Domme, ongefundeerde argumenten als "voetbalquote:
Jij werd altijd als laatst gekozen hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef BasEnAad het volgende:
Je doet net alsof voetbal een ondergeschoven kindje is.
Niets is juist zo overschat en wordt zo geromantiseerd als die 22 man die achter een balletje aanlopen. Sowieso ergerlijk die volwassen mannen die serieus over voetbal debatteren en die uitspraken als 'voetbal is oorlog'en vergelijkingen van voetballers met Goden.
Beter gaan die mensen eens met beide benen op de grond staan, ipv van af te geven op iedereen die inziet dat voetbal gewoon een sport is met veel aanstellers.
Dat is een heel ander onderwerp. Het gaat om degenen die voetbal in het algemeen een mietjessport noemen. Die hebben duidelijk zelf nog nooit op een voetbalveld gestaan. Jij belicht de heel andere kant, daar zeg ik niets over.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef BasEnAad het volgende:
Je doet net alsof voetbal een ondergeschoven kindje is.
Niets is juist zo overschat en wordt zo geromantiseerd als die 22 man die achter een balletje aanlopen. Sowieso ergerlijk die volwassen mannen die serieus over voetbal debatteren en die uitspraken als 'voetbal is oorlog'en vergelijkingen van voetballers met Goden.
Beter gaan die mensen eens met beide benen op de grond staan, ipv van af te geven op iedereen die inziet dat voetbal gewoon een sport is met veel aanstellers.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Piye het volgende:
Het grappige is dat die mensen zelf LoL spelen, maar ondertussen roepen 'voetbal is voor mietjes, echte mannen spelen rugby/ijshockey/etc.'.
Niets mis met LoL ik verdien er de kost mee, mensen in brons naar goud of diamant boosten als ze kunnen betalen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Piye het volgende:
Het grappige is dat die mensen zelf LoL spelen, maar ondertussen roepen 'voetbal is voor mietjes, echte mannen spelen rugby/ijshockey/etc.'.
Heb je wel eens een voetbalwedstrijd gekeken?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij werd altijd als laatst gekozen hè.
Oke vriend, goed verhaal. Ga je nu maar klaarmaken want Anja komt je zo ophalen voor korfbal.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je wel eens een voetbalwedstrijd gekeken?
Er wordt langer gejammerd, gefloten en genuild dan dat er gevoetbald wordt. Het is één groot toneelstuk met hele slechte acteurs. En ze worden ook nog eens gesteund door de hele bevolking, daarom blijft het circus met deze prinsesjes in stand. Want owee als je aan voetbal komt
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je wel eens een voetbalwedstrijd gekeken?
Er wordt langer gejammerd, gefloten en genuild dan dat er gevoetbald wordt. Het is één groot toneelstuk met hele slechte acteurs. En ze worden ook nog eens gesteund door de hele bevolking, daarom blijft het circus met deze prinsesjes in stand. Want owee als je aan voetbal komt
Ik ben er maar mee gestopt, totaal geen actie en snelheid. Het is gewoon saai. Een samenvatting is nog wel te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Duidelijk nog nooit écht een voetbalwedstrijd gekeken.
Dit....CL kan d'r nog mee door...quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben er maar mee gestopt, totaal geen actie en snelheid. Het is gewoon saai. Een samenvatting is nog wel te doen.
Bedankt voor het ondersteunend bewijs. Je hebt jezelf zojuist hersenloos, blind en tokkie genoemd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef Gezicht het volgende:
OP niet gelezen.
Voetbal is voor mietjes.
Deze man.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[ afbeelding ]
Mannelijke man ditwanneer krijgt hij de fles?
[ afbeelding ]
Die voetballers gedragen zich ook allemaal zo verwijfd omdat ze denken dat het zo hoort. Kleine jochies nemen dat al gelijk over, dat gejank. Steeds verontwaardigd doen, gaan liggen, overdreven schreeuwen en dat zielige 'scheids, scheids!' en liegen. Alles is geoorloofd, want voetbal. De uitlaatklep van kleinzerig Nederland. Maar goed, als er geen voetbal was, dan hadden mannen hun truttige kant lastig kwijt gekund, het zal wel een functie hebben. Maar doe alsjeblieft niet alsof het heilig is.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke vriend, goed verhaal. Ga je nu maar klaarmaken want Anja komt je zo ophalen voor korfbal.
Dat kan, maar ga dan niet roepen dat voetballers mietjes zijn alsof je zelf heel hard en stoer bent. Sowieso vind ik het maar een simplistische en barbaarse gedachtegang dat een sport beter is naarmate het harder is. Voetbal waardeer ik veel meer voor technische hoogstandjes dan voor simpelweg rammen. Bij basketbal mag je nog minder dan bij voetbal, maar dat doet niet af aan de schoonheid van een mooie passeerbeweging.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niets mis met LoL ik verdien er de kost mee, mensen in brons naar goud of diamant boosten als ze kunnen betalen.
Als je er niet van houdt, kijk er dan niet naar.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die voetballers gedragen zich ook allemaal zo verwijfd omdat ze denken dat het zo hoort. Kleine jochies nemen dat al gelijk over, dat gejank. Steeds verontwaardigd doen, gaan liggen, overdreven schreeuwen en dat zielige 'scheids, scheids!' en liegen. Alles is geoorloofd, want voetbal. De uitlaatklep van kleinzerig Nederland. Maar goed, als er geen voetbal was, dan hadden mannen hun truttige kant lastig kwijt gekund, het zal wel een functie hebben. Maar doe alsjeblieft niet alsof het heilig is.
Ik vind gewoon niets aan voetbal, en ben de voetbal topics in klb zat, omdat er ook een VBL forum is... Maar goed klagen mag hier en helaas ook voetbalklachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga dan niet roepen dat voetballers mietjes zijn alsof je zelf heel hard en stoer bent. Sowieso vind ik het maar een simplistische en barbaarse gedachtegang dat een sport beter is naarmate het harder is. Voetbal waardeer ik veel meer voor technische hoogstandjes dan voor simpelweg rammen. Bij basketbal mag je nog minder dan bij voetbal, maar dat doet niet af aan de schoonheid van een mooie passeerbeweging.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die voetballers gedragen zich ook allemaal zo verwijfd
Lees eens.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Maar scheer niet iedereen die de mooiste sport ter wereld beoefent over een met je zusjes haarlak besmeurde kam, want dat is abject en infaam.
Op enkele uitzonderingen naar zit daar ook 2 man en een paardenkop bij. Dan ben je meteen de sjaak als je je misdraagt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voetbal is voor mietjes.
Bij Rugby spelen ze hard en fatsoenlijker dan bij voetbal.
Tevens zijn supporters daar bij rugby braver dan bij voetbal
Dat kan, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Maar om de één of andere reden hebben mensen die voetbal niet leuk vinden nogal een ziekelijke behoefte om er dan maar zoveel mogelijk op te haten.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niets aan voetbal, en ben de voetbal topics in klb zat, omdat er ook een VBL forum is... Maar goed klagen mag hier en helaas ook voetbalklachten.
Maar ik vind de meeste sporten belachelijk.. Dat is omdat geef ze brood en geef ze spelen, ik val daar niet voor.
Fixed.quote:
Vooral het geld dat erin omgaat vinden mensen klote denk ik. En dat je er niet aan ontkomt als dadelijk de wereldcup komt, dan begint iedereen je ermee om de oren te slaan dat vind ik vervelend. Stel dat ik van schaken hou, dan ga ik daar ook niet steeds over blaten etc.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Maar om de één of andere reden hebben mensen die voetbal niet leuk vinden nogal een ziekelijke behoefte om er dan maar zoveel mogelijk op te haten.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef dhrluker het volgende:
https://www.facebook.com/(...)46505&type=2&theater
Voetbal
Dat is wel een hele trieste schwalbe.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking pussies. Valsspelen wordt gewoon als onderdeel van het spel gezien
Als de scheids oplet krijg je hier gewoon een kaart voor, pauper.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking pussies. Valsspelen wordt gewoon als onderdeel van het spel gezien
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef Masquerading het volgende:
Het zou een sport kunnen zijn, het is nu niets meer dan acteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |