SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparenquote:
Altijd goed geleidt en shit.quote:
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfdequote:
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.quote:
Hmmmkay.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb met hun al besproken dat ik ze hoor. Dat het luidruchtig is. Verder vond ik haar toen een bepaalde air hebben. Dan hou ik afstand, ze wekt agressie bij me op.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ze kan geen gedachten lezen en niet ruiken dat jij je daar aan kan irriteren. Een simpele vraag en 3 minuten van je tijd kan je in de toekomst heel wat ergernissen besparen
[..]
Altijd goed geleidt en shit.
[..]
A zemel wat is verschil ? Openen of open maken is alles hetzelfde
heb je nog hakgeluiden gehoord?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadin is echt zo'n domuz. Rode huid, erkek tipli. Napimmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Unlabeled het volgende:
Misschien had ik toch een muisvriendelijke val moeten kopen
Yeah! One down, many to go...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be continued...![]()
Binnenkort geen btw dagen bij MM dus heel druk vermoed ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sylvesterrr hoe gaat t met MT eigenlijk?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Naaisssssquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Sylv heeft zich aan zijn woord gehouden. De anti-xaban
200 euro voor 2 weekjes niet fokken.
Weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Ey. Jij zei tegen mij dat het forum zonder mij geen smaak of zout had (tadi ve tuzu kalmadi) en vroeg mij om terug te posten anders bleef ik weg, zelfs zonder het geldquote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.
Ik heb gezegd dat je mocht terugkomen omdat ik wel doorhad dat je het tot 1-jan 2015 zou volhouden, dus...
Dat klopt (al zei ik het ook om je terug naar fok te lokken).quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ey. Jij zei tegen mij dat het forum zonder mij geen smaak of zout had (tadi ve tuzu kalmadi) en vroeg mij om terug te posten anders bleef ik weg, zelfs zonder het geld
Sylvia, blijft mooi hierquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt (al zei ik het ook om je terug naar fok te lokken).
ik kom eraan, One minute.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef expans het volgende:
Beste mede Turken, heb zojuist een topic geopend in KLB wat ook wel gaat over integratie, zou wel willen weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie staan (jezelf terug kunnen vinden) betreffende deze kwestie.
KLB / Verontwaardiging als je je geen Nederlander voelt als allochtoon
Grappig, want dat heb je niet gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afspraken/toezeggingen/beloftes nakomen is één van mijn belangrijkste principes.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je krijgt ¤ 100 als je vanaf 2 januari 2014 00:00 tot 1 januari 2015 00:00 niets post op FOK!. Ook niet onder een ander account.
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben xaban06 niet. Ik kom mijn beloftes na.
Zowel Arcadia als jij hebben je niet aan de afspraak gehouden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok. Op 1 januari 2015 maak ik het geld over. Geen kloons aanmaken (of oude kloons gebruiken) hè?
Zo'n discussie heeft geen nut. Wij - mensen met twee nationaliteiten vs. mensen met één nationlaiteit - zullen elkaar nooit begrijpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef expans het volgende:
Beste mede Turken, heb zojuist een topic geopend in KLB wat ook wel gaat over integratie, zou wel willen weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie staan (jezelf terug kunnen vinden) betreffende deze kwestie.
KLB / Verontwaardiging als je je geen Nederlander voelt als allochtoon
Ik doe het ook half om te trollen om eerlijk te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n discussie heeft geen nut. Wij - mensen met twee nationaliteiten vs. mensen met één nationlaiteit - zullen elkaar nooit begrijpen.
Ja, leuk, maar het is niets meer dan leukdoenerij.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Had ik afgesproken dat ik 'm niet zou vragen terug te komen?
Ik heb het geld wat eerder overgemaakt dan afgesproken. Wat erg.
Je hebt in ieder geval moeite gestoken in je OP.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef expans het volgende:
[..]
Ik doe het ook half om te trollen om eerlijk te zijn
Ik wou werken aan een column, maar was te luiquote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval moeite gestoken in je OP..
Ik heb gereageerd om het topic in mijn MyAT te hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef expans het volgende:
[..]
Ik wou werken aan een column, maar was te lui.
Heb jij je aan je afspraak gehouden?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Niet meer dan leukdoenerij, maar wel meerdere posts wijden om het te ridiculiseren. Groei een baard en broek zG.
De regels van een afspraak kunnen altijd gewijzigd worden door contractant en gecontracteerde, als het in samenspraak is mag je gerust regels buigen en breken. De weddenschap was voorbij nadat Sylv zei dat het niet meer hoefde, mijn verplichting om niet meer te posten verviel daarbij dan ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij je aan je afspraak gehouden?
Was een lolletje dus het is onbeduidend ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het een beetje overdreven (deals maken) voor zoiets relatief onbeduidends als (het posten op) een internetforum.
Niet nadat de afspraak is ingegaan. Wat is een overeenkomst waard als je het naar believen kunt aanpassen? Prima dat er achteraf iets nieuws is afgesproken, maar dat is dan een nieuwe afspraak.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De regels van een afspraak kunnen altijd gewijzigd worden
quote:door contractant en gecontracteerde, als het in samenspraak is mag je gerust regels buigen en breken. De weddenschap was voorbij nadat Sylv zei dat het niet meer hoefde, mijn verplichting om niet meer te posten verviel daarbij dan ook.
Wanneer je een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (1 jaar) hebt en je na 6 maanden weg wil, dan kan je in goed overleg met je werkgever de overeenkomst voortijdig beëindigen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet nadat de afspraak is ingegaan. Wat is een overeenkomst waard als je het naar believen kunt aanpassen? Prima dat er achteraf iets nieuws is afgesproken, maar dat is dan een nieuwe afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |