Daar ben ik het mee eens.quote:
Moet binnenkort toch APK laten doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
\
[..]
Dan werkt je piemeltje niet goed Chloro.
Ja, hihi.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Euhm...
Je bent een vrouw, toch..?
Was saai op FOK! de afgelopen dagenquote:
Heerlijk rustig tochquote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was saai op FOK! de afgelopen dagen
Ik zag het man, af en toe beetje lurken tokk.. Zag alleen maar Spongeboss topics over fleshlight, demonen en strap-ons waarmee die geneukt wou worden terwijl die misschien blaasontsteking heefft.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was saai op FOK! de afgelopen dagen
Broekje uit, niets mis mee.quote:
Zo, das een ouwe.quote:
jupquote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag het man, af en toe beetje lurken tokk.. Zag alleen maar Spongeboss topics over fleshlight, demonen en strap-ons waarmee die geneukt wou worden terwijl die misschien blaasontsteking heefft.
Heb het allemaal niet gelezenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
jupal moet ik zeggend dat ik wel om hem kon lachen de afgelopen dagen, bietje meer zoals argo weer.
account.quote:
`quote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar er ontbrak een user.
Ik weet zijn naam niet meer, maar die eindigde op een 7.
Gelukkig geen screenshot geplaatst, anders had je die zorgvuldig opengezette tabbladen gezien.quote:
Bedankt, je snapte m'n grapje.quote:
quote:
Die boy die over alles en iedereen complimentjes geeftquote:Op maandag 27 januari 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Is dat die kinderachtige kutuser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |