Welk voorstel? De keuze voor babyblauw?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met dit voorstel.

Ik ben er ingetraptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met dit voorstel.

Jij hebt je UI al anders aangepastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welk voorstel? De keuze voor babyblauw?

Jij ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Jij hebt je UI al anders aangepast

Ja, waar is dat lintje??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welk voorstel? De keuze voor babyblauw?

Dank je wel, ik voel me meteen een stuk beterquote:

Ik zie het ook aan jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dank je wel, ik voel me meteen een stuk beter

Maar dat toont alleen maar aan dat je nog meer meeleeft met de mensen die hier in getrapt zijn dan mensen die alleen maar een lintje hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist niet dat het een lintje werd. Heb mijn UI al babyblauw gemaakt.

Op zich mag Banapples er natuurlijk best nog een lintje bij in shoppen, linksboven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dat toont alleen maar aan dat je nog meer meeleeft met de mensen die hier in getrapt zijn dan mensen die alleen maar een lintje hebben

babyblauw is echt jouw kleurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich mag Banapples er natuurlijk best nog een lintje bij in shoppen, linksboven.
Valt toch niet op.

Ik maak hem gewoon zonder dat je het vraagtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil er ook wel een...
maar ik durf het niet te vragen...

Mooi gedaan hoor, maar je ziet er niks van zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:37 schreef banapples het volgende:
[..]
babyblauw is echt jouw kleur![]()
[ afbeelding ]

De actie is nep. We zijn nu een actie begonnen voor mensen die erin getrapt zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is deze?
Huismoeder facebookplaatje delen op FOK!?
Waarom zou je speciaal respect moeten hebben voor mensen met een beperking?

Oh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De actie is nep. We zijn nu een actie begonnen voor mensen die erin getrapt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.

Je moeder?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef smegmanus het volgende:
Als overgewicht een beperking is dan kan ik nog wel iemand aandragen.

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh.
STEEK EEN DIGITAAL KAARSJE AAN VOOR RUBEN EN JULIAN!!![]()
Dus je wil er geen een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.

Neen.quote:

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:57 schreef banapples het volgende:
[..]
Je was er wel ingetrapt dus eigenlijk MOET je een lintje

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Je hebt ook aardig wat beperkingen dus je krijgt er 2!!
[ afbeelding ]

Ga terug naar je mongol-SC man.quote:

Ik word onpasselijk van je ui, en kan toch niet wegkijken.quote:

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van je ui, en kan toch niet wegkijken.

Ik heb hem ook weer weg gehaald. Voor mij voorlopig geen lintjes meerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
Heb mijn lintje maar weer weggehaald.

"Zet een drol in je ui tegen Peter van Osdorp!"quote:Op maandag 3 februari 2014 11:04 schreef banapples het volgende:
Ik zit wel te denken aan een anti-Peter-van-Opdorp-strikje

Hij is hartstikke gestoord die vent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het verhaal met die Peter van Opdorp krijgt nog een staartje. Meneer schijnt nogal regelmatig andermans plaatjes te plagiėren. Er wie er wat van zegt, wordt met de dood bedreigd:
http://www.vice.com/nl/re(...)ok?utm_source=vicefb

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |