Vroeg inderdaad gewoon direct om de code om dat ik deze "awesome" game wou spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De tering
Hoe heb je die code eigenlijk gekregen gewoon vragen van ik heb geen code of wat?
twitter:majornelson twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 22:00:27The Xbox One February System Update is starting to roll out. Details on my blog http://t.co/3AgJDxPzhN reageer retweet
Launch titels zijn niet zulke boeiende games.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
Hoe bevalt die Xbone nou ?
Moeite waard of is het niet zo boeiend?
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Launch titels zijn niet zulke boeiende games.
Maar nu het aanbod aansterkt de komende maanden wordt het een prima vervanger van de oude consoles.
Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
Uit duitsland gehaald ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Launch titels zijn niet zulke boeiende games.
Maar nu het aanbod aansterkt de komende maanden wordt het een prima vervanger van de oude consoles.
Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
Allemaal eigen voorkeurquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uit duitsland gehaald ?
Hoe staat je account? Iers momenteel? Dat je taal engels is en je wel euro's hebt, of betaal je in ponden of iets?
Uit Duitsland ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uit duitsland gehaald ?
Hoe staat je account? Iers momenteel? Dat je taal engels is en je wel euro's hebt, of betaal je in ponden of iets?
gewoon mailtje sturen ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Jeej! Beta is nu aan het downloaden. Had nog geen mail gehad. Maar door in de EA support chat simpelweg te vragen om een code heb ik er nu een.
https://help.ea.com/uk/co(...)+&category=demo-beta
Die is aan het uitrollen dramaqueen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Misschien zouden ze die eerder beloofde system update eens uit moeten brengen, in plaats van die overkill aan Titanfall
Hier is de update vannacht geīnstalleerd, hij haalt hem automatisch binnen natuurlijk met "always on".quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Misschien zouden ze die eerder beloofde system update eens uit moeten brengen, in plaats van die overkill aan Titanfall
twitter:Titanfallgame twitterde op zondag 16-02-2014 om 04:24:54We will be opening up the Xbox One Beta first and will possibly follow with an open PC Beta. Stay tuned for updates. #Titanfall reageer retweet
twitter:Titanfallgame twitterde op zondag 16-02-2014 om 06:05:41The Titanfall Beta is now open for download for EVERYONE on the Xbox One! Jump online and download Now! #Titanfall reageer retweet
Ik plaats geen preorder om het ding vervolgens te moeten importeren uit een buurland omdat er besloten is het apparaat uit te stellen tot god mag weten wanneer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je de Xbox One echt graag had gewild waarom heb je hem dan niet gewoon geīmporteerd? Ik snap dat gejank erover niet echt.
Dan annuleer je die pre order en bestel je hem via amazon of ga je hem gewoon halen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik plaats geen preorder om het ding vervolgens te moeten importeren uit een buurland omdat er besloten is het apparaat uit te stellen tot god mag weten wanneer.
Ik had hem ook gepreorderd, even de kat uit de boom gekeken hoe het ging met de import en daarna gewoon geīmporteerd. Heb m'n pre-order nog niet geannuleerd zit ik me nu te bedenkenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik plaats geen preorder om het ding vervolgens te moeten importeren uit een buurland omdat er besloten is het apparaat uit te stellen tot god mag weten wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |