Welcome to the clubquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef grazz het volgende:
Ik heb het Ace-virus opgelopen...nummer gaat niet uit m'n hoofd
Nu niet meer (alleen de nummers die het niet gehaald hebben, kun je ook wel vinden op Youtube). Na de uitzending van volgende week (laatste voorronde) wordt alles vrijgegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Cyan9 het volgende:
Kan je de nummers die door zijn ook ergens beluisteren? Ik kan ze gewoon niet vinden..
Ik vond de snippet dus echt helemaal niks maar wat ik gister zag heeft me in positieve zin verrast. Ze ziet er idd veel jonger uit! Jammer dat de Zweden Ace waarschijnlijk niet sturen...quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Welcome to the club
Wat wel bizar is, is dat ze al 31 is. Zou haar veel jonger schatten.
[..]
Nu niet meer (alleen de nummers die het niet gehaald hebben, kun je ook wel vinden op Youtube). Na de uitzending van volgende week (laatste voorronde) wordt alles vrijgegeven.
Neeeee, Ace Wilder en dik winnen! Yes, I'm a traitor.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Verrassende uitkomst weer gisteren. Die gaan gewoon Yohio sturen en weggeblazen worden in de halve finale door Nederland en België
De grote favoriet is nu Sanna Nielsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Fred_B het volgende:
Verrassende uitkomst weer gisteren. Die gaan gewoon Yohio sturen en weggeblazen worden in de halve finale door Nederland en België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |