SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
Dit vat mijn studie-ervaring goed samen:Ja exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Sorry Arcadia, ik heb u ingehaald omdat u zo traag liep."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, goed motief zeg.![]()
"Sorry mevrouw, ik stal uw tas omdat u zo traag liep"
Mathemoat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik geef Sylvester gelijk. Arcadie je moet sneller zijn.
Zo is het leven op aarde. Leer ermee leven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik wil ff mijn frustratie kwijt, sommige mensen! Pff.. Vitcansiz insanlar
Of gewoon mathemaatovicquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mathemoat.
In Rusland zou jij Mathekameraad heten![]()
![]()
Mensen die zonder enige context random zinnen neerplempen op fora...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
vicdansızquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
What fates impose, that men must needs abide;quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik probeer op je te lijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een alim, je weet alles altijd zo goed te verwoorden
Ik heb niet zoveel klasse als jij, ik wilde een stuk citeren uit Animal Farm.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
What fates impose, that men must needs abide;
It boots not to resist both wind and tide.
(3 Henry VI, 4.3.60), King Edward IV to Warwick
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.quote:
Sowieso baardquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.
Baardmannen
Bana baard deme. Bzzzttt yaparım seniquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan moet je een baard laten staan en ik denk dat jouw baardmannetje niet into andere baarden is.
Baardmannen
quote:Sağlık Bakanı Dr. Mehmet Müezzinoğlu, Edirne'de kahvehane ve meyhaneleri dolaşarak vatandaşların yeni yıllarını kutladı. Edirne sokaklarında gezen Bakan Müezzinoğlu balkonda gördüğü bir vatandaşa 'Çayınız varsa geleyim' dedi. Vatandaştan gelen cevap ise şaşırttı: 'Evde çay yok istemez.'
http://www.cnnturk.com/tu(...)ne-cikmak-istedi-ama
Hmm, klinkt goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga hier nu iets posten en dan weg-editten, dus jullie mogen er een eigen boodschap in plaatsen.
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo goed!quote:
Hij vind je leuk, maar is aan het vissen of jij datzelfde voelt. Te weinig tekst, heb meer nodig om een goede conclusie te vormen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo erg goed!
"Miss you too.
Wil je positieve aura om mij heen"
Wat betekent dit
Ware woorden abla, ik deel die zorgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef MaidensTower het volgende:
Vandaag helemaal niet aan lichamelijke lust gedacht, denk aldoor na over de problematiek van de Turkse burgers die geen affiniteit met Gulen hebben maar hun kinderen wel graag naar de universiteit zien gaan.
Hij vindt je volgens mij ook leuk. Maar waarom vind jij zo veel verschillende mannen in zo een korte tijd leuk? xDquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke, prima. Komt ie: ik begin iemand uit de friendzone leuk te vinden. Ik wil niet. Het mag niet. Het kan niet. Maar het klikt zo goed!
"Miss you too.
Wil je positieve aura om mij heen"
Wat betekent dit
lolquote:
Wie is de gelukkige :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mannen leuk, omdat ik mannen leuk wil vinden. Omdat ik van spanning hou.
Deze jongeman wil ik niet, want hij is Turks. Diep van binnen wil ik een Turkse. Maar ik vind het zo eng. Maar sinds we elkaar kennen spreken we elkaar elke dag. Over het andere geslacht, over van alles. We zoeken elkaar steeds op. Ik ben in mijn vrije dag naar werk gegaan om zijn hand te vragen met een doosje Lokum. Ik had op die Lokum afbeelding gezichtjes getekend met stift. Waarom ik zoiets heb gedaan? Mijn moeder en oma waren hier en ik vond dat grappig om te doen haha
Ja oké, je gevoelens zijn sterk. Ik bedoel, je vindt ze te erg leuk in korte tijd en te veel zo snel achter elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mannen leuk, omdat ik mannen leuk wil vinden. Omdat ik van spanning hou.
Deze jongeman wil ik niet, want hij is Turks. Diep van binnen wil ik een Turkse. Maar ik vind het zo eng. Maar sinds we elkaar kennen spreken we elkaar elke dag. Over het andere geslacht, over van alles. We zoeken elkaar steeds op. Ik ben in mijn vrije dag naar werk gegaan om zijn hand te vragen met een doosje Lokum. Ik had op die Lokum afbeelding gezichtjes getekend met stift. Waarom ik zoiets heb gedaan? Mijn moeder en oma waren hier en ik vond dat grappig om te doen haha
Is baard moslim?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
MT, ik vroeg me dit laatst ook al af bij het lezen van je baardtopic, maar als hij zo religieus is, zou hij dan wel iets beginnen met een niet-zo-religieus-moslim meisje?
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
MT, ik vroeg me dit laatst ook al af bij het lezen van je baardtopic, maar als hij zo religieus is, zou hij dan wel iets beginnen met een niet-zo-religieus-moslim meisje?
Dat is dan weer een ander verhaal. Ik dacht dat hij best gelovig was, vandaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.
professioneel hulp geen optie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb een extreme bindingsangst bij mannen die ik erg leuk vind. Turkse bij voorkeur. Heb mezelf getraind de leegte te vullen met 7198472 niet-Turkse mannen die ik niet helemaal leuk vind.
Zal hij geen last hebben van jouw seksuele verleden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zit qua religie op mijn golflengte. Heeft de moskee, kerken e.d. bezocht, maar is het overuit dat hij geen gebouwen nodig heeft om te geloven. Hij is niet praktiserend.
Kon je beter je hormonen trainen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb een extreme bindingsangst bij mannen die ik erg leuk vind. Turkse bij voorkeur. Heb mezelf getraind de leegte te vullen met 7198472 niet-Turkse mannen die ik niet helemaal leuk vind.
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zal hij geen last hebben van jouw seksuele verleden?
Een vrouw vinden en mijn vriendengroep uitbreidenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.
Morgen ga ik baard zien en heb twee dagen terug mijn beste move gemaakt. Weet niet wie het gaat worden: baard met wie ik niet weet of het zal klikken en Turkse met wie het super goed klikt, maar ik bang ben.
Oke genoeg over mijn liefdesleven.
Wat zijn jullie voornemens?
Meer te weten te komen over jouw liefdesleven, dus zorg niet dat ik op de eerste dag al de verkeerde kant op ga en vertelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij heeft een blowverleden. Ik zal daar ook geen issue van maken.
Morgen ga ik baard zien en heb twee dagen terug mijn beste move gemaakt. Weet niet wie het gaat worden: baard die ik eigenlijk niet echt ken en Turkse met wie het super goed klikt, maar ik bang ben.
Oke genoeg over mijn liefdesleven.
Wat zijn jullie voornemens?
Mijn neef naar de MM sturen om nou eindelijk eens aan de vrouw te gaan, hij is al bijna 27 en nog altijd ongetrouwd!quote:
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vrouw vinden en mijn vriendengroep uitbreiden
Wanna know also!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.
Geen idee! Dus vragen aan Allah.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan vrouw te vinden? Serieuze vraag.
Ook niet. Ik sta bijna elke dag op met goede voornemens, yane geen speciale voor 2014 gemaakt. Maar mijn voornemens zijn meestal: beter met geld omgaan, afvallen/gezonder leven, niet dromen over dingen maar ook echt doen (laatste is te uitgebreid om hier neer te kalken), meer aan mijn blog werken etc. etc.quote:
Te vaagquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geen idee! Dus vragen aan Allah.
O, door mijn vriendengroep uit te breiden, dat helpt namelijk.
Nee jo, wees jezelf.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Een van mijn goede voornemens: egoïstisch worden.
Dat laatste ja!. Mezelf friendzonen gaat me te verquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Te vaag
Hoe bedoel je vriendengroep uitbreiden, dus vrouwen toevoegen aan je vriendengroep, of nieuwe vrienden maken en vragen of zij iemand kennen?
wat leuk!!! dm mij die blog eens!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook niet. Ik sta bijna elke dag op met goede voornemens, yane geen speciale voor 2014 gemaakt. Maar mijn voornemens zijn meestal: beter met geld omgaan, afvallen/gezonder leven, niet dromen over dingen maar ook echt doen (laatste is te uitgebreid om hier neer te kalken), meer aan mijn blog werken etc. etc.
Voeg mij toe aan je vriendengroep, ik ken wel enkelen, ik heb echter daarbij wel een naam + foto nodig, anders kunnen we niet echt vrienden zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat laatste ja!. Mezelf friendzonen gaat me te ver
Klik op homepage.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
wat leuk!!! dm mij die blog eens!
turkishspicyfood.blogspot.com zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
wat leuk!!! dm mij die blog eens!
ik denk dat je iets anders bedoeltquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Een van mijn goede voornemens: egoïstisch worden.
never gonna happenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik moet me karakter veranderen!
Tot de volgende Turkenmeet dan maar, want zo kan ik ook mijn tantes het laten doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Voeg mij toe aan je vriendengroep, ik ken wel enkelen, ik heb echter daarbij wel een naam + foto nodig, anders kunnen we niet echt vrienden zijn.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tot de volgende Turkenmeet dan maar, want zo kan ik ook mijn tantes het laten doen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Mijn voornemen is om Bilge te eren in zijn zoektocht naar pure reinheid en hem daarin te volgen. FOK! voorgoed afsluiten. [ afbeelding ]
20+, meer details zet ik niet op FOK!quote:
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Mijn voornemen is om Bilge te eren in zijn zoektocht naar pure reinheid en hem daarin te volgen. FOK! voorgoed afsluiten. [ afbeelding ]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Banada verrrrquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
Je zou toch proberen om egoïstischer te worden!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
Is al drie keer gebeurd..quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...
ik dacht dat bilge een vrouwen naam was...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Ja, wilde nog met jou afspreken en mijn testresultaten uitbundig bespreken, dan is het zo wel goed geweest voor mij denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, we moeten eerst nog een keer met z'n allen meeten, cümbür cemaat. Daarna mag je stoppen...
Dat doe ik toch? Hij zal niet meer in het topic posten, of ik maak hem belachelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zou toch proberen om egoïstischer te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |