Doe die maar eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
Of de onderhoudskosten van de infrastructuur aanzetten.
Dat ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
Of de onderhoudskosten van de infrastructuur aanzetten.
Dat is echt belachelijk hoeveel dat kost. Althans dat vind ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet. Kost dat veel?
Het is dan best wel lastig om winst te maken, geeft een echte uitdaging.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet. Kost dat veel?
Is bij mij ook zo gegaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dan best wel lastig om winst te maken.Had het een keer per ongeluk aangezet, gelijk failliet gegaan.
kost dat maar 60 milquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar is mijn netwerk nogal goed geoptimaliseerd.Maar het kan dus behoorlijk erg zijn.
De kosten staan sinds 2051 aan, zoek de verschillen maar.
Dat heb je netjes gedaan dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar is mijn netwerk nogal goed geoptimaliseerd.Maar het kan dus behoorlijk erg zijn.
Nou ja, was eerder een kwestie van ruimtegebrek, anders had ik het veel groter aangepakt om de efficiėntie verhogen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb je netjes gedaan dan.
inflatie uitgezet?quote:Op zaterd zag 1 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
Ik snap het niet. Ik speel nu met infrastructure maintainance aan, maar het is bij lange na niet zoveel als ik me kon herinneren.
quote:
Hoe krijg je die mooie subtotalen ertussen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Geavanceerde instellingen, dan: Interface, Weergave-opties en dan: Groepeer uitgaven in bedrijfsfinanciėnscherm: Aanquote:Op zondag 2 februari 2014 09:06 schreef JTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals je ziet kan je herinnering best kloppen: die kosten zijn bij mij bijna 20 keer zoveel als mijn inkomsten!![]()
Hoe het dan komt dat dat bij jou niet zo is, geen idee!
Heb het spel maar niet opgeslagen...
[..]
Hoe krijg je die mooie subtotalen ertussen?
([ afbeelding ])
Die overige kosten, damn!quote:Op zondag 2 februari 2014 09:06 schreef JTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals je ziet kan je herinnering best kloppen: die kosten zijn bij mij bijna 20 keer zoveel als mijn inkomsten!![]()
Hoe het dan komt dat dat bij jou niet zo is, geen idee!
Heb het spel maar niet opgeslagen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef JTT het volgende:
Is het waar dat HQ's passagiers en post produceren?
En zo ja waar kan ik dan zien hoeveel?
Dit is info van de kleinste versie hč.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:22 schreef JTT het volgende:
[..]
ah zo! (maar wat heb je aan een bedrijfshoofdkwartier wat maar 8 passagiers produceert)
accepteert, niet produceertquote:Op zondag 2 februari 2014 17:22 schreef JTT het volgende:
[..]
ah zo! (maar wat heb je aan een bedrijfshoofdkwartier wat maar 8 passagiers produceert)
ik zeg niet dat het niet produceert. Maar in dat plaatje gaat het over accepteren, niet produceren.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het produceert ook.
[ afbeelding ]
Er zit een limiet op accepteren? Dus ik kan geen trein met 1000 mensen ontladen bij een HQ alleen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Bart het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet produceert. Maar in dat plaatje gaat het over accepteren, niet produceren.
Nee. Een station kijkt wat er allemaal binnen zijn bereik zit qua gebouwen. Zit er een huis met 1/8 passagiers, een kantoor met 3/8 en een hotel met 2/8, dan accepteert het geen passagiers. Komt er nog een hotel bij van 2/8, dan zit je op 8/8 dus gaat het station passagiers accepteren. Zelfde met post en goederen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit een limiet op accepteren? Dus ik kan geen trein met 1000 mensen ontladen bij een HQ alleen?
Niet waar!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee. Een station kijkt wat er allemaal binnen zijn bereik zit qua gebouwen. Zit er een huis met 1/8 passagiers, een kantoor met 3/8 en een hotel met 2/8, dan accepteert het geen passagiers. Komt er nog een hotel bij van 2/8, dan zit je op 8/8 dus gaat het station passagiers accepteren.
Post gaat toch met goederenhaltes? Dus dat is dan logisch dat je bushalte die niet accepteert. Weet het niet zeker, heb al jaren geen post meer vervoerd. Je kantoor is vier vakjes van elk 5/8 dus in totaal 20/8.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef JTT het volgende:
[..]
Niet waar!
Ik heb een hoogste level HQ met een 5/8 voor passagiers en een 2/8 voor post.
Het accepteert passagiers maar geen post. Dus het accepteren begint al als je over de helft bent.
Je hebt gelijk, post gaat alleen via goederenhaltes...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Post gaat toch met goederenhaltes? Dus dat is dan logisch dat je bushalte die niet accepteert. Weet het niet zeker, heb al jaren geen post meer vervoerd.
Ik dacht dat dat per gebouw ging...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kantoor is vier vakjes van elk 5/8 dus in totaal 20/8.
gelukkig, ik weet nog iets na twintig jaar dit spel spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef JTT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, post gaat alleen via goederenhaltes...
je kan een trein met tien miljoen passagiers ontladen daar. Het station accepteert passagiers, daar zit geen limiet op. Of het accepteert alles, of niets.quote:[..]
Ik dacht dat dat per gebouw ging...
Maar dan kan je dus wel een trein met 1000 mensen bij je hq ontladen... Of zie ik dat verkeerd?
probeer eens om de weg nog een keer te kruisen? Dan het rechte stukkie ertussen weghalen, dan is 1 het dichtstbij.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of het mogelijk is om treinen perron 1 als hoogste prioriteit te geven, daarna 2, vervolgens 3 en tot slot 4? Nu is het 4, 3, 2, 1, maar dat is niet handig als treinen vertrekken.
Bouw een RoRo station.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of het mogelijk is om treinen perron 1 als hoogste prioriteit te geven, daarna 2, vervolgens 3 en tot slot 4? Nu is het 4, 3, 2, 1, maar dat is niet handig als treinen vertrekken.
Ja, doe ik ook meestal. Maar als een stad nog net ergens een mooie plek heeft voor een eindstation geef ik daar de voorkeur aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef JTT het volgende:
[..]
Bouw een RoRo station.
Hoef je je niet druk te maken over hoe treinen wegrijden...
misschien kun je een voorbeeldje posten van zo'n stad?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook meestal. Maar als een stad nog net ergens een mooie plek heeft voor een eindstation geef ik daar de voorkeur aan.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik bouw altijd roro stations, die hierboven zijn veel te inefficient
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook meestal. Maar als een stad nog net ergens een mooie plek heeft voor een eindstation geef ik daar de voorkeur aan.
Helaas, heb het spel niet opgeslagen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef JTT het volgende:
[..]
misschien kun je een voorbeeldje posten van zo'n stad?
Krijg ik een idee van hoeveel ruimte er is voor het nieuwe spoordesign.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom dus. Zodat alles efficiėnt verloopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
Waarom zou je trouwens pre-signals gebruiken als je path-signals kan gebruiken? Ik zie het voordeel niet.
Want daarmee kan je wel prioriteren?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus. Zodat alles efficiėnt verloopt.
Stuk stad wegslopen heb ik nog nooit problemen mee gehadquote:
Nee, maar je zorgt ervoor dat de trein altijd het meest efficiėnte station pakt en dat ze altijd een uitgang vrij houden, dus niet dat er per ongeluk geblokkeerd wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want daarmee kan je wel prioriteren?
Nee, ik ook niet, maar dan moet je wel eerst het station bouwen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Stuk stad wegslopen heb ik nog nooit problemen mee gehad
Inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 18:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar je zorgt ervoor dat de trein altijd het meest efficiėnte station pakt en dat ze altijd een uitgang vrij houden, dus niet dat er per ongeluk geblokkeerd wordt.
Je kent het slepen he?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:21 schreef JTT het volgende:
Een spoorlijn van 2000 vakjes heen en terug moeten beseinen.
Ctrl + slepen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:21 schreef JTT het volgende:
Een spoorlijn van 2000 vakjes heen en terug moeten beseinen.
Blijkbaar niet.quote:
Ja ik ken slepen maar 1 minuut lang pijltje omhoog en naar rechts ingedrukt houden is ook geen pretje. *geeuw*quote:Op maandag 3 februari 2014 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ctrl + slepen.
[..]
Blijkbaar niet.
Ik ken die ook pas sinds vorig jaar. Bij toeval in deze topic-reeks gelezen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:32 schreef JTT het volgende:
[..]
Ja ik ken slepen maar 1 minuut lang pijltje omhoog en naar rechts ingedrukt houden is ook geen pretje. *geeuw*
Wat doet ctrl+slepen dan? Ah ctrl+slepen die kende ik nog niet.
Moet je nagaan hoeveel werk ik had kunnen besparen in de jaren dat ik al ttd speel![]()
Gelukkig ik ben niet domquote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken die ook pas sinds vorig jaar. Bij toeval in deze topic-reeks gelezen.
Handig!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
Ja kan natuurlijk ook gewoon een keer deze pagina lezen. https://wiki.openttd.org/Hidden_features
O dat wist ik dan wel..quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo ben ik er pas sinds kort achter dat je met ctrl+slepen ook schuin kan egaliseren.
video:quote:Op maandag 3 februari 2014 19:49 schreef JTT het volgende:
Had eens zin om wat anders te doen...
Heb heel toyland onder water gezet
met plugins?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:45 schreef JTT het volgende:
hoe doe je die welkomstteksten in een dedicated server
hoe wou je die in een dedicated server (geen grafische interface) krijgen?quote:
Openttd map -> scripts map -> bestand maken genaamd on_server_connect.scrquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:45 schreef JTT het volgende:
hoe doe je die welkomstteksten in een dedicated server
Snelkoppeling maken naar openttd.exequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:59 schreef JTT het volgende:
[..]
hoe wou je die in een dedicated server (geen grafische interface) krijgen?
Weet iemand zowiezo een goede handleiding oid?
Ik wil ook een dedicated server maar het wil maar niet lukken(zelfs niet na 1 week rotzooien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard even de juiste port forwarden die je ingesteld hebt in openttd.cfg in je modem/router naar het interne IP van de pc waarop je de dedicated server hebt draaien.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Moet je het natuurlijk wel weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
Ja kan natuurlijk ook gewoon een keer deze pagina lezen. https://wiki.openttd.org/Hidden_features
Dan krijg ik dit...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Snelkoppeling maken naar openttd.exe
eigenschappen van snelkoppeling openen
-D toevoegen aan het eind van de opdrachtregel, bjivoorbeeld:
C:\Program Files\Fokserver\openttd.exe" -D
Klikken op snelkoppeling en je hebt een dedicated server draaien.
spatie tussen de " en de -D?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef JTT het volgende:
[..]
Dan krijg ik dit...
[ afbeelding ]
ook bij -D binnen de aanhalingstekens
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef JTT het volgende:
[..]
ook nietoeps tikfout in bestandsnaam Ja die doet het
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef JTT het volgende:
Weet iemand hoe je bedrijven van nummer laat veranderen bijvoorbeeld bedrijf 4 in bedrijf 1 veranderen.
Ik ben nu bedrijf vier in een van de server gekopieerd spel. moet telkens als ik begin van bedrijf veranderen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
oplossing is dedicated server opzetten, daarop inloggen, en dan bedrijf 4 joinen
andere bedrijven verwijderen via ctrl + cquote:Op zondag 9 februari 2014 09:13 schreef JTT het volgende:
Jippie eindelijk het probleem van uit het vorige deel opgelost
[..]
[..]
Dat is gewoon cheaten.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
andere bedrijven verwijderen via ctrl + c
Sorry maar hij werkt alleen op mijn eigen netwerk om de ergernis op te lossen. Mag van mijn ouders geen poorten openzetten in de routerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:17 schreef Tjarda010 het volgende:
ik wil je server joinen als die werkt jtt
je moet het ook niet vragenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef JTT het volgende:
[..]
Sorry maar hij werkt alleen op mijn eigen netwerk om de ergernis op te lossen. Mag van mijn ouders geen poorten openzetten in de router
Gewoon doen alof of hun weten wat je bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2014 21:18 schreef JTT het volgende:
[..]
Sorry maar hij werkt alleen op mijn eigen netwerk om de ergernis op te lossen. Mag van mijn ouders geen poorten openzetten in de router
quote:
Dat zou ik normaal ook nooit vragen maar mijn oom(die net als ik wel weet hoe je zo'n ding instelt) heeft er mijn ouders een wachtwoord op laten zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
Gewoon doen alof of hun weten wat je bedoelt
Nee helaas...quote:
Wijs ze op dit topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef JTT het volgende:
[..]
al geprobeeerd maar die denken dat er dan plots een virus komt.
router resetten en je eigen wachtwoord erop zetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef JTT het volgende:
[..]
Nee helaas...
Heb er nog een zooi uitgeprobeerd(straatnaam, huisdier, namen ouders, hoofdletters, geen hoofdletters), maar geen van alle >100 doen het. Het enige wat ik verder ben is dat Admin is goedgekeurd
.
Ouders die een wachtwoord op hun router zetten
Ik weet het, je krijgt er geen virus van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wijs ze op dit topic.
Hallo ouders van JTT, er komt geen virus op de pc door de poort open te zetten naar OpenTTD. Die krijg je door vage bijlages in nog vagere mailtjes te openen, en door te klikken op vage linkjes op vage websites. Dit is een gerenommeerd spel wat niets van doen heeft met virussen. Ik heb de betreffende poort al 7 (ja zeven) jaar open staan om een server van OpenTTD te draaien, zonder een virus te krijgen.
De router staat in de woonkamer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
router resetten en je eigen wachtwoord erop zetten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit vraagt om drastische maatregelen: ga op jezelf wonen
groetjes van de 24-jarige thuiswoner
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Bart het volgende:
Gelukkig geen last meer van mijn ouders. Wel van mijn vrouw.
groetjes van de 31-jarige getrouwde gamer die ook aandacht aan andere zaken moet besteden dan zijn pc
Wat zielig voor je, dat moet verschrikkelijk zijn...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Bart het volgende:
groetjes van de 31-jarige getrouwde gamer die ook aandacht aan andere zaken moet besteden dan zijn pc
Best zielig jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef JTT het volgende:
[..]![]()
Maar wat nu?
Edit:
[..]
Wat zielig voor je, dat moet verschrikkelijk zijn...![]()
Ik heb gelukkig 100% zeggenschap over de NAS en het Accesspoint(zijn 100% mijn eigendom), maar niet over de router...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Best zielig ja. Ben je net lekker aan het gamen, moet je schaatsen kijken op de bank omdat ze samen wil zijn
.
Maar gelukkig heb ik 100% zeggenschap over de router.
Gelukkig is schaatsen allemaal al 's middags, dus hoef je het niet meer te zien, want je weet de uitslag al.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Best zielig ja. Ben je net lekker aan het gamen, moet je schaatsen kijken op de bank omdat ze samen wil zijn
.
Maar gelukkig heb ik 100% zeggenschap over de router.
Zoals bordspelletjes spelen met FOK!kers?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Bart het volgende:
Ook leuk, maar OpenTTD gaat voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals bordspelletjes spelen met FOK!kers?
Ja dat is dan nog wel weer leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals bordspelletjes spelen met FOK!kers?
Succes met het aangaan van die discussie met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is schaatsen allemaal al 's middags, dus hoef je het niet meer te zien, want je weet de uitslag al.
Leuk!!! Zullen we even een ontwerptopic starten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
En er dan een turn-based strategy game van maken.
Ik geef haar gewoon een linkje met de uitslag op FOK!.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Succes met het aangaan van die discussie met mijn vrouw.
die property maintenancequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel lastig om zo grote winst te maken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En toen was ik failliet.![]()
Nou ja, ik heb niet echt het meest efficiėnte netwerk. Heb bijvoorbeeld 100 kleine schepen, terwijl ik ook gewoon 10 grote kan nemen.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet echt het meest efficiėnte netwerk. Heb bijvoorbeeld 100 kleine schepen, terwijl ik ook gewoon 10 grote kan nemen.
[ afbeelding ]
Ik laat het lekker aan staan, geeft een mooie uitdaging.quote:
Kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik laat het lekker aan staan, geeft een mooie uitdaging.
Ik moet het ook nog eens gaan proberen met dat aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik laat het lekker aan staan, geeft een mooie uitdaging.
En als ik dat aanzet moet ik opeens ¤20.000.000.000(ja 10 nullen) betalen, terwijl ik normaal maar ¤1.500.000.000 per jaar winst maakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef JTT het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
Ik vind alleen dat het echte TTD gevoel dan weg is.
Maar ieder zijn eigen mening.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:00 schreef Tjarda010 het volgende:
Dat had ik ook maar vervolgens kan je ook opeens weer winst maken
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:09 schreef Peter het volgende:
Als je tarieven/vergoeding ook met zoveel omhoog gaan...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef JTT het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
Ik vind alleen dat het echte TTD gevoel dan weg is.
Maar ieder zijn eigen mening.
Nee, alleen de kosten stijgen. De verhouding is in de base game erg scheef, door de onderhoudskosten maak je de verhouding een stuk minder scheef.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:09 schreef Peter het volgende:
Als je tarieven/vergoeding ook met zoveel omhoog gaan...
of gewoon op goede klimaat zetten en langen afstandenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen de kosten stijgen. De verhouding is in de base game erg scheef, door de onderhoudskosten maak je de verhouding een stuk minder scheef.
Juist met lange afstanden is ongelooflijk veel te verdienen. Treinen die bijvoorbeeld makkelijk een winst van 40 miljoen euro per jaar hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
of gewoon op goede klimaat zetten en langen afstanden
Die heb ik dan weer welquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist met lange afstanden is ongelooflijk veel te verdienen. Treinen die bijvoorbeeld makkelijk een winst van 40 miljoen euro per jaar hebben.
Ja, maar dat zorgt dus voor scheve verhoudingen.quote:
Dat is nou TTD zoals ik het kenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat zorgt dus voor scheve verhoudingen.De kosten zijn bijna niet significant vergeleken met de enorme winst.
Ja, leuk, maar dat is niet TTD zoals ik dat langer wil hebben.quote:
O, ik zit al ruim 400 jaar in een save zonder datquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dat is niet TTD zoals ik dat langer wil hebben.Gelukkig is dat het mooie van PC games, die kan je aanpassen naar hoe jij het wil hebben.
klopt eigenlijk geen reet van natuurlijk... maar daar erger ik mij al langer aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist met lange afstanden is ongelooflijk veel te verdienen. Treinen die bijvoorbeeld makkelijk een winst van 40 miljoen euro per jaar hebben.
ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:44 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt eigenlijk geen reet van natuurlijk... maar daar erger ik mij al langer aan
ik heb er nu 2367quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Tjarda010 het volgende:
ik heb een save met 1000 speel jaren c.a 5000 treinen op een Network
Niet meer...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
jij hebt elke soort op een aparte spoor rijden ik heb alles door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |