abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136004871
Vorige OP:

Onlangs 35 geworden en nog steeds onvrijwillig maagd! Wie herkent dit en zit hier ook mee? Post!

En verder!

Deel 3 alweer :P

En? Nog geneukt? :D
pi_136004885
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij complicate moet je heel, heel specifiek zijn. Anders heb je weer 100 posts discussie.
:')
pi_136004947
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij complicate moet je heel, heel specifiek zijn. Anders heb je weer 100 posts discussie.
Dat blijkt. Daarom stond er 'in het algemeen' in mijn post, maar dat mocht niet baten. :P

Het is ook lastig om het over situaties te hebben waar zoveel uitzonderingen op zijn. Misschien zijn het juist die uitzonderingen die een betere doelgroep zouden vormen voor onvrijwillig maagden of onzekere mensen, maar in de praktijk kun je beter je kansen spreiden denk ik.
pi_136005011
Uitzonderingen of niet, over het algemeen voldoen onzekere, oudere maagden aan een aantal kenmerken. Daarnaast is er gewoon een aantal succesfactoren waarmee je vrouwen kunt versieren. Dat ze niet op iedereen werken (bijvoorbeeld complicate) mag als logisch worden verondersteld, en hoe je dus niet steeds opnieuw te nuanceren.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:51:53 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136005102
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En waarom maakt dat 'het gedoe over dat mensen maar lekker zichzelf moeten zijn' onzin?
Omdat als je:

[..]

Je dus jezelf al niet bent.. want jezelf ben je met die zenuwachtigheid :+
Goed punt, wel. Maar als je zo'n zenuwachtig persoon bent en je hebt later eens een vaste relatie, dan ben je toch niet meer zenuwachtig naar je vrouw toe? En als je lekker in je eentje zit te chillen (wanneer mensen het meest zichzelf zijn) ben je toch ook niet zenuwachtig?
Dat bedoel ik er meer mee.

Ik neem dan ook wel een beetje mezelf als voorbeeld (maar weet wel dat er veul meer van zulke relaties zijn). Ik doe namelijk niet anders waar mijn vriend bij is dan wanneer ik alleen ben. En ik heb gemerkt dat ik dat in vorige relaties niet altijd kon, waardoor je al liever eens een dagje of wat in last om even alleen te zijn en weg van je relatie. Heel vermoeiend om niet alles zo te kunnen doen wat voor jou het fijnst voelt, namelijk hoe je zou doen als je alleen was.
Nu heb ik dus echt het gevoel compleet mezelf te kunnen zijn in mijn relatie, en dat is zo'n verschrikkelijke opluchting, zo relaxed. Dan weet je ook gewoon dat je elkaar digt om wie je daadwerkelijk bent, en niet pretendeert iemand te zijn wat je (eventuele) partner/hossel wil dat je bent.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Exact! Alleen is het voor mij wel jammer dat mensen dit toch zien als onzekerheid (1e indruk-verhaaltje he? :P ), want dit werkt toch wel in m'n nadeel.
Die eerste indruk is in eerste instantie het belangrijkste idd, want dat maakt toch of iemand bij je blijft hangen voor een praatje of het liefst gelijk het gesprek af kapt en weer verder gaat met whatever ze aan het doen was :P
Maar als je het dan globaal bekijkt is het maar een klein puntje waar je aan hoeft te werken :Y
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat met "jezelf zijn" vaak wordt bedoeld dat iemand zou moeten veranderen. Maar misschien is hij zo wel zichzelf. Het is niet wie je bent, maar hoe je met jezelf omgaat, chick.

Uiteindelijk lood om oud ijzer. Het doel is om beter met vrouwen om te kunnen gaan, daar zijn we het over eens.
Dan heb je totaal niet begrepen wat 'jezelf zijn' in houdt. Want dat is juist het tegenovergestelde van je anders voor doen dan je bent/je moeten veranderen.
Ik vind 'jezelf zijn', zo zijn zoals je in je eentje chillende ook bent.

Het belangrijkste lijkt mij juist in een relatie dat iemand valt op wie je bent :P
Maar heb wel het idee dat we een beetje langs elkaar heen praten zo en idd wel op dezelfde conclusie uit zijn verder :P
Fuck the EBU.
pi_136005107
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat blijkt. Daarom stond er 'in het algemeen' in mijn post, maar dat mocht niet baten. :P

Het is ook lastig om het over situaties te hebben waar zoveel uitzonderingen op zijn. Misschien zijn het juist die uitzonderingen die een betere doelgroep zouden vormen voor onvrijwillig maagden of onzekere mensen, maar in de praktijk kun je beter je kansen spreiden denk ik.
Onzekerheid dus ook. Uit zich op zo enorm veel verschillende manier dat je dat niet kunt veralgemeniseren.

Wees blij dat iemand zoals complicate nadenkt en genuanceerd reageert. Kunnen velen in deze reeks beter gebruiken dan omlijnde taal denk ik zomaar. :s)
pi_136005115
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat blijkt.
Wat blijkt? ik kan er niets aandoen dat jij mijn post niet snapt, Natuurlijk kan je alles "over het algemeen " zeggen maar dat neemt niet weg dat er uitzonderingen zijn en tja, dan mag ik het ook wel herhalen hoor en nuance leggen! :{w
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136005130
Wat ik me eigenlijk afvroeg -nu heb ik niet elke post gelezen van alle topics- maar het lijken alleen mannen te zijn die nog maagd zijn op oudere leeftijd??

Of heb ik de vrouwen even gemist die dat hier hebben verteld?
Do what you love, love what you do!
pi_136005159
En gezonde spanning voor een date lijkt me wel normaal. Zou me zorgen maken of ze anders geen cyborg uit de toekomst is. :s)
pi_136005162
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]

Die eerste indruk is in eerste instantie het belangrijkste idd, want dat maakt toch of iemand bij je blijft hangen voor een praatje of het liefst gelijk het gesprek af kapt en weer verder gaat met whatever ze aan het doen was :P
Maar als je het dan globaal bekijkt is het maar een klein puntje waar je aan hoeft te werken :Y
En hoe stelde je voor dat ik ging werken aan iets wat een ander ervaart?
Gewoon niet nerveus zijn dus ofzo? :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
En gezonde spanning voor een date lijkt me wel normaal. Zou me zorgen maken of ze anders geen cyborg uit de toekomst is. :s)
Een relatieterminator _O- :P
pi_136005224
quote:
Die moet ik nog afvinken op mijn lijst, dus die zou ik graag tegenkomen :7
pi_136005237
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Wees blij dat iemand zoals complicate nadenkt en genuanceerd reageert. Kunnen velen in deze reeks beter gebruiken dan omlijnde taal denk ik zomaar. :s)
Blij te horen dat er nog mensen zijn die graag nuance leggen in plaats van "over het algemeen" dit dat. :') Maar goed...
pi_136005257
Maar goed, zijn hier momenteel überhaubt nog oudere maagden aanwezig?? :)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:56:41 #14
288245 crew  Moira
pi_136005303
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En hoe stelde je voor dat ik ging werken aan iets wat een ander ervaart?
Gewoon niet nerveus zijn dus ofzo? :P
Ja, dat is lastig idd. Dat is dan ook juist het hekelpunt hehe :P
Dan is het voor elke persoonlijke situatie denk ik belangrijk dat je een zo objectief mogelijk beeld krijgt van verschillende kanten, zodat je een beetje een beeld krijgt van wat er mis gaat.
Zoals in het vorige topic besproken; soms is het zoiets simpels als een houding of tic waarop mensen dan op afknappen. Wat soms juist achteraf heel simpel bleek om aan te passen, en als je eenmaal ziet dat het werkt verdwijnt die nervositeit vanzelf.

Maar het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Anders had je de moeite niet.
Hoewel ik dus wel nogmaals heel graag de nadruk wil leggen op 'niet proberen te hosselen' en 'gewoon jezelf zijn' hehe :')
Fuck the EBU.
pi_136005308
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Blij te horen dat er nog mensen zijn die graag nuance leggen in plaats van "over het algemeen" dit dat. :') Maar goed...
Het gaat dan ook vaak om de details :)
En iemand wegzetten omdat ze een andere mening is, vind ik gewoon niet zo genuanceerd :P
pi_136005349
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En iemand wegzetten omdat ze een andere mening is, vind ik gewoon niet zo genuanceerd :P
Jij snapt mij ^O^
pi_136005359
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, dat is lastig idd. Dat is dan ook juist het hekelpunt hehe :P
Dan is het voor elke persoonlijke situatie denk ik belangrijk dat je een zo objectief mogelijk beeld krijgt van verschillende kanten, zodat je een beetje een beeld krijgt van wat er mis is.
Zoals in het vorige topic besproken; soms is het zoiets simpels als een houding of tic waarop mensen dan op afknappen. Wat soms juist achteraf heel simpel bleek om aan te passen, en als je eenmaal ziet dat het werkt verdwijnt die nervositeit vanzelf.

Maar het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Anders had je de moeite niet.
Hoewel ik dus wel nogmaals heel graag de nadruk wil leggen op 'niet proberen te hosselen' en 'gewoon jezelf zijn' hehe :')
Dus jouw voorstel is om m'n nerveusiteit te gaan camoufleren omdat sommige dimwits het verschil tussen nerveusiteit en onzekerheid niet kunnen zien?

No thanks! _O-

Edit: Dat is voor mij onbegonnen werk :N
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:59:34 #18
288245 crew  Moira
pi_136005439
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus jouw voorstel is om m'n nerveusiteit te gaan camoufleren omdat sommige dimwits het verschil tussen nerveusiteit en onzekerheid niet kunnen zien?

No thanks! _O-
Zeg, je hebt er wel een handje van om me verkeerd te begrijpen he? :P
Ik had het hier namelijk in eerste instantie helemaal niet over :')
Fuck the EBU.
pi_136005463
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zeg, je hebt er wel een handje van om me verkeerd te begrijpen he? :P
Ik had het hier namelijk in eerste instantie helemaal niet over :')
Ik had het uitsluitend daarover ;)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:01:00 #20
288245 crew  Moira
pi_136005492
Bovendien moet je zoiets niet camoufleren, maar wégwerken als het je in de weg zit.

In principe zou je niks aan jezelf moeten aanpassen als je dat niet wil, en je je goed voelt bij jezelf.
Maar op het moment dat het niet werkt bij de meisjes en dat je dat als probleem gaat ervaren, moet je het toch júíst bij jezelf zoeken, en kunnen kleine aanpassingen al voldoende zijn om het wél te laten lukken.
Je wil het, of je wil het niet.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:01:17 #21
288245 crew  Moira
pi_136005507
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had het uitsluitend daarover ;)
Dan praten we nogal langs elkaar heen ;)
Fuck the EBU.
pi_136005525
quote:
Hetzelfde geldt trouwens voor jaloezie! ;)
pi_136005558
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die details zijn alleen op individueel niveau interessant. En mensen die een andere mening hebben, zet ik weg in de hoek "totaal niet mee eens" ;)

Het is ergens ook opvallend dat de mensen die niet echt last hebben van gebrek aan aandacht en die niet zoveel kunnen met onzekere, oudere maagden het met elkaar eens zijn, versus de groep die in het schuitje zit/gezeten heeft of ermee sympathiseert.

Scheiding der geesten die wel eens bepalend kan zijn voor het probleem.
pi_136005560
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat blijkt? ik kan er niets aandoen dat jij mijn post niet snapt, Natuurlijk kan je alles "over het algemeen " zeggen maar dat neemt niet weg dat er uitzonderingen zijn en tja, dan mag ik het ook wel herhalen hoor en nuance leggen! :{w
Doe nou niet alsof je post zo ingewikkeld is. Ik hou wel van nuance maar daar heb je in dit soort discussies niet veel aan. Zoals gezegd zijn sommige maagden zijn nog maagd omdat ze onzeker zijn en dat werkt afstotelijk. Durven ze dan ook geen initiatief te nemen dan wordt het helemaal lastig om contact te leggen.

"Ja maar sommige vrouwen..."

Nee. Gewoon nee.

Sommige vrouwen houden ook van junkies. Hoe groot zullen je kansen zijn als je alleen jezelf kunt zijn bij die vrouwen? Als je onvrijwillig maagd bent is het niet nuttig om je op een specifieke doelgroep te richten wat jou misschien wel aantrekkelijk vindt ipv aan je onzekerheid te werken. Bovendien is het voor onzekere mensen zelf ook niet fijn om zich zo te voelen, dus win-win als je daar iets aan kunt doen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Uitzonderingen of niet, over het algemeen voldoen onzekere, oudere maagden aan een aantal kenmerken. Daarnaast is er gewoon een aantal succesfactoren waarmee je vrouwen kunt versieren. Dat ze niet op iedereen werken (bijvoorbeeld complicate) mag als logisch worden verondersteld, en hoe je dus niet steeds opnieuw te nuanceren.
pi_136005564
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
Bovendien moet je zoiets niet camoufleren, maar wégwerken als het je in de weg zit.

In principe zou je niks aan jezelf moeten aanpassen als je dat niet wil, en je je goed voelt bij jezelf.
Maar op het moment dat het niet werkt bij de meisjes en dat je dat als probleem gaat ervaren, moet je het toch júíst bij jezelf zoeken, en kunnen kleine aanpassingen al voldoende zijn om het wél te laten lukken.
Je wil het, of je wil het niet.
Het zit me niet in de weg, als iemand op mij afknapt "omdat ik terecht nerveus ben", nou jammer dan, maar dan hoeft het van mij gelijk ook niet meer ;)

En weet je wel niet hoeveel moeite het kost om iets als nerveusiteit te gaan "wegwerken"?
"Kleine aanpassing" vind ik wel heel erg onderdreven
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:02:43 #26
288245 crew  Moira
pi_136005565
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Uah, beetje jaloezie is menselijk en gezond, ja.
Maar so far is er bijv. in mijn relatie helemaal geen enkele sprake van jaloezie, welke kant op dan ook, en moet eerlijk zeggen dat ik m'n relatie er niet ongezonder om vindt worden :P
Fuck the EBU.
pi_136005579
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan praten we nogal langs elkaar heen ;)
Jij haakt op de verkeerde manier op mij in blijkbaar, niet mijn fout :)
pi_136005634
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die details zijn alleen op individueel niveau interessant. En mensen die een andere mening hebben, zet ik weg in de hoek "totaal niet mee eens" ;)

Het is ergens ook opvallend dat de mensen die niet echt last hebben van gebrek aan aandacht en die niet zoveel kunnen met onzekere, oudere maagden het met elkaar eens zijn, versus de groep die in het schuitje zit/gezeten heeft of ermee sympathiseert.

Scheiding der geesten die wel eens bepalend kan zijn voor het probleem.
Maar in dit topic heb je er sowieso een handje van om mensen te labelen en in hokjes weg te zetten.

Overigens ga ik deze discussie nu beeindigen, het leidt nergens toe :)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:07:27 #29
288245 crew  Moira
pi_136005732
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het zit me niet in de weg, als iemand op mij afknapt "omdat ik terecht nerveus ben", nou jammer dan, maar dan hoeft het van mij gelijk ook niet meer ;)
Ja, dat klopt, maar in dat geval snap ik het probleem dat je schetst niet, als het juist in dat geval geen probleem maar een soort hulpmiddel (filter) is.
En wanneer ben je eigenlijk terecht nerveus?
quote:
En weet je wel niet hoeveel moeite het kost om iets als nerveusiteit te gaan "wegwerken"?
"Kleine aanpassing" vind ik wel heel erg onderdreven
En heb je jezelf dan al de vraag gesteld of het die moeite waard is of niet?
Zo niet: dan kan ik er ook nooit zo goed tegen als mensen zeuren dat het niet lukt, als je er toch geen moeite in wil stoppen om je situatie te veranderen (geldt trouwens voor alle probleemsituaties).

En mocht je ooit in je leven van je nervositeit af komen (hoe weet ik ook niet, ik ken je niet), zul je achteraf vast zeggen dat het inderdaad slechts een kleine aanpassing is geweest.
Je zegt zelf dat je verder niet onzeker bent, dus het is 'slechts' die nervositeit waar je doorheen moet komen voordat mensen gelijk bij die eerste indruk al zien dat jij een toffe vent bent.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:07:41 #30
288245 crew  Moira
pi_136005745
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij haakt op de verkeerde manier op mij in blijkbaar, niet mijn fout :)
Eh, jij quote mij?
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:08:47 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136005782
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eh, jij quote mij?
Zou deze discussie niet aangaan, want dan komt het weer op het feit van "lees eens terug dan.. blablabla"
pi_136005810
Nerveus is normaal, onzeker niet. Nerveus en onzeker voelen hetzelfde maar nerveus is kortdurend en onzeker langdurend.
Heb je last van je nerveuziteit of onzekerheid: werk er dan aan. Heb je er geen last van en wil je het dan zo houden: doe er dan niks mee.

Iedereen happy, terug naar het onderwerp :') Waar is de oorspronkelijke TS gebleven?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:10:22 #33
288245 crew  Moira
pi_136005852
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou deze discussie niet aangaan, want dan komt het weer op het feit van "lees eens terug dan.. blablabla"
Ja idd, had al op enter gedrukt voordat ik dat bedacht.
Maar beetje jammer wel dit soort discussies waarin men zo langs elkaar heen lult, want dan komt er weer een soort 'hostile' laagje over, die ik al eerder met magnetronkoffie heb gehad (zo'n soort discussie met een hostile laagje), terwijl ik hem net begon te diggen omdat ik het verder eens ben met veel posts van hem.
Zonde dan als men elkaar verkeerd begrijpt.
Fuck the EBU.
pi_136005878
quote:

[..]

Ja, dat klopt, maar in dat geval snap ik het probleem dat je schetst niet, als het juist in dat geval geen probleem maar een soort hulpmiddel (filter) is.
En wanneer ben je eigenlijk terecht nerveus?

[..]

En heb je jezelf dan al de vraag gesteld of het die moeite waard is of niet?
Zo niet: dan kan ik er ook nooit zo goed tegen als mensen zeuren dat het niet lukt, als je er toch geen moeite in wil stoppen om je situatie te veranderen (geldt trouwens voor alle probleemsituaties).

En mocht je ooit in je leven van je nervositeit af komen (hoe weet ik ook niet, ik ken je niet), zul je achteraf vast zeggen dat het inderdaad slechts een kleine aanpassing is geweest.
Je zegt zelf dat je verder niet onzeker bent, dus het is 'slechts' die nervositeit waar je doorheen moet komen voordat mensen gelijk bij die eerste indruk al zien dat jij een toffe vent bent.
Terecht nerveus? Bijvoorbeeld op een 1e date of als ik nieuwe mensen voor het eerst ga ontmoeten. Zoals Elvi eerder al aangaf.

Ik ga er geen moeite in stoppen:
1) omdat ik het dom vind om iemand af te wijzen op basis van dat ik nerveus ben...good riddance dan
2) omdat ik niet eens weet waar ik zou moeten beginnen
en vergeet niet, wat voor de 1 heel makkelijk is, is voor de ander niet automatisch ook heel makkelijk.

Ieder mens is anders en dat wordt op fok heel vaak vergeten of gewoonweg niet overwogen
pi_136005894
quote:

[..]

Eh, jij quote mij?
Waar dan?
pi_136005898
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef complicate het volgende:

[..]

True that!
pi_136005929
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef Elvi het volgende:
Nerveus is normaal, onzeker niet. Nerveus en onzeker voelen hetzelfde maar nerveus is kortdurend en onzeker langdurend.
Heb je last van je nerveuziteit of onzekerheid: werk er dan aan. Heb je er geen last van en wil je het dan zo houden: doe er dan niks mee.

Iedereen happy, terug naar het onderwerp :') Waar is de oorspronkelijke TS gebleven?
De oorspronkelijke TS had dit topic uberhaupt niet bedoeld als een adviestopic. Meer een lotgenoten dingetje. :) Op deze manier wordt het al snel een 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' twee. Niet dat het mij wat uitmaakt. Samen praten over hoe rot het is om nog maagd te zijn wordt ook niemand vrolijk van.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:13:05 #38
288245 crew  Moira
pi_136005960
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Terecht nerveus? Bijvoorbeeld op een 1e date of als ik nieuwe mensen voor het eerst ga ontmoeten. Zoals Elvi eerder al aangaf.

Ik ga er geen moeite in stoppen:
1) omdat ik het dom vind om iemand af te wijzen op basis van dat ik nerveus ben...good riddance dan
2) omdat ik niet eens weet waar ik zou moeten beginnen
en vergeet niet, wat voor de 1 heel makkelijk is, is voor de ander niet automatisch ook heel makkelijk.

Ieder mens is anders en dat wordt op fok heel vaak vergeten of gewoonweg niet overwogen
Ja, dat is ook allemaal logisch en prima natuurlijk. Ik kan me best voorstellen dat je er zo over denkt.

Maar als je er geen moeite in wil stoppen 'omdat het toch niet werkt' snap ik ook niet waarom je er dan over klaagt. Het ligt aan jezelf, niet aan anderen.
Fuck the EBU.
pi_136005981
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef Elvi het volgende:

Het zou je nog verbazen hoe weinig mensen bijna geen onzekerheden hebben. Vrij van onzekerheden bestaat sowieso niet, dus waar hebben we het eigenlijk over? We zijn geen toekomstige cyborgs en dat is maar goed ook. :s)
pi_136006023
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, dat is ook allemaal logisch en prima natuurlijk. Ik kan me best voorstellen dat je er zo over denkt.

Maar als je er geen moeite in wil stoppen 'omdat het toch niet werkt' snap ik ook niet waarom je er dan over klaagt. Het ligt aan jezelf, niet aan anderen.
Je leest mijn reactie niet eens helemaal Moira, bijvoorbeeld, wat voor de 1 een makkie is, is voor een ander onbegonnen werk.

En sinds wanneer is klagen (zoals jij het noemt/interpreteert) verboden?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:21:26 #41
288245 crew  Moira
pi_136006279
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De oorspronkelijke TS had dit topic uberhaupt niet bedoeld als een adviestopic. Meer een lotgenoten dingetje. :) Op deze manier wordt het al snel een 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' twee. Niet dat het mij wat uitmaakt. Samen praten over hoe rot het is om nog maagd te zijn wordt ook niemand vrolijk van.
Hehe juah ik blijf hier ook niet plakken. Was vannacht aan het lurken en kreeg de neiging om te reageren, en nu is het ineens volop posten met z'n alle _O-
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je leest mijn reactie niet eens helemaal Moira, bijvoorbeeld, wat voor de 1 een makkie is, is voor een ander onbegonnen werk.

En sinds wanneer is klagen (zoals jij het noemt/interpreteert) verboden?
Klagen is niet verboden, uiteraard. Maar op het moment dat je toch de hoop op hebt gegeven en het onbegonnen werk vindt, en er toch over klaagt, snap ik het probleem gewoon niet.

Like I said: Je wil het of je wil het niet.
Jezelf demotiveren helpt iig niemand.
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:23:57 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136006385
quote:
Waar is de oorspronkelijke TS gebleven?
Ik hoop voor hem bij een leuke vrouw.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136006439
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klagen is niet verboden, uiteraard. Maar op het moment dat je toch de hoop op hebt gegeven en het onbegonnen werk vindt, en er toch over klaagt, snap ik het probleem gewoon niet.

Like I said: Je wil het of je wil het niet.
Jezelf demotiveren helpt iig niemand.
Ik denk dat ik maar niet meer hierop ga reageren, dat heeft verder toch geen zin :P
pi_136006454
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het zou je nog verbazen hoe weinig mensen bijna geen onzekerheden hebben. Vrij van onzekerheden bestaat sowieso niet, dus waar hebben we het eigenlijk over? We zijn geen toekomstige cyborgs en dat is maar goed ook. :s)
Nu mis jij nuance. Iedereen heeft wel eens onzekerheden, tenzij je een psychopaat of cyborg bent. Dat spreekt voor zich. Maar er zit een heel verschil tussen wat onzekerheden hebben en mensen die zich bijna altijd onzeker gedragen, zoals die vriend waar een user in het vorige topic over sprak die zijn eerste zoen van haar kreeg op z'n 27e.

Dus waar hebben we het eigenlijk over? Nou, over een heel belangrijk struikelblok voor veel onvrijwillig maagden. Aan de andere kant heeft die onzekerheid voor niemand precies dezelfde oorsprong of oorzaak, dus zal daar ook geen kant-en-klare oplossing voor zijn. In dat opzicht is het niet nuttig om diep in te gaan op mierenneukerige semantiek nee. :P

Een ding is wel zeker en dat is dat oefening helpt. Angst wordt erger door ontwijken en minder door confrontatie. Het is dus belangrijk om wat aan een passieve en afwachtende houding te doen die velen zullen hebben. Ga sporten, afspreken met vrienden, online daten, doen.

Vrouwen komen inderdaad niet aanwaaien waarna ze per ongeluk op je pik belanden. :s)
pi_136006646
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu mis jij nuance. Iedereen heeft wel eens onzekerheden, tenzij je een psychopaat of cyborg bent. Dat spreekt voor zich. Maar er zit een heel verschil tussen wat onzekerheden hebben en mensen die zich bijna altijd onzeker gedragen, zoals die vriend waar een user in het vorige topic over sprak die zijn eerste zoen van haar kreeg op z'n 27e.

Dus waar hebben we het eigenlijk over? Nou, over een heel belangrijk struikelblok voor veel onvrijwillig maagden. Aan de andere kant heeft die onzekerheid voor niemand precies dezelfde oorsprong of oorzaak, dus zal daar ook geen kant-en-klare oplossing voor zijn. In dat opzicht is het niet nuttig om diep in te gaan op mierenneukerige semantiek nee. :P

Een ding is wel zeker en dat is dat oefening helpt. Angst wordt erger door ontwijken en minder erg door confrontatie. Het is dus belangrijk om wat aan een passieve en afwachtende houding te doen die velen zullen hebben. Ga sporten, afspreken met vrienden, online daten, doen.

Vrouwen komen inderdaad niet aanwaaien waarna ze per ongeluk op je pik belanden. :s)
En hoe mis ik dan de nuance? De kern is toch dat we allemaal mensen zijn, je moet natuurlijk ook wat van elkaar kunnen hebben, ergens doorheen kunnen prikken, iemand is meer dan een eerste indruk.

Als we allemaal wat normaler zouden doen (de meesten dan toch hé :+ ), meer tijd voor elkander in het echt en een heel pak minder via digitale wegen tijd voor elkaar zouden maken, zo dit probleem al een heel stuk kleiner zijn. :s)
pi_136006806
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En hoe mis ik dan de nuance? De kern is toch dat we allemaal mensen zijn, je moet natuurlijk ook wat van elkaar kunnen hebben, ergens doorheen kunnen prikken, iemand is meer dan een eerste indruk.

Als we allemaal wat normaler zouden doen (de meesten dan toch hé :+ ), meer tijd voor elkander in het echt en een heel pak minder via digitale wegen tijd voor elkaar zouden maken, zo dit probleem al een heel stuk kleiner zijn. :s)
Denk je? :) Ik zie het optimistischer. Digitale wegen bieden juist mogelijkheden die er anders niet zouden zijn. Je hebt de kans om op datingsites mensen te zoeken die bij je (lijken te) passen, je kan op fora en andere sociale netwerken praten met mensen die dezelfde interesses delen, je kan contact leggen met met mensen die je in het echte leven nooit had aangesproken. Ga zo maar door.
pi_136006959
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk je? :) Ik zie het optimistischer. Digitale wegen bieden juist mogelijkheden die er anders niet zouden zijn. Je hebt de kans om op datingsites mensen te zoeken die bij je (lijken te) passen, je kan op fora en andere sociale netwerken praten met mensen die dezelfde interesses delen, je kan contact leggen met met mensen die je in het echte leven nooit had aangesproken. Ga zo maar door.
Ja, dat denk ik. :P

Digitale wegen zijn een mooie toevoeging, maar zeer zeker geen vervanging. En sowieso zouden mensen eens wat normaler moeten doen. Ik lees en hoor en zie soms dingen waarover ik dan echt gefronste wenkbrauwen heb.
pi_136007041
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens eigenlijk.
Sterker nog zo kwam ik eigenlijk aan mijn eerste vriendinnetje (op m'n 28e)
Meest grappige eraan is nog dat het initiatief vanaf haar kant kwam om me eens toe te voegen op facebook, kon d'r verder irl niet eens (uiteindelijk via via wel, maar zonder internet als tussenmedium waren we nooit met elkaar in contact gekomen.
Do what you love, love what you do!
pi_136007730
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je post zo ingewikkeld is. Ik hou wel van nuance maar daar heb je in dit soort discussies niet veel aan. Zoals gezegd zijn sommige maagden zijn nog maagd omdat ze onzeker zijn en dat werkt afstotelijk. Durven ze dan ook geen initiatief te nemen dan wordt het helemaal lastig om contact te leggen.

"Ja maar sommige vrouwen..."

Nee. Gewoon nee.

Sommige vrouwen houden ook van junkies. Hoe groot zullen je kansen zijn als je alleen jezelf kunt zijn bij die vrouwen? Als je onvrijwillig maagd bent is het niet nuttig om je op een specifieke doelgroep te richten wat jou misschien wel aantrekkelijk vindt ipv aan je onzekerheid te werken. Bovendien is het voor onzekere mensen zelf ook niet fijn om zich zo te voelen, dus win-win als je daar iets aan kunt doen.

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar in dit topic heb je er sowieso een handje van om mensen te labelen en in hokjes weg te zetten.

pi_136007823
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar niet meer hierop ga reageren, dat heeft verder toch geen zin :P
Groot gelijk :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')