Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef hottentot het volgende:
Ach zo raar is de vraag nog niet.
Zolang TS de vrijwaringskosten betaald. En een flesje wijn zodat mensen de sloop niet bellen voor hun afgekeurd wrak.
Zal ik zeker doen ;-)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De APK van mijn auto verloopt op 28 maart. Grote kans dat de reparatiekosten dan hoger zijn dan de dagwaarde van de auto.
Als je tegen die tijd nog zoekt, kick het topic dan even. Dan zie ik hem wel een keer tussen mijn actieve topics verschijnen.
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef malalatete het volgende:
[..]
Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.
Is wel 5 jaar geleden, misschien is dat nu niet meer, destijds kwamen ze een flink beschadigde 440 ophalen en kreeg 75 euro. Moest er wel om vragen, boden mij eerst 50 maar ik zei dan bel ik wel ff verder, zodoende bood ie 75. Ook geen vrijwaringskosten.
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
Begin hier niet te baggeren, als je onzin wil verkopen ga je beter naar ONZ.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maar
Je begint zelf een dommig verhaal over de autosloperij op te hangen. Gek hè, dat mensen reageren op een forum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:29 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Begin hier niet te baggeren, als je onzin wil verkopen ga je beter naar ONZ.
Oude, technisch total loss Peugeot 206. ¤250 van de sloper gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef malalatete het volgende:
[..]
Van de sloper kan je nog 75 euro los peuteren, misschien wel meer.
Is wel 5 jaar geleden, misschien is dat nu niet meer, destijds kwamen ze een flink beschadigde 440 ophalen en kreeg 75 euro. Moest er wel om vragen, boden mij eerst 50 maar ik zei dan bel ik wel ff verder, zodoende bood ie 75. Ook geen vrijwaringskosten.
Bullshit, sloperijen geven tegenwoordig zelfs meer voor een "sloper".quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' . Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK. Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja had ik laatst in de mediamarkt, echt *letterlijk* honderden plasma TV's - maar ééntje af kunnen staan ho maar
Wel eens gehoord van 'handel'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef meneerfiets het volgende:
De autosloperij, pure oplichters! Gevraagd of ze één auto konden missen tussen hun collectie van 400-wagens,maar neen 'de goedkoopste wagen die wij verkopen is vanaf 350-' euro ' .
Deed 'sloperij' in het woordje autosloperij niet een belletje bij je rinkelen?quote:Die wagens geraken zonder aanpassingen natuurlijk nooit door de APK.
Minimaal ¤ 150 (voor een wrak) en dan halen ze het nog voor de deur op ook.quote:Zij kopen je wagen voor misschien 75-' euro en verkopen hem voor 350.
er word juist normaal en serieus gereageerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Zal ik dan maar de eerste (en volgens mij enige) zijn die deze jongen gewoon serieus neemt? Heb nog een polo staan hier. Mag je voor niets hebben, rijdt prima, uiteraard niet moeders mooiste. Wel zelf ophalen uiteraard. Zal straks even een foto maken voor je.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dank je ! Is ideaal zolang ie maar rijdt !quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Polo is al zonder kenteken (export).
Ik gun hem gewoon wat plezier. Heb zelf die leeftijd ook gehad. Niets leukers dan een beetje een oud autootje afcrossen.
Leuk dat je me even volledig afbreekt..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van 'handel'?
[..]
Deed 'sloperij' in het woordje autosloperij niet een belletje bij je rinkelen?
[..]
Minimaal ¤ 150 (voor een wrak) en dan halen ze het nog voor de deur op ook.
Jij verwachtte er eentje gratis te krijgen? Dat is vrij gek. Die kreeg je niet (en dat is niet zo gek) en dan noem je de autosloper een oplichter. Dat is weer wel vrij gek.
Brengt mij ook op ideeën.. Maakt me dan ook helemaal niet uit wat voor auto; rijdbaar of niet, schade of schadevrij. Schijnbaar genoeg idioten die hun auto voor niks weggeven, toch telkens weer 175 euries in de pocketquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
Leuk,denk dat ik ook maar eens een topic ga openen voor een schadebak, vast wel iemand die zn Polo 6N van achter in de poeier heeft, of blok/bak kapot.. en toevallig nog blauwpaars van kleur is en hem zo wil geven \o/
nou ik wou er niet slapen rijd van worden..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Brengt mij ook op ideeën.. Maakt me dan ook helemaal niet uit wat voor auto; rijdbaar of niet, schade of schadevrij. Schijnbaar genoeg idioten die hun auto voor niks weggeven, toch telkens weer 175 euries in de pocket![]()
#slapendrijkworden dit dat
Hij verkoopt hem ook niet, hij geeft hem weg..quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef T42 het volgende:
Trouwens mogen slopen autos die geregistreerd staan en waarvan de kentekens vernietigt worden niet meer verkopen
1) Weggeven mag ook niet, die mogen de openbare weg niet meer opquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:51 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Hij verkoopt hem ook niet, hij geeft hem weg..
2) Op mijn eigendom mag ik doen wat ik wil..
Dat is bullshit , zolang ik deze kom ophalen met de takelwagen mag ik deze ophalen en op mijn eigendom, niet de openbare weg mag ik hier natuurlijk mee rijden!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
1) Weggeven mag ook niet, die mogen de openbare weg niet meer op
2) Nee, dat mag niet. Ook jij hebt je aan de wet te houden.
Oh, dat wist ik niet! Ik heb wel eens gebeld naar autosloperij Pieper maar daar vroegen ze 350 euro voor een volledige auto. Uit nieuwsgierigheid belde een vriend van me of ze interesse hadden in dezelfde wagen en ze wouden 100quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef T42 het volgende:
@meneerfiets ik had het over sloopbedrijven niet auto,s waarvan je thuissloop doet! Op sloopbedrijf plakken ze stickers op dr auto als deze binnen is gekomen en verwerkt dat mag die nietmeer in geheel weg. Die je thuis sloopt mag je gewoon verkopen. Zijn uit de registratie
Lijkt me logisch dat ze winst willen maken? 't is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Ik heb wel eens gebeld naar autosloperij Pieper maar daar vroegen ze 350 euro voor een volledige auto. Uit nieuwsgierigheid belde een vriend van me of ze interesse hadden in dezelfde wagen en ze wouden 100euro's neertellen..
kerel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:27 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Eindelijk tijd gehad, en ja ik ben serieus.
Het is een echte polo, komt oorspronkelijk uit duitsland.
Kun je nog de nodige km's mee (door de huiskamer) crossen.
[ afbeelding ]
Lezen blijft lastig hequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:06 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m787170098
Hier, een dikke Jag voor nop
(Bij uitzondering vind ik dat een MP linkje mag)
quote:
Nou, echt bedankt !quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:27 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Eindelijk tijd gehad, en ja ik ben serieus.
Het is een echte polo, komt oorspronkelijk uit duitsland.
Kun je nog de nodige km's mee (door de huiskamer) crossen.
[ afbeelding ]
Even reactie hierop: Mijn auto had 28 maart helaas niet gehaald. Begin maart is ie naar de sloop gegaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De APK van mijn auto verloopt op 28 maart. Grote kans dat de reparatiekosten dan hoger zijn dan de dagwaarde van de auto.
Als je tegen die tijd nog zoekt, kick het topic dan even. Dan zie ik hem wel een keer tussen mijn actieve topics verschijnen.
Jammer!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even reactie hierop: Mijn auto had 28 maart helaas niet gehaald. Begin maart is ie naar de sloop gegaan.
quote:
jij hebt volgens mij het idee dat een sloperij een liefdadigheidsinstelling is als ik je posts zo leesquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Ik heb wel eens gebeld naar autosloperij Pieper maar daar vroegen ze 350 euro voor een volledige auto. Uit nieuwsgierigheid belde een vriend van me of ze interesse hadden in dezelfde wagen en ze wouden 100euro's neertellen..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij het idee dat een sloperij een liefdadigheidsinstelling is als ik je posts zo lees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |