best primaquote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hé vieze hond, hoe ging je tentamen?
ik wilde jouw relatie met aldo niet verstoren, nu blijkt dat jullie gewoon vrienden zijn zal ik proberen weer monogaam te zijn op tc gebiedquote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je dat alleen met mij deed
jeetje, mijn hart is gebroken
denk dat ik maar eens ga beginnen met spuiten
Ik moest net weer om mijzelf lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hé vieze hond, hoe ging je tentamen?
je gaat weer voor de alcohol streak?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
en vanavond met bradas pizza eten en bier drinken
niets mis mee
morgen even rustquote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
je gaat weer voor de alcohol streak?
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Hopelijk weet deze SC het ook zonder mij te redden
Quotes voor later vanavond. Sherlock: mutoisonwijscoolquote:
Definieer vroegquote:Op maandag 27 januari 2014 16:14 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Quotes voor later vanavond. Sherlock: mutoisonwijscool
verklaarquote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
Die onz meet wordt ook maar een rare bedoening volgens mij
Komen wel grote namenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
Welke meet? Die in Zwolle?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
Grote namenquote:
Allemaal in kliekjes gaan staan en elkaar bij zijn username aanspreken. Dat kan niet anders.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
Mja, ik sta nog op misschien.quote:
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:
Lijkt mij ook. Dan ben je niet meer anoniem.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grote namen
[..]
Allemaal in kliekjes gaan staan en elkaar bij zijn username aanspreken. Dat kan niet anders.
Zitten een paar koele tussen, maar sommige echt nietquote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al die gasten die komen. Lijkt me heel raar om bij te zijn
quote:camera incl. telelens om bejaarde tetten van naaktstrand te fotograferen
Zou gaan om alleen al knut te pesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zitten een paar koele tussen, maar sommige echt niet
Ik geloof eigenlijk niet dat hij echt gaatquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou gaan om alleen al knut te pesten.
Zit momenteel niks bij waar ik voor ga. (behalve toto)quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zitten een paar koele tussen, maar sommige echt niet
10 meiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
Dat is deel 2
Er zit er eentje bij misschien die ik never nooit serieus aan zou kunnen kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit momenteel niks bij waar ik voor ga. (behalve toto)
Haten op iedereen ofc.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat hij echt gaat
Blijft toch fascinerend hoe dat soort artiesten nooit grijs worden. Kennelijk zit talent in iemand zijn haar verborgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je dat alleen met mij deed
jeetje, mijn hart is gebroken
denk dat ik maar eens ga beginnen met spuiten
Spatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zit er eentje bij misschien die ik never nooit serieus aan zou kunnen kijken![]()
En je kan niet op internet kijken?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme 15 minuten in 't Engels zitten bellen met m'n Portugese bank om te kijken of er nog geld op mn reekning staat, niks opgeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |