SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Ja exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Sorry Arcadia, ik heb u ingehaald omdat u zo traag liep."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, goed motief zeg.![]()
"Sorry mevrouw, ik stal uw tas omdat u zo traag liep"
Mathemoat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik geef Sylvester gelijk. Arcadie je moet sneller zijn.
Zo is het leven op aarde. Leer ermee leven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik wil ff mijn frustratie kwijt, sommige mensen! Pff.. Vitcansiz insanlar
Of gewoon mathemaatovicquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mathemoat.
In Rusland zou jij Mathekameraad heten![]()
![]()
Mensen die zonder enige context random zinnen neerplempen op fora...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
vicdansızquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
What fates impose, that men must needs abide;quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik probeer op je te lijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een alim, je weet alles altijd zo goed te verwoorden
Ik heb niet zoveel klasse als jij, ik wilde een stuk citeren uit Animal Farm.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
What fates impose, that men must needs abide;
It boots not to resist both wind and tide.
(3 Henry VI, 4.3.60), King Edward IV to Warwick
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.quote:
Sowieso baardquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.
Baardmannen
Bana baard deme. Bzzzttt yaparım seniquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.
Baardmannen
quote:Sağlık Bakanı Dr. Mehmet Müezzinoğlu, Edirne'de kahvehane ve meyhaneleri dolaşarak vatandaşların yeni yıllarını kutladı. Edirne sokaklarında gezen Bakan Müezzinoğlu balkonda gördüğü bir vatandaşa 'Çayınız varsa geleyim' dedi. Vatandaştan gelen cevap ise şaşırttı: 'Evde çay yok istemez.'
http://www.cnnturk.com/tu(...)ne-cikmak-istedi-ama
Hmm, klinkt goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga hier nu iets posten en dan weg-editten, dus jullie mogen er een eigen boodschap in plaatsen.
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo goed!quote:
Hij vind je leuk, maar is aan het vissen of jij datzelfde voelt. Te weinig tekst, heb meer nodig om een goede conclusie te vormen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo erg goed!
"Miss you too.
Wil je positieve aura om mij heen"
Wat betekent dit
Ware woorden abla, ik deel die zorgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef MaidensTower het volgende:
Vandaag helemaal niet aan lichamelijke lust gedacht, denk aldoor na over de problematiek van de Turkse burgers die geen affiniteit met Gulen hebben maar hun kinderen wel graag naar de universiteit zien gaan.
Hij vindt je volgens mij ook leuk. Maar waarom vind jij zo veel verschillende mannen in zo een korte tijd leuk? xDquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo goed!
"Miss you too.
Wil je positieve aura om mij heen"
Wat betekent dit
lolquote:
Wie is de gelukkige :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mannen leuk, omdat ik mannen leuk wil vinden. Omdat ik van spanning hou.
Deze jongeman wil ik niet, want hij is Turks. Diep van binnen wil ik een Turkse. Maar ik vind het zo eng. Maar sinds we elkaar kennen spreken we elkaar elke dag. Over het andere geslacht, over van alles. We zoeken elkaar steeds op. Ik ben in mijn vrije dag naar werk gegaan om zijn hand te vragen met een doosje Lokum. Ik had op die Lokum afbeelding gezichtjes getekend met stift. Waarom ik zoiets heb gedaan? Mijn moeder en oma waren hier en ik vond dat grappig om te doen haha
Ja oké, je gevoelens zijn sterk. Ik bedoel, je vindt ze te erg leuk in korte tijd en te veel zo snel achter elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mannen leuk, omdat ik mannen leuk wil vinden. Omdat ik van spanning hou.
Deze jongeman wil ik niet, want hij is Turks. Diep van binnen wil ik een Turkse. Maar ik vind het zo eng. Maar sinds we elkaar kennen spreken we elkaar elke dag. Over het andere geslacht, over van alles. We zoeken elkaar steeds op. Ik ben in mijn vrije dag naar werk gegaan om zijn hand te vragen met een doosje Lokum. Ik had op die Lokum afbeelding gezichtjes getekend met stift. Waarom ik zoiets heb gedaan? Mijn moeder en oma waren hier en ik vond dat grappig om te doen haha
Is baard moslim?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
MT, ik vroeg me dit laatst ook al af bij het lezen van je baardtopic, maar als hij zo religieus is, zou hij dan wel iets beginnen met een niet-zo-religieus-moslim meisje?
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
MT, ik vroeg me dit laatst ook al af bij het lezen van je baardtopic, maar als hij zo religieus is, zou hij dan wel iets beginnen met een niet-zo-religieus-moslim meisje?
Dat is dan weer een ander verhaal. Ik dacht dat hij best gelovig was, vandaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.
professioneel hulp geen optie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb een extreme bindingsangst bij mannen die ik erg leuk vind. Turkse bij voorkeur. Heb mezelf getraind de leegte te vullen met 7198472 niet-Turkse mannen die ik niet helemaal leuk vind.
Zal hij geen last hebben van jouw seksuele verleden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.
Kon je beter je hormonen trainen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb een extreme bindingsangst bij mannen die ik erg leuk vind. Turkse bij voorkeur. Heb mezelf getraind de leegte te vullen met 7198472 niet-Turkse mannen die ik niet helemaal leuk vind.
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zal hij geen last hebben van jouw seksuele verleden?
Een vrouw vinden en mijn vriendengroep uitbreidenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.
Morgen ga ik baard zien en heb twee dagen terug mijn beste move gemaakt. Weet niet wie het gaat worden: baard met wie ik niet weet of het zal klikken en Turkse met wie het super goed klikt, maar ik bang ben.
Oke genoeg over mijn liefdesleven.
Wat zijn jullie voornemens?
Meer te weten te komen over jouw liefdesleven, dus zorg niet dat ik op de eerste dag al de verkeerde kant op ga en vertelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.
Morgen ga ik baard zien en heb twee dagen terug mijn beste move gemaakt. Weet niet wie het gaat worden: baard die ik eigenlijk niet echt ken en Turkse met wie het super goed klikt, maar ik bang ben.
Oke genoeg over mijn liefdesleven.
Wat zijn jullie voornemens?
Mijn neef naar de MM sturen om nou eindelijk eens aan de vrouw te gaan, hij is al bijna 27 en nog altijd ongetrouwd!quote:
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vrouw vinden en mijn vriendengroep uitbreiden
Wanna know also!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.
Geen idee! Dus vragen aan Allah.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.
Ook niet. Ik sta bijna elke dag op met goede voornemens, yane geen speciale voor 2014 gemaakt. Maar mijn voornemens zijn meestal: beter met geld omgaan, afvallen/gezonder leven, niet dromen over dingen maar ook echt doen (laatste is te uitgebreid om hier neer te kalken), meer aan mijn blog werken etc. etc.quote:
Te vaagquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geen idee! Dus vragen aan Allah.
O, door mijn vriendengroep uit te breiden, dat helpt namelijk.
Nee jo, wees jezelf.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Een van mijn goede voornemens: egoïstisch worden.
Dat laatste ja!. Mezelf friendzonen gaat me te verquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Te vaag
Hoe bedoel je vriendengroep uitbreiden, dus vrouwen toevoegen aan je vriendengroep, of nieuwe vrienden maken en vragen of zij iemand kennen?
wat leuk!!! dm mij die blog eens!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook niet. Ik sta bijna elke dag op met goede voornemens, yane geen speciale voor 2014 gemaakt. Maar mijn voornemens zijn meestal: beter met geld omgaan, afvallen/gezonder leven, niet dromen over dingen maar ook echt doen (laatste is te uitgebreid om hier neer te kalken), meer aan mijn blog werken etc. etc.
Voeg mij toe aan je vriendengroep, ik ken wel enkelen, ik heb echter daarbij wel een naam + foto nodig, anders kunnen we niet echt vrienden zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat laatste ja!. Mezelf friendzonen gaat me te ver
Klik op homepage.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
wat leuk!!! dm mij die blog eens!
turkishspicyfood.blogspot.com zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
wat leuk!!! dm mij die blog eens!
ik denk dat je iets anders bedoeltquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
never gonna happenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik moet me karakter veranderen!
Tot de volgende Turkenmeet dan maar, want zo kan ik ook mijn tantes het laten doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Voeg mij toe aan je vriendengroep, ik ken wel enkelen, ik heb echter daarbij wel een naam + foto nodig, anders kunnen we niet echt vrienden zijn.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tot de volgende Turkenmeet dan maar, want zo kan ik ook mijn tantes het laten doen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Mijn voornemen is om Bilge te eren in zijn zoektocht naar pure reinheid en hem daarin te volgen. FOK! voorgoed afsluiten. [ afbeelding ]
20+, meer details zet ik niet op FOK!quote:
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Mijn voornemen is om Bilge te eren in zijn zoektocht naar pure reinheid en hem daarin te volgen. FOK! voorgoed afsluiten. [ afbeelding ]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Banada verrrrquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
Je zou toch proberen om egoïstischer te worden!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
Is al drie keer gebeurd..quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...
ik dacht dat bilge een vrouwen naam was...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Ja, wilde nog met jou afspreken en mijn testresultaten uitbundig bespreken, dan is het zo wel goed geweest voor mij denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...
Dat doe ik toch? Hij zal niet meer in het topic posten, of ik maak hem belachelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zou toch proberen om egoïstischer te worden!
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilge_Khaganquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht dat bilge een vrouwen naam was...
Kaas, alleen maar 100 euroquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo bekeek ik het nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Hij zal niet meer in het topic posten, of ik maak hem belachelijk.
Nee, iedere keer waren er volgens mij een aantal mensen niet aanwezig. Sowieso ben ik ook nooit op een meet geweest.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilge_Khaganquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht dat bilge een vrouwen naam was...
scherpquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zou toch proberen om egoïstischer te worden!
Ik ken iemand die Bilge heet, en die persoon is toch 100% vrouw.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilge_Khagan
waarom ben je boos?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilge_Khagan
Ik heb een achternichtje dat Bilge heet, maar het is oorspronkelijk toch echt een mannennaam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Bilge heet, en die persoon is toch 100% vrouw.
waarschijnlijk een multi sex naam als deniz ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Bilge heet, en die persoon is toch 100% vrouw.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan mag je ook boos op mij worden.
Ok. Volgens mij is dit al eens eerder uitgelegd in het topic hè?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een achternichtje dat Bilge heet, maar het is oorspronkelijk toch echt een mannennaam.
Ik ken trouwens ook een jongen met de naam Bilge.
24 vind jij de leeftijd om te trouwen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
20+, meer details zet ik niet op FOK!
Is het ook?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik dacht dat Ashina een vrouwennaam was. Nu ook boos op mij zeker
Wat, is dat ook een unisex (multisexquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarschijnlijk een multi sex naam als deniz ofzo
Als je het dan kan betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
24 vind jij de leeftijd om te trouwen?
Mag ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gormedim en geen zin om op te zoeken. Maar Ashina was de mythische moederwolf. Dus bilmem artik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Arcadia het volgende:
Bij de wiki van Bilge Khan:
His personal name was : 阿史那默棘連, Ashǐnà
ik denk dat je dan boos bent op een hele hoop mensenquote:
Syl ik post twee jaar niet als ik 200 krijg?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben xaban06 niet. Ik kom mijn beloftes na.
Hepsini geberdirim.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat je dan boos bent op een hele hoop mensen
Deal, vanaf 00:00 he. Ik mag niet meer posten, DMen is daarin niet inclusiefquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben xaban06 niet. Ik kom mijn beloftes na.
sollyquote:
Eigenlijk wil ik helemaal niet dat je wegblijft...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl ik post twee jaar niet als ik 200 krijg?
wat een bloedlustquote:
You really hate me, huhquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jou wil ik helemaal niet wegpesten.
Ok. Op 1 januari 2015 maak ik het geld over. Geen kloons aanmaken (of oude kloons gebruiken) hè?quote:
whut?quote:
Ook chaos in je hoofd? Die voornemens heb je hard nodig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee, dat was Borte. Damn kafam karisdi.
Ashina/Asena toch ook?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee, dat was Borte. Damn kafam karisdi.
Dat is het sowieso altijd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook chaos in je hoofd? Die voornemens heb je hard nodig.
Ik had 1 kloon en die was geband nadat ik zei dat ik Arcadia was. En geen zorgen, man van mijn woord.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok. Op 1 januari 2015 maak ik het geld over. Geen kloons aanmaken (of oude kloons gebruiken) hè?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deal, vanaf 00:00 he. Ik mag niet meer posten, DMen is daarin niet inclusief![]()
waz met julliequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok. Op 1 januari 2015 maak ik het geld over. Geen kloons aanmaken (of oude kloons gebruiken) hè?
Bana ne ben para istiyorum. Hadi hadi ik wil ook die deal aangaan!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niet dat je wegblijft...
Via tweakers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe is trouwens elk van jullie op Fok geëindigd?
de serie Angel meen ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe is trouwens iedereen van jullie op Fok geëindigd?
Overduidelijk loterij verlorenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bana ne ben para istiyorum. Hadi hadi ik wil ook die deal aangaan!
Oh die vraag was al eerder gesteld en beantwoord. Ik heb 5 euro gewonnen op een halve lot.quote:
Hmm. Een vriend postte vroeger regelmatig klaagbaak, toen ging ik daaraan meedoen, hij is inmiddels al gestopt daarmee. Van daaruit werd ik gelinkt naar dit topic. En toen geschiedenis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Mathemaat het volgende:
Ga maar werken voor je geld Borte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bana ne ben para istiyorum. Hadi hadi ik wil ook die deal aangaan!
10 euro verloren inclusief de kosten van het halve lot*quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh die vraag was al eerder gesteld en beantwoord. Ik heb 5 euro gewonnen op een halve lot.
Ja, söz namusdur.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een challenge. Damn, stuur ik nu echt een user weg?
Waarom Arcadia wel en ikke niet. Neyse, mijn nieuwe voornemen is om hier niet meer te posten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga maar werken voor je geld Borte.Niets doen (NIET posten op FOK!) en geld verdienen... tssk.
Monkey say, monkey doquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom Arcadia wel en ikke niet. Neyse, mijn nieuwe voornemen is om hier niet meer te posten.
Het gemiddeld aantal posts per dag (gerekend van 2 januari 2014 tot 1 januari 2015) is wat je van mij in ¤uro's krijgt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom Arcadia wel en ikke niet. Neyse, mijn nieuwe voornemen is om hier niet meer te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal posts per dag (gerekend van 2 januari 2014 tot 1 januari 2015) is wat je van mij in ¤uro's krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ken en geld verdienen, goed toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Tozzz ik krijg een andere deal. Kustum iste. Posten yapmicam hic.
Kan ook gewoon zeggen, ik post niet meer omdat Arcadia het niet doet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
Tozzz ik krijg een andere deal. Kustum iste. Posten yapmicam hic.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, incarnation of Casanova.
Ik kwam hier terecht na een zoekopdracht: "breezermeisjes" en toen ben ik in die fotoreeks topic blijven hangen en later ben ik gaan kijken wat het forum nog meer te bieden had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Mathemaat het volgende:
Via Google. Ik was geïnteresseerd in de reacties over de wedstrijd Turkije tegen Kroatië tijdens Euro2008. Ik weet nog dat ik de berichten van zarGon opmerkelijk vond. Ik dacht dat hij een Nederlander was door zijn reacties, maar ik vond het zo vreemd dat hij een Turkse vlag in zijn UI had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Mathemaat het volgende:
Ja,quote:
Haha, in het begin dacht ik ook dat ZG een NL wasquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Via Google. Ik was geïnteresseerd in de reacties over de wedstrijd tussen Turkije tegen Kroatië tijdens Euro2008. Ik weet nog dat ik de berichten van zarGon opmerkelijk vond. Ik dacht dat hij een Nederlander was door zijn reacties, maar ik vond het zo vreemd dat hij een Turkse vlag in zijn UI had.
Ditquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Arcadia het volgende:
Mooi verhaal Julis, hoe kwam je relatie met zG tot stand?
Uffff.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Arcadia het volgende:
Mooi verhaal Julis, hoe kwam je relatie met zG tot stand?
Dat is meerr: offf offf, denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deli gibi yaniyorum ufff uff.
Komop, ben benieuwd nu.
Typ nogmaals voor mij dan. Mijn dying wishquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is meerr: offf offf, denk ik.
Ik dacht dat ik het eerder had verteld.
Was het vochtig onder je steen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Via Google kan je dus echt daadwerkelijk alles vinden
Ayça had een groepschat aangemaakt met msn. Yavuz voegde mij zo dus toe op msn. Ik twijfelde nog bij het accepteren (want ik kende hem niet zo goed). Uiteindelijk geaccepteerd. Et voilà.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Typ nogmaals voor mij dan. Mijn dying wish
Dus Ayca speelt hier eigenlijk de hoofdrol :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ayça had een groepschat aangemaakt met msn. Yavuz voegde mij zo dus toe op msn. Ik twijfelde nog bij het accepteren (want ik kende hem niet zo goed). Uiteindelijk geaccepteerd. Et voilà.
Ze speelt wel een rol idd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dus Ayca speelt hier eigenlijk de hoofdrol :p
Voornamelijk frisjes, zo sinds het heengaan van Altavistaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was het vochtig onder je steen?
En eerste zoon Omer. Of Ugur.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je i.i.g. een naam voor jullie eerste dochter.
Ik was op hababam forum en daar werd een bericht geplaatst die linkte naar hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Julis het volgende:
En waarom verspilt Genetics zijn/haar eerste post hier? Hoe ben je hier terechtgekomen?
Hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie?
Superlief +O
Ik wil geen kinderen amaquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je i.i.g. een naam voor jullie eerste dochter.
quote:
Welkom welkom. Je bent op de juiste adres.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef Genetics het volgende:
[..]
Ik was op hababam forum en daar werd een bericht geplaatst die linkte naar hier.
Daar las ik iets over hoe xenofoben moslims de schuld geven van iets wat irrelevant was, dus besloot ik te registreren en hun mijn bullshit te geven.. toen raakte ik verdwaald en zag "turken" als licht aan het eind van een donkere tunnel en kwam hier..
-- kinderen zijn lieeefffquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Iets van 3 jaar.
[..]
Ik wil geen kinderen ama.
[..]![]()
.
Thnx, maar ik ken hier niemand en voel me niet thuis dus ik ga maar weer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Welkom welkom. Je bent op de juiste adres..
Goedzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo'n kind vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say that again...
Blijf maar, miss dat je goede vervanger voor mij bentquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Genetics het volgende:
[..]
Thnx, maar ik ken hier niemand en voel me niet thuis dus ik ga maar weer.
Hayirli sohbetler herkeze.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil je mijn kinderfoto zien, kun je zelf zien hoe geweldig een kleine Omer kan zijn
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say that again...
Ja, echt prijzenswaardig. Van delen en een collectivistische houding is nog nooit iemand beter geworden...quote:
nooit een turkse dit horen zeggenquote:
Tamam : (. (Waarom heet je Genetics?)quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Genetics het volgende:
[..]
Hoe kun je dat al weten na een halfuur? Jammer...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Genetics het volgende:
[..]
Het gesprek ging opeens heel snel. Dat schrok hem/haar vast af. HMM.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kun je dat al weten na een halfuur? Jammer...
Is dit sarcastisch? Beter egoïst dan dat mensen constant over je heen lopen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, echt prijzenswaardig. Van delen en een collectivistische houding is nog nooit iemand beter geworden...
Ja, zing liedje via vocaroo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigen schuld. Geniet nog van je laatste momenten op FOK!. Heb je nog een verzoek?
Want het is of het een of het ander (twee uitersten)?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Beter egoïst dan dat mensen constant over je heen lopen.
quote:
quote:Duydum ki, bizi bırakmaya azmediyorsun, etme.
Başka bir yar, başka bir dosta meylediyorsun, etme.
Sen yad eller dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme.
Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme.
Ey ay, felek harab olmuş, ziyan olmuş senin için
Bizi öyle harab, öyle ziyan ediyorsun, etme.
Ey, makamı var ile yokun üstünde olan
Sen varlık sahasını terk ediyorsun, etme.
Sen yüz çevirecek olsan, ay kapkara olur gamdan
Sen ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme.
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme.
Âşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Ey, cennetin cehennemin elinde olduğu kişi
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme.
Şekerliğinin içinde zehir dokunmaz bize
Sen zehri şeker, şekeri zehr ediyorsun, etme.
Bizi sevindiriyorsun, huzurumuz kaçar öyle
Huzurumu bozuyorsun, sen mahvediyorsun, etme.
Harama bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen, hırsızlık ediyorsun, etme.
İsyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil
Aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme.
Mevlana Celaleddin Rumi
Uhh neequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want het is of het een of het ander (twee uitersten)?
Om niet over je heen te laten lopen hoef je geen egoïst te worden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Uhh neeMaar ik heb begrepen dat sylvesterrr constant mensen over zich heen laat lopen dus vind ik het goed plan om een keer het ander uiterste uit te proberen.
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef expans het volgende:
Ik lees nu die shit van MT (niks beters te doen)
in realiteit denken baard en jongen 2 tot 9999 van wtf wat wil zij nou weer
nope maar dat had ik eerder al gezegdquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik stel hier ook ff de vraag..
Kun je je eigenschappen veranderen (jezelf) veranderen in een totaal ander mens?
:-( ik baal hier heel erg van eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
nope maar dat had ik eerder al gezegd
Jouw grappen zijn droog. Je hebt er zoveel gemaakt dat ik er niet ééntje kan kiezen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Noem mijn meest memorabele momenten gogogo
Hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef expans het volgende:
wat is er mis met je karakter dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
:-( ik baal hier heel erg van eerlijk gezegd.
Glorious Twittermomentem, mijn getekende wolf en mijn hamsi.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn droog. Je hebt er zoveel gemaakt dat ik er niet ééntje kan kiezen.
GC / Turken op FOK! #689 Dooie boel zonder Julis en Arcadia Kijk, Spiked miste ons. Memorabel
En de eerste posts in het Turkentopic met jou erbij. En dat je een hamsi voor mij ging tekenen.
En de gesprekken op Twitter.
Nou, ik kan er niet ééntje specifiek kiezen.
Totaal anders betwijfel ik, want bepaalde karaktertrekken blijf je toch wel behouden, maar waar een wil is, is een weg. Als jij er bijvoorbeeld voor kiest om niet meer uit te gaan, niet meer te drinken en vromer te worden (ik noem maar wat) en daarvoor de overtuiging en discipline op kan brengen, dan is dat tot op zekere hoogte toch mogelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik stel hier ook ff de vraag..
Kun je je eigenschappen veranderen (jezelf) veranderen in een totaal ander mens?
En in haar eigen hoofd speelt ze hoofdrol in Turkse dramaserie. Onmogelijke/onbereikbare ware liefde, bedrog, spanning etc. etcquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef expans het volgende:
Hoezo Stimo?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Bende bugun den sonra yok um. Kurtuldunuz.
Nee dat zeg ik ook niet lolquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om niet over je heen te laten lopen hoef je geen egoïst te worden.
[..]
Wat ga je doen ipv Fok?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Bende bugun den sonra yok um. Kurtuldunuz.
Pfff..quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Totaal anders betwijfel ik, want bepaalde karaktertrekken blijf je toch wel behouden, maar waar een wil is, is een weg. Als jij er bijvoorbeeld voor kiest om niet meer uit te gaan, niet meer te drinken en vromer te worden (ik noem maar wat) en daarvoor de overtuiging en discipline op kan brengen, dan is dat tot op zekere hoogte toch mogelijk.
Klopt. Anders is mijn leven geen fuck aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En in haar eigen hoofd speelt ze hoofdrol in Turkse dramaserie. Onmogelijke/onbereikbare ware liefde, bedrog, spanning etc. etc
Mr. Baard is dan zeker Kenan Imirzaliogluquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En in haar eigen hoofd speelt ze hoofdrol in Turkse dramaserie. Onmogelijke/onbereikbare ware liefde, bedrog, spanning etc. etc
Wat doe je dan moelijk...quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Klopt. Anders is mijn leven geen fuck aan.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef expans het volgende:
[..]
Mr. Baard is dan zeker Kenan Imirzalioglu
Hahahhahahahhahahahhahaaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan komt ze na een tijdje terug met een kloonaccount, Sensodyne ofzo.
[..]
Wat doe je dan moelijk...
Maar dan een remix Nederlandse versiequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef expans het volgende:
[..]
Mr. Baard is dan zeker Kenan Imirzalioglu
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan komt ze na een tijdje terug met een kloonaccount, Sensodyne ofzo.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan komt ze (Stimorol-) na een tijdje terug met een kloonaccount, Sensodyne ofzo.
Ja, zie topicreeks hahahahquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
MT, heb je een leuke jongen ontmoet met een baard :p?
Kwart Surinaams hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar dan een remix Nederlandse versie
Okquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
School moet af.
Kom daarna terug als maandverband.
Lol!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
School moet af.
Zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ok, ik kom volgens jaar weer. Nog 19 minuten te gaan.
Of als onkruid mihuahawauahuaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
School moet af.
MT en Baard zijn verliefdquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahajhajaajajahhahahahah wat een plot twist. Kan niet wachten op volgende aflevering.
Wie jij of ik? Mijn reactie was enkel gericht op sylvesterrr. Snap überhaupt niet dat je mij quote. Wtf.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan komt ze (Stimorol-) na een tijdje terug met een kloonaccount, Sensodyne ofzo.
[..]
Wat doe je dan moelijk...
Hé, chill...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wie jij of ik? Mijn reactie was enkel gericht op sylvesterrr. Snap überhaupt niet dat je mij quote. Wtf.
Jij hebt wel wat met verzorgingsproducten, niet? Vraag me af of je je usernames op het toilet bedenkt.quote:
En wss een einde als in Ibo-films. Niet goed dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef expans het volgende:
[..]
MT en Baard zijn verliefd
#3 komt opdagen, onmogelijke liefde
MT raakt verwarder, kan niet kiezen (alweer)
dus gaat maar voor man #4
net voor climax SON en dan volgende week 1 uur lang ozet
humor!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
School moet af.
Tijdens nmr 2 fok ik vaak? Kan t verklaren...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, chill...
[..]
Jij hebt wel wat met verzorgingsproducten, niet? Vraag me af of je je usernames op het toilet bedenkt.![]()
Zo is natuur. Verzorgingsproducten.. tja het is een vrouw he.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, chill...
[..]
Jij hebt wel wat met verzorgingsproducten, niet? Vraag me af of je je usernames op het toilet bedenkt.![]()
vind jij mij stiekem leuk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh hahajhajaajajahhahahahah wat een plot twist. Kan niet wachten op volgende aflevering.
Ja. PembeDizi.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
humor!
k wil ook een kloon. heb je tips?
Ik wacht nog op de aflevering waarin meneer Baard en MT eigenlijk broer en zus blijken te zijn maar bij geboorte van mekaar gescheiden zijn. Het lot bracht hen toch tezamen op de tweede verdieping van de Media Markt. Ik ga alvast zakdoekjes inslaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
En wss een einde als in Ibo-films. Niet goed dus
baard ligt in een scheidingquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef expans het volgende:
[..]
MT en Baard zijn verliefd
#3 komt opdagen, onmogelijke liefde
MT raakt verwarder, kan niet kiezen (alweer)
dus gaat maar voor man #4
net voor climax SON en dan volgende week 1 uur lang ozet
hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aflevering waarin meneer Baard en MT eigenlijk broer en zus blijken te zijn maar bij geboorte van mekaar gescheiden zijn. Het lot bracht hen toch tezamen op de tweede verdieping van de Media Markt. Ik ga alvast zakdoekjes inslaan.
Tot morgen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga er nu vandoor, herkes Allaha emanet olsun
Selam aleykum
Arcadia
Aleyküm selam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga er nu vandoor, herkes Allaha emanet olsun
Selam aleykum
Arcadia
Dit is mr Baard trouwensquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aflevering waarin meneer Baard en MT eigenlijk broer en zus blijken te zijn maar bij geboorte van mekaar gescheiden zijn. Het lot bracht hen toch tezamen op de tweede verdieping van de Media Markt. Ik ga alvast zakdoekjes inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |