SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparenquote:
Altijd goed geleidt en shit.quote:
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfdequote:
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.quote:
Hmmmkay.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparen
[..]
Altijd goed geleidt en shit.
[..]
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfde
heb je nog hakgeluiden gehoord?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadin is echt zo'n domuz. Rode huid, erkek tipli. Napimmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Unlabeled het volgende:
Misschien had ik toch een muisvriendelijke val moeten kopen
Yeah! One down, many to go...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...![]()
Binnenkort geen btw dagen bij MM dus heel druk vermoed ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterrr hoe gaat t met MT eigenlijk?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Naaisssssquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Sylv heeft zich aan zijn woord gehouden. De anti-xaban
200 euro voor 2 weekjes niet fokken.
Weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Ey. Jij zei tegen mij dat het forum zonder mij geen smaak of zout had (tadi ve tuzu kalmadi) en vroeg mij om terug te posten anders bleef ik weg, zelfs zonder het geldquote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.
Ik heb gezegd dat je mocht terugkomen omdat ik wel doorhad dat je het tot 1-jan 2015 zou volhouden, dus...
Dat klopt (al zei ik het ook om je terug naar fok te lokken).quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ey. Jij zei tegen mij dat het forum zonder mij geen smaak of zout had (tadi ve tuzu kalmadi) en vroeg mij om terug te posten anders bleef ik weg, zelfs zonder het geld
Sylvia, blijft mooi hierquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt (al zei ik het ook om je terug naar fok te lokken).
ik kom eraan, One minute.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef expans het volgende:
Beste mede Turken, heb zojuist een topic geopend in KLB wat ook wel gaat over integratie, zou wel willen weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie staan (jezelf terug kunnen vinden) betreffende deze kwestie.
KLB / Verontwaardiging als je je geen Nederlander voelt als allochtoon
Grappig, want dat heb je niet gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben xaban06 niet. Ik kom mijn beloftes na.
Zowel Arcadia als jij hebben je niet aan de afspraak gehouden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok. Op 1 januari 2015 maak ik het geld over. Geen kloons aanmaken (of oude kloons gebruiken) hè?
Zo'n discussie heeft geen nut. Wij - mensen met twee nationaliteiten vs. mensen met één nationlaiteit - zullen elkaar nooit begrijpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef expans het volgende:
Beste mede Turken, heb zojuist een topic geopend in KLB wat ook wel gaat over integratie, zou wel willen weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie staan (jezelf terug kunnen vinden) betreffende deze kwestie.
KLB / Verontwaardiging als je je geen Nederlander voelt als allochtoon
Ik doe het ook half om te trollen om eerlijk te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n discussie heeft geen nut. Wij - mensen met twee nationaliteiten vs. mensen met één nationlaiteit - zullen elkaar nooit begrijpen.
Ja, leuk, maar het is niets meer dan leukdoenerij.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Had ik afgesproken dat ik 'm niet zou vragen terug te komen?
Ik heb het geld wat eerder overgemaakt dan afgesproken. Wat erg.
Je hebt in ieder geval moeite gestoken in je OP.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef expans het volgende:
[..]
Ik doe het ook half om te trollen om eerlijk te zijn
Ik wou werken aan een column, maar was te luiquote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval moeite gestoken in je OP..
Ik heb gereageerd om het topic in mijn MyAT te hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef expans het volgende:
[..]
Ik wou werken aan een column, maar was te lui.
Heb jij je aan je afspraak gehouden?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Niet meer dan leukdoenerij, maar wel meerdere posts wijden om het te ridiculiseren. Groei een baard en broek zG.
De regels van een afspraak kunnen altijd gewijzigd worden door contractant en gecontracteerde, als het in samenspraak is mag je gerust regels buigen en breken. De weddenschap was voorbij nadat Sylv zei dat het niet meer hoefde, mijn verplichting om niet meer te posten verviel daarbij dan ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij je aan je afspraak gehouden?
Was een lolletje dus het is onbeduidend ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het een beetje overdreven (deals maken) voor zoiets relatief onbeduidends als (het posten op) een internetforum.
Niet nadat de afspraak is ingegaan. Wat is een overeenkomst waard als je het naar believen kunt aanpassen? Prima dat er achteraf iets nieuws is afgesproken, maar dat is dan een nieuwe afspraak.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De regels van een afspraak kunnen altijd gewijzigd worden
quote:door contractant en gecontracteerde, als het in samenspraak is mag je gerust regels buigen en breken. De weddenschap was voorbij nadat Sylv zei dat het niet meer hoefde, mijn verplichting om niet meer te posten verviel daarbij dan ook.
Wanneer je een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (1 jaar) hebt en je na 6 maanden weg wil, dan kan je in goed overleg met je werkgever de overeenkomst voortijdig beëindigen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet nadat de afspraak is ingegaan. Wat is een overeenkomst waard als je het naar believen kunt aanpassen? Prima dat er achteraf iets nieuws is afgesproken, maar dat is dan een nieuwe afspraak.
200 euro is mijns inziens iets meer dan een lolletje, maar goed, aangezien jullie beiden vrijwillig deze deal zijn aangegaan, heb ik daar verder niets over te zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was een lolletje dus het is onbeduidend ja.
Omheenlulverhaal was relevant. Je argument houdt trouwens geen steek, maar aangezien je de common sense ontbreekt om zoiets zelf te concluderen lijkt me het ook sterk dat je het begrijpt nadat ik het uitlegquote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet nadat de afspraak is ingegaan. Wat is een overeenkomst waard als je het naar believen kunt aanpassen? Prima dat er achteraf iets nieuws is afgesproken, maar dat is dan een nieuwe afspraak.
[..].
Het antwoord - gezien je lange omheenlulverhaal - is dus nee. Dat dacht ik al.
Bazileri icin burasi hayat. Mesela sen benim can dostumsun.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het een beetje overdreven (deals maken) voor zoiets relatief onbeduidends als (het posten op) een internetforum.
Vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (1 jaar) hebt en je na 6 maanden weg wil, dan kan je in goed overleg met je werkgever de overeenkomst voortijdig beëindigen.
Wat zou jij hiervan vinden:quote:Op maandag 27 januari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omheenlulverhaal was relevant. Je argument houdt trouwens geen steek, maar aangezien je de common sense ontbreekt om zoiets zelf te concluderen lijkt me het ook sterk dat je het begrijpt nadat ik het uitleg.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet op.
Je overeenkomst is dat je één jaar lang voor een bepaald bedrag per maand gaat werken en maandelijks wordt uitbetaald. Dit houdt in dat je niet een ja/nee-constructie hebt zoals bij jullie.
Verder stopt de maandelijkse betaling wanneer de overeenkomst voortijdig wordt beëindigt, de werkgever wordt niet 12 maanden betaald als hij maar 3 maanden werkt.
Verder is een weddenschap heel wat anders dan een arbeidsovereenkomst, maar dat maakt voor jou blijkbaar niet uit. Niet elke overeenkomst of afspraak is evenredig vergelijkbaar.
Dat jullie dat zelf moeten weten en als ik me daar druk om maak blijkbaar al 22 jaar onbewust autist ben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zou jij hiervan vinden:
- Ik beloof dat ik 1000 euro overmaak aan Julis als zij mij quoot.
- Julis quoot mij, ik maak 1000 euro over.
- Een minuut later geef ik aan dat de overeenkomst is gewijzigd en krijg ik die 1000 euro terug.
- Ik doe blij dat ik 1000 euro heb betaald om gequoot te worden.
In jouw voorbeeld is de overeenkomst gewijzigd na ontvangst van betaling...quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Een minuut later geef ik aan dat de overeenkomst is gewijzigd en krijg ik die 1000 euro terug.
Duygularimla oynama lütfen, Ambirol-.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bazileri icin burasi hayat. Mesela sen benim can dostumsun.
Dermisimmmm.
Dat weet je niet, ik maak het alleen bekend dat de afspraak is gewijzigd. Ik kan net zo goed de afspraak voor het betalen gewijzigd hebben (waarom zou ik immers al betalen?).quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In jouw voorbeeld is de overeenkomst gewijzigd na ontvangst van betaling...
Senden iyi ana muhalefet partisi üyesi olur, zarGon.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet je niet, ik maak het alleen bekend dat de afspraak is gewijzigd. Ik kan net zo goed de afspraak voor het betalen gewijzigd hebben (waarom zou ik immers al betalen?).
Waarom geef je je zelf + Julis als voorbeeld, hebben Arcadia en sylvesterrr een relatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want toen MT onzin postte ben jij nooit persoonlijk gewordenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Altijd leuk dit, persoonlijk worden.
Chapeau.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want toen MT onzin postte ben jij nooit persoonlijk geworden, voel mijn sarcasme. Ik maak gewoon duidelijk dat je in pmniks, de zit en druk maakt om niks, je schijnt het zelf niet te beseffen.
Open relatie jewaitzquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef xaban06 het volgende:
Waarom geef je je zelf + Julis als voorbeeld, hebben Arcadia en sylvesterrr een relatie?
t zou best kunnen jaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom geef je je zelf + Julis als voorbeeld, hebben Arcadia en sylvesterrr een relatie?
Had je een paar dagen terug niet een afscheidsbericht gepost in dit topic? Althans, zo interpreteerde ik dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben hier de enige die geen beloftes heeft gemaakt
dat was een paar dagen terug. Ik leef in de tijd van NU/vandaag dus, niet een paar dagen terugquote:Op maandag 27 januari 2014 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je een paar dagen terug niet een afscheidsbericht gepost in dit topic? Althans, zo interpreteerde ik dat.En nu post je weer vrolijk mee.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:33 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
dat was een paar dagen terug. Ik leef in de tijd van NU/vandaag dus, niet een paar dagen terug
En btw, heb ik nergens beloofd dat ik noooit terug zou komen.
Vrolijk mee posten, ik ben altijd vrolijk joh.
Deze discussie hebben we gisteren al gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij de enige is, is hij per definitie niet normaal.
Hij kan het zich veroorlovenquote:
En jij. Kari gibisin.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige stabiele factor in dit topic.
snapjequote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Mensen, ik heb nog zo'n aardige TT gemaakt, kijk wat jullie doen
Oh plsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als een compliment...
Bij mij deden ze er bijna 3 maanden over om een rekeningnummer te wijzigenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef xaban06 het volgende:
Yuh, belastingdienst geeft gewoon aan 3 maanden er over te doen over een wijziging/correctie van IB
Mja, begin december 2013 heb ik het ingediend, ik belde net om te vragen wat de status is, antwoord is dat ze streven het binnen 3 maanden rond te hebben. Dus ik zeg, dus ik kan binnen 6 weken bericht verwachten? Nee, 3 maanden streven we naar. Kan dus zomaar 4-6 maanden duren.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij mij deden ze er bijna 3 maanden over om een rekeningnummer te wijzigen
Ga studeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beter waarheid dan voorgelogen worden
Manyakmisiniz siz. IK ga studeren yani.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was eigenlijk bedoeld als compliment!
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij de enige is, is hij per definitie niet normaal.
Ja exact, ik vroeg eerst een fiets aan god, maar toen ik de fiets niet kreeg besefte ik dat god zo niet werkte. Toen stal ik een fiets en vroeg god om vergeving.quote:
Werkt dat zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja exact, ik vroeg eerst een fiets aan god, maar toen ik de fiets niet kreeg besefte ik dat god zo niet werkte. Toen stal ik een fiets en vroeg god om vergeving.
Wat een baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Arcadia het volgende:
Ja exact, ik vroeg eerst een fiets aan god, maar toen ik de fiets niet kreeg besefte ik dat god zo niet werkte. Toen stal ik een fiets en vroeg god om vergeving.
Ja toch. Gewoon om vergiffenis vragen na elke sexdate.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Werkt dat zo?Mag dat ook meerdere malen voor dezelfde zonde?
Nee. 1 fiets is voldoende.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Werkt dat zo?Mag dat ook meerdere malen voor dezelfde zonde?
Seks schrijven met een 'x'quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat een baas.
[..]
Ja toch. Gewoon om vergiffenis vragen na elke sexdate.
Dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Unlabeled het volgende:
Ja toch. Gewoon om vergiffenis vragen na elke sexdate.
Is niet origineel zijn ook haram btw?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je gaf aan dat één fiets voldoende is, en niet dat één fiets het maximum is...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die fiets was metaforisch, geldt dus voor elke zonde zo ja.
Een komma voor 'en' zetten...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je gaf aan dat één fiets voldoende is, en niet dat één fiets het maximum is...
Wat is daar mis mee? De komma in deze zin is hartstikke functioneel. Ik zorg ervoor dat je halverwege de zin even op adem kan komen...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een komma voor 'en' zetten...
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/467/quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De komma in deze zin is hartstikke functioneel. Ik zorg ervoor dat je halverwege de zin even op adem kan komen...
Zogenaamd hard to getquote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef Arcadia het volgende:
Ga weg kadin. Niemand die mag hartjes binnen een radius van 5 meter binnen mijn naam zetten.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/467/
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/komma-voor-en
In je bovenstaande zin was het helemaal niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik vaker, is het je nu pas opgevallen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef Arcadia het volgende:
Ga weg kadin. Niemand die mag hartjes binnen een radius van 5 meter binnen mijn naam zetten.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)ft-onder-douche.html
God straft onmiddellijk.Vorig jaar was dat ook gebeurd in Gent bij een Turks meisje. Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Trouwens als iemand de dood overkomt betekent niet gelijk dat het een straf ofzo is.
Mensen die conclusies trekken!
God straft onmiddellijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou jij ook dood zijn.
Oeh. Stimo die bepaalt wie goed en slecht is en op basis daarvan bestraft zou worden.quote:
Nee mongool. Hij zegt god straft, ik zeg, dan zou jij ook dood zijn. Sylvesterrr dringt immers alcohol en zo'n daad zou dan ook gestraft moeten worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh. Stimo die bepaalt wie goed en slecht is en op basis daarvan bestraft zou worden.
God proberen te spelen!
Maar, elk mens is een zondaar en jij bepaalt nu welke zonde groot genoeg is om daarvoor met de dood gestraft te worden door god.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee mongool. Hij zegt god straft, ik zeg, dan zou jij ook dood zijn. Sylvesterrr dringt immers alcohol en zo'n daad zou dan ook gestraft moeten worden.
Nee, dat deed Sylvesterrr door te suggereren dat een zondige handeling bestraft werd. Alcohol is ook een zonde, zodoende verdient dat volgens hem ook een afstraffing.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar, elk mens is een zondaar en jij bepaalt nu welke zonde groot genoeg is om daarvoor met de dood gestraft te worden door god.
Wel doen, hè? Sakasi yok.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
Allahim ya Rabbim... Su tentamenlari alim var ya. Insert typical adak request.
Nee, hij suggereerde dat er een causaal verband is tussen zondigen en bestraft worden. Hij heeft niks gezegd over de severiteit, dat heb jij zelf gedaan door alcohol op hetzelfde niveau te zetten als extramaritale seks.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat deed Sylvesterrr door te suggereren dat een zondige handeling bestraft werd. Alcohol is ook een zonde, zodoende verdient dat volgens hem ook een afstraffing.
Bir kere was ik het vergeten, ik zweer het dat schaapje kwam terug in mijn droom. Vervolgens ook nog in kahve fali.quote:
Sex is zondig = dood.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, hij suggereerde dat er een causaal verband is tussen zondigen en bestraft worden. Hij heeft niks gezegd over de severiteit, dat heb jij zelf gedaan door alcohol op hetzelfde niveau te zetten als extramaritale seks.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, hij suggereerde dat er een causaal verband is tussen zondigen en bestraft worden. Hij heeft niks gezegd over de severiteit, dat heb jij zelf gedaan door alcohol op hetzelfde niveau te zetten als extramaritale seks.
Wat is jouw theorie? En dit keer gewoon serieus.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Arcadia het volgende:
Geen probleem, Turken komen toch van de mongolen.
/che
Ik wacht op mijn DNA-resultaten. Daarna krijg je wel te horen wat ik denk. Aangezien ik een purebred Turk ben komen we er zo wel achter.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is jouw theorie? En dit keer gewoon serieus.
Volgens jou was ik ook geen moslim en ik eet ook halal. Thuis dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
Che is geen atheïst, ik moet zijn kebab nog eten (nohomo) en die is halal.
I dunno main.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
O, jij baseert het ook al op die DNA-shit dus. Succes [ afbeelding ]
O, was je daarom zo boos? Ik heb nooit mijn persoonlijke mening gegeven wat betreft of ik jou wel of niet moslim vind he.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens jou was ik ook geen moslim en ik eet ook halal. Thuis dan.
Jij gaf je mening over hoe soennieten het zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
O, was je daarom zo boos? Ik heb nooit mijn persoonlijke mening gegeven wat betreft of ik jou wel of niet moslim vind he.
Neen, soennitische geleerden over het algemeen. Ik vind mezelf niet capabel genoeg om te bepalen of iemand wel of niet moslim als zij dat wel vinden over henzelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaf je mening over hoe soennieten het zien.
Jij bent soenniet.
1 + 1 = ?
En waarom zijn die geleerden het dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Neen, soennitische geleerden over het algemeen. Ik vind mezelf niet capabel genoeg om te bepalen of iemand wel of niet moslim als zij dat wel vinden over henzelf.
Ga slapen?quote:
Zij hebben hun hele leven gewijd aan onderzoek, zij vinden dat zij de nodige niveau hebben bereikt om zulke oordelen te vellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En waarom zijn die geleerden het dan wel?
Oke, maar wat maakt hun beter dan bijv sjiitische geleerden?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij hebben hun hele leven gewijd aan onderzoek, zij vinden dat zij de nodige niveau hebben bereikt om zulke oordelen te vellen.
Ga slapen
Studeren slappeling!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik nu nog leren of gewoon gaan slapen. Ben gewoon brak
Ja, maar die geleerden doen dat dus ook volgens hetgene wat ze trachten te weten over Allah.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Julis het volgende:
Maar bepaalt uiteindelijk Allah niet wie er moslim is? Maar ik heb toch geen flauw benul.
Hier een studie ter voorbeeld...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is jouw theorie? En dit keer gewoon serieus.
Turken en Mongolen zijn beiden volkeren die hun oorsprong in Centraal-Azië hebben, maar buiten dat ze beiden een Altaïsche taal spreken en door de geschiedenis heen als buurvolkeren logischerwijs vaak met elkaar in aanraking zijn gekomen, hebben ze genetisch vrij weinig met elkaar te maken.quote:Altogether five populations were analyzed: Khalkha (n = 100), Tsaatan (n = 72), Oold (n = 52), German (n = 260) and (Anatolian) Turkish (n = 498). Nei's unbiased genetic identity (GI) and genetic distance (GD) were estimated from genotypes using PopGene v1.31, and dendrograms were constructed using phylip. The results suggested a close relationship of the Khalkha to the Tsaatan. The Turks and Germans were equally distant to all three Mongolian populations. These results confirmed the lack of strong genetic relationship between the Mongols and the Turks despite the close relationship of their languages (Altaic group) and shared historical neighborhood.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12753667
Maar kunnen ze dat dan als conclusie presenterenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar die geleerden doen dat dus ook volgens hetgene wat ze trachten te weten over Allah.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dat dan als conclusie presenteren?
Ben niet de juiste persoon aangaande dit onderwerp eigenlijk, aangezien mijn kennis hierover beperkt is, ik heb wel enkele meningen van geleerden gelezen en wat enkele lezingen beluisterd en bijgewoond. Om hier een krachtig en definitief antwoord op te formuleren gaat me iets te ver. Daarom dat ik ook zei tegen Stimo dat ik er geen eigen mening op na houquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, conclusie is niet het juiste woord. Ik bedoel, als een feit.
Dit op basis van ontvangen dna-tests?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier een studie ter voorbeeld...
[..]
Turken en Mongolen zijn beiden volkeren die hun oorsprong in Centraal-Azië hebben, maar buiten dat ze beiden een Altaïsche taal spreken en door de geschiedenis heen als buurvolkeren logischerwijs vaak met elkaar in aanraking zijn gekomen, hebben ze genetisch vrij weinig met elkaar te maken.
Maar dit had je natuurlijk ook zelf op kunnen zoeken zonder moeiteloos aannames te maken.
Volgens mij bepalen ze niet, maar geven ze meer duidelijkheid over welke dingen wel/niet te doen/erkennen als moslim adhv hun kennis van de Islam.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar die geleerden doen dat dus ook volgens hetgene wat ze trachten te weten over Allah.
waarom ben je er zo trots op?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Weissman het volgende:
Elhamdulillah ateistim![]()
Geen gezeik met goden en shit
Moeilijk, ik ken de islamitische wetgeving omtrent dit niet zo goed, maar 'bepalen' is een brede term.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij bepalen ze niet, maar geven ze meer duidelijkheid over welke dingen wel/niet te doen/erkennen als moslim adhv hun kennis van de Islam.
Dit zie je niet terug in de DNA-test. Je kunt wel je ruwe data door speciale tests halen en uit de berekeningen kan bijvoorbeeld wel wat Mongoolse admixture naar voren komen, maar dit zegt niets over de oorsprong van de etniciteit. Het zegt dus niets over wie van wie is afgestamd, maar omdat door de geschiedenis heen volkeren met elkaar in aanraking zijn gekomen, hebben ze ook elkaars DNA deels overgenomen. Zo zwerft er ook ''Mongools DNA'' rond in Europa, maar bijvoorbeeld een uitspraak doen als 'de Finnen en Hongaren stammen af van Mongolen' zou gewoonweg onjuist zijn, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit op basis van ontvangen dna-tests?
Ik ben overigens maar een leek op het gebied van genetica, dus ik claim niet dat ik het helemaal bij het rechte eind heb ofzo. Daarom vrees ik de toorn van Borte, mocht ze meelezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef Julis het volgende:
Ik vind het zo tof hoe je het uitlegt.
Leerzame posts.
Maar wat is nou precies de relatie tussen mongolen en idioten dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zie je niet terug in de DNA-test. Je kunt wel je ruwe data door speciale tests halen en uit de berekeningen kan bijvoorbeeld wel wat Mongoolse admixture naar voren komen, maar dit zegt niets over de oorsprong van de etniciteit. Het zegt dus niets over wie van wie is afgestamd, maar omdat door de geschiedenis heen volkeren met elkaar in aanraking zijn gekomen, hebben ze ook elkaars DNA deels overgenomen. Zo zwerft er ook ''Mongools DNA'' rond in Europa, maar bijvoorbeeld een uitspraak doen als 'de Finnen en Hongaren stammen af van Mongolen' zou gewoonweg onjuist zijn, om maar wat te noemen.
Volgens verschillende tests heb ik trouwens zo'n 5 tot 8 procent Siberische admixture.![]()
DSquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies de relatie tussen mongolen en idioten dan?
Aaa, maar je bent een waardeloze complimentenontvanger! Ik vind de uitleg goed op jouw manier. Sssht.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben overigens maar een leek op het gebied van genetica, dus ik claim niet dat ik het helemaal bij het rechte eind heb ofzo. Daarom vrees ik de toorn van Borte, mocht ze meelezen.Zij zou het veel accurater uitgelegd hebben.
God straft onmiddellijk.Had ik bijna die poes niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Later ben ik er achter gekomen waarom ik. Er speelde dus veel meer in mijn omgeving dan dat ik wistquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe is dat ene gedoe nog afgelopen, goed?
Basina bela of?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Later ben ik er achter gekomen waarom ik. Er speelde dus veel meer in mijn omgeving dan dat ik wist
God straft onmiddellijk.Vraag mij af hoe dat gebeurd, wanneer er koolstofmonoxide is val je toch niet direct flauw? Je voelt zoiets aankomen lijkt mij? Tenzij je slaapt natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook heel snel gaan, helemaal als je al warm/rozig bent van de warme douche en een orgasme kan ik mij zo voorstellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat gebeurd, wanneer er koolstofmonoxide is val je toch niet direct flauw? Je voelt zoiets aankomen lijkt mij? Tenzij je slaapt natuurlijk.
Je wordt volwassen. Vanaf nu ben jij een teyzequote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en ik drink ook geen alcohol. Meer.
En ik ga ook niet meer uit.
Ik doe eigk geen reet meer.
Wtf happened yav.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef xaban06 het volgende:
Waarom heb ik nou de verlof aanvragen goed gekeurd, het is super druk, te veel werk
Misschien is ze hala geworden..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, hiç demedin ya teyze oldum diye. Allah analı babalı büyütsün.
Mathemaat had het over teyze, vandaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is ze hala geworden..
Wat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de zeurs en non zeurs, ik vertel hoe verliefd ik op mn neefje ben.
Ik zag ook op TV laatst met koolstofmonoxide zijn 3 meisjes dood gegaan.. echt erg ik denk dat je het echt niet merktquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat gebeurd, wanneer er koolstofmonoxide is val je toch niet direct flauw? Je voelt zoiets aankomen lijkt mij? Tenzij je slaapt natuurlijk.
Nee, dat is een gas die je niet ruikt. Koolstofmonoxide is giftig, kleurloos en reukloosquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Boycot die shit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Arcadia het volgende:
http://www.halalpolitie.nl/hoe-halal-mekkafood/
Voor TM.
Heb nog burgers hier liggen, ik wacht wel tot alles is afgerond n.a.v. afspraak van 27 januariquote:
Ik ga zometeen ook uitloggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Mensen stoppen bijna met werk, ik heb pauze.
Dus moet ik noodgedwongen naar de hemel. Yeah!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is niet eens een plek voor jou in de hel.
Neuh, je vergeet dat er ook nog een plek genaamd is als Bayburt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus moet ik noodgedwongen naar de hemel. Yeah!
Ken ik niet en derhalve erken ik het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, je vergeet dat er ook nog een plek genaamd is als Bayburt.
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Arcadia het volgende:
http://www.halalpolitie.nl/hoe-halal-mekkafood/
Voor TM.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:57 schreef Unlabeled het volgende:
Hey Dima. Hoe is het met jou gozer? Nog een chickie kunnen regelen?
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Arcadia het volgende:
Sommige Turken zijn wel mongolen. Ongetwijfeld.
Inb4 weiss: Ik en mijn onoriginele grappen
Nee, was van 't weekend wel naar hollywoodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hey Dima. Hoe is het met jou gozer? Nog een chickie kunnen regelen?
quote:
Neem iets te eten mee voor het geval je honger krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef krokusje31 het volgende:
Vraagje, mijn zusje is ten huwelijk gevraagd. Nu is de familie van de jongen afgelopen zaterdag bij mijn ouders geweest om kennis te maken. Alles goed gegaan. Leuke familie etc etc. Maar nu moeten wij dus als zaterdag naar hun om nog verder kennis te maken. Wat is nu de bedoeling. Moeten wij dan ook cadeau voor damat meenemen? Elimiz bos gidilmez bence
Vraag je ouders?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef krokusje31 het volgende:
Vraagje, mijn zusje is ten huwelijk gevraagd. Nu is de familie van de jongen afgelopen zaterdag bij mijn ouders geweest om kennis te maken. Alles goed gegaan. Leuke familie etc etc. Maar nu moeten wij dus als zaterdag naar hun om nog verder kennis te maken. Wat is nu de bedoeling. Moeten wij dan ook cadeau voor damat meenemen? Elimiz bos gidilmez bence
Geen cadeau voor hem. Zou iets van baklava blabla meenemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef krokusje31 het volgende:
Stuur jij eens pics, weet ik ook hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Weissman het volgende:
Pics van je zusje ter beoordeling. Bedoel er verder niks mee.
Het principe is niet iets dat je iets hoort te verwachten, dus ik verwacht ook niet dat ze iets verwachten om eerlijk te zijn, lijkt me niet dat er iets standaard is dat meegenomen/gegeven wordt. Waarschijnlijk hebben zij die dingen meegenomen om alvast een goede indruk te maken. Je kan eigenlijk gewoon net zo goed hetzelfde kopen en meebrengen als teken van goed gebaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef krokusje31 het volgende:
Ja zij hebben bloemen, chocolade en cadeaus voor mijn zusje gebracht. En zij zijn islamitischer als wij. En voor mijn ouders is dit de eerste keer dat het gebeurt. Graag serieuze reacties.
Hm ok. Dus geen cadeau voor damat? Overhemd of riem of whatever. Gewoon plantje of bloemen en baklava?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het principe is niet iets dat je iets hoort te verwachten, dus ik verwacht ook niet dat ze iets verwachten om eerlijk te zijn, lijkt me niet dat er iets standaard is dat meegenomen/gegeven wordt. Waarschijnlijk hebben zij die dingen meegenomen om alvast een goede indruk te maken. Je kan eigenlijk gewoon net zo goed hetzelfde kopen en meebrengen als teken van goed gebaar.
geef de damat een sucuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:40 schreef krokusje31 het volgende:
Eerst moeten de families kennis maken. Mijn vader wil weten in wat voor familie mijn zusje terechtkomt. Als alles goed gaat komen ze over 2-3 weken haar hand vragen met hele familie van damat
Zo'n tepsi baklava.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
Apart. Zo ken ik het niet:)
Luister niet naar Arcadia. Bloemen, baklava yeterli. Met baklava bedoel ik geen 1 kilo. Iets meer.
Hizmet???? Bij hun thuis. Heeft ze bij ons thuis wel gedaan. Maar moet ze dat ook bij damat huis doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belangrijk dat je zusje iig die dag hizmet doet, haar mond houdt en hanim hanim is.
Gewoon doen wat Stimo zegt, weinig risico, gewoon iets meenemen zoals baklava.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hm ok. Dus geen cadeau voor damat? Overhemd of riem of whatever. Gewoon plantje of bloemen en baklava?
Ja en daarna poppenkast voorbij wanneer ze getrouwd zijn, hele dag series kijken op de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
Tis belangrijk dat je zusje iig die dag hizmet doet, haar mond houdt en hanim hanim is.
Ik bedoel: opstaan en helpen met cay uitdelen. Ze zullen gekookt hebben dus helpen met tafel dekken en opruimen. Zou ik aanraden. Scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hizmet???? Bij hun thuis. Heeft ze bij ons thuis wel gedaan. Maar moet ze dat ook bij damat huis doen?
nebicim ailesinizquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hizmet???? Bij hun thuis. Heeft ze bij ons thuis wel gedaan. Maar moet ze dat ook bij damat huis doen?
Waarom zou je een cadeau kopen? Je zegt net toch dat jullie hen eerst beter willen leren kennen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hm ok. Dus geen cadeau voor damat? Overhemd of riem of whatever. Gewoon plantje of bloemen en baklava?
Hahahaha. Mijn zusje en hij kennen elkaar wel langer natuurlijk. Ze hebben nu twee jaar relatie. Alleen aileler tanismamisti. En dat gebeurt nu dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon doen wat Stimo zegt, weinig risico, gewoon iets meenemen zoals baklava.
Een riem geven zou ik niet doen, ik zou me doodlachen als iemand dat gaf. Nog niets eerste dag en vrouw komt aanzetten met riem, adama mi dovicek
Bende sastimquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zou je een cadeau kopen? Je zegt net toch dat jullie hen eerst beter willen leren kennen?
Ik kan het mis hebben, maar traditioneel gaat de kiz evi toch niet nog een keer op bezoek bij de erkek evi?
snapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
Oh man... Die dagen zijn zo fakeiedereen doet zich nog zo leuk voor hahhaa
Dat gaat zus nooit doen. Ze was a zaterdag al mega zenuwachtig. Moesten mijn andere zusje en ik al alles doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel: opstaan en helpen met cay uitdelen. Ze zullen gekookt hebben dus helpen met tafel dekken en opruimen. Zou ik aanraden. Scoor je punten mee.
Ik raad het haar met klem aan...... yapsin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:47 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat gaat zus nooit doen. Ze was a zaterdag al mega zenuwachtig. Moesten mijn andere zusje en ik al alles doen
InshaAllah hayirli olur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahahaha. Mijn zusje en hij kennen elkaar wel langer natuurlijk. Ze hebben nu twee jaar relatie. Alleen aileler tanismamisti. En dat gebeurt nu dus
Ja doe ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik raad het haar met klem aan...... yapsin.
De laatste keer dat er iemand om de hand is gevraagd in onze familie was 25 jaar geleden. Het was mijn tante, zusje van mijn vader en die is getrouwd met broer van mijn moeder. Mijn moeder heeft 6 broers en mijn vader nog twee. Mijn zusjes en ik zijn ook de enige dochters in de hele familie. Geen nichtjes meer. Dus niet veel ervaring. En her yorenin gelenekleri is anders. Zij zijn van posof wij van trabzonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
nebicim ailesinizdit hoor je toch allemaal te weten man. Je hebt toch grootouders, vraag aan hun. Cahilik yapma, natuurlijk hoor je te helpen.
Ja dat zal ook wel. Maar het gaat toch om gevoel van mijn vaderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
Je ziet nu niet hoe ze zijniedereen speelt schone schijn.
Een oud gezegde luidt dat je eerst met iemand samen gegeten moet hebben, samen gereisd hebben en gehandeld hebben om diegene goed te leren kennen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Mij vader wil zien wat voor familie het is. Daarom gaan wij daar heen.
Hopen op een goede schoonmoeder, kan huwelijk maken of breken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
Je ziet nu niet hoe ze zijniedereen speelt schone schijn.
Het hoeft ook niet goed leren kennen te zijn. Maar gewoon effe kletsen, thee drinken enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een oud gezegde luidt dat je eerst met iemand samen gegeten moet hebben, samen gereisd hebben en gehandeld hebben om diegene goed te leren kennen.
Schoonmoeder is super lief. Schoonvader is helaas overleden drie jaar geledenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hopen op een goede schoonmoeder, kan huwelijk maken of breken.
Hoe oud is de damat en jouw zusje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
De laatste keer dat er iemand om de hand is gevraagd in onze familie was 25 jaar geleden. Het was mijn tante, zusje van mijn vader en die is getrouwd met broer van mijn moeder. Mijn moeder heeft 6 broers en mijn vader nog twee. Mijn zusjes en ik zijn ook de enige dochters in de hele familie. Geen nichtjes meer. Dus niet veel ervaring. En her yorenin gelenekleri is anders. Zij zijn van posof wij van trabzon
Ik weet. Vind dat wel jammer altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hopen op een goede schoonmoeder, kan huwelijk maken of breken.
ALARM. Is hij enigste zoon/kind??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Schoonmoeder is super lief. Schoonvader is helaas overleden drie jaar geleden
Damat 24, zusje 23. Schoonmoeder kent mijn zusje al. Dus komt wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe oud is de damat en jouw zusje?
Koop gewoon baklava voor hun, en laat je zusje tegen zijn toekomstige zeggen dat ze erg heycanli is dat ze niet kan helpen bijv dat hij het doorgeeft aan zijn ouders
Nee hoezo? Hij heeft nog een broertjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ALARM. Is hij enigste zoon/kind??
Beter :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nee hoezo? Hij heeft nog een broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |