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Als iemand ooit behoefte heeft aan een slechte film, moet je You're next kijken
Het is dat ik Hertog Jan bockbier eerbij had
Gewoon The Room kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Ik koos voor Knowing. Maar wat een drama om een film op zender te kijken zegquote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Stryder het volgende:
Mm denk zelf dat het meer met China te maken heeft. Zijn wat opmerkelijke uitspraken geweest tijdens btc miami. Daarnaast zijn ze bij de banken in China ook wat vreemd bezig.quote:
Als ik Chinees was, zou ik holden tot 31 jan 23.59uur. Om er dan erachter komen dat de exchange eruit ligtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Wave103 het volgende:
Chinezen beginnen wakker te worden. Schrikken. THIS IS IT
Meer dat de banken eruit liggenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik Chinees was, zou ik holden tot 31 jan 23.59uur. Om er dan erachter komen dat de exchange eruit ligt
Als ik Chinees was had ik m'n BTC al lang verkocht voor babyvoedingquote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik Chinees was, zou ik holden tot 31 jan 23.59uur. Om er dan erachter komen dat de exchange eruit ligt
Limburg?quote:
Behalve als BTC het komende halfjaar niet boven de $300 uitkomt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
Als je geduld genoeg hebt, dan maak je op alles nu eigenlijk al best een goeie deal denk ik.
BTC 740, LTC 19.3 , PPC 4.7 en NMC 4.8.
Allemaal gemakkelijk haalbare cijfers om flinke winsten op te pakken
Had ik maar geduld, dan kon ik gewoon instappen en over 2 weken eens kijken wat de winst is.
We dachten tegelijk aan hem. Scary.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Behalve als BTC het komende halfjaar niet boven de $300 uitkomt.
Waar is GTANoob eigenlijk?
Die is onderweg naar zijn brug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Behalve als BTC het komende halfjaar niet boven de $300 uitkomt.
Waar is GTANoob eigenlijk?
TRC kan je alleen verhandelen voor BTC dus de waarde gaat ook omlaagquote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
TRC geeft geen krimp. WAT een coin he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Netjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Leafeon672 het volgende:
PPC kopen op 4.32 en verkopen op 4.75
Is me niet gelukt hoor, was maar aan het dromenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik heb ook een order uitgezet, veel te laag nu.
Een paar uur terug lukte het ook al
Oh jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is me niet gelukt hoor, was maar aan het dromen.
Nee zeker niet. Ik wil er ook eigenlijk niet in. Maar even zo'n lange stok omlaag meepakken is wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef TimKuik het volgende:
Je moet er wel bij blijven trouwens, ik zal geen orders gaan plaatsen over nacht...
quote:Winklevoss-Funded Bitcoin Startup CEO Arrested In Silk Road Investigation - Forbes
The widening circle of arrests in the investigation of the Silk Road and other "dark web" black market sites just extended into the heart of the Bitcoin community. The Department of Justice announced Monday that it's arrested Charlie Shrem, CEO of the Bitcoin payment processor BitInstant and vice chairman of the [...]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Stryder het volgende:
Dit ook al gepost, loop een beetje achter door bier
http://www.forbes.com/sit(...)-road-investigation/
[..]
Geeft wel aan hoe instabiel een coin is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik wil er ook eigenlijk niet in. Maar even zo'n lange stok omlaag meepakken is wel mooi meegenomen.
quote:
Jammer dat Silk Road gesloten is, ik had graag nog wel met het een en ander willen experimenterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Stryder het volgende:
Dit ook al gepost, loop een beetje achter door bier
http://www.forbes.com/sit(...)-road-investigation/
[..]
Couscousquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |