Zou gaan om alleen al knut te pesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zitten een paar koele tussen, maar sommige echt niet
Ik geloof eigenlijk niet dat hij echt gaatquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou gaan om alleen al knut te pesten.
Zit momenteel niks bij waar ik voor ga. (behalve toto)quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zitten een paar koele tussen, maar sommige echt niet
10 meiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle
Dat is deel 2
Er zit er eentje bij misschien die ik never nooit serieus aan zou kunnen kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit momenteel niks bij waar ik voor ga. (behalve toto)
Haten op iedereen ofc.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat hij echt gaat
Blijft toch fascinerend hoe dat soort artiesten nooit grijs worden. Kennelijk zit talent in iemand zijn haar verborgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je dat alleen met mij deed
jeetje, mijn hart is gebroken
denk dat ik maar eens ga beginnen met spuiten
Spatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zit er eentje bij misschien die ik never nooit serieus aan zou kunnen kijken![]()
En je kan niet op internet kijken?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme 15 minuten in 't Engels zitten bellen met m'n Portugese bank om te kijken of er nog geld op mn reekning staat, niks opgeschoten
wiequote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spreek de user zelf nooit, maar heb er genoeg over gehoord om alleen maar te kunnen grinniken
zeg dan wie het is, lambalquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spreek de user zelf nooit, maar heb er genoeg over gehoord om alleen maar te kunnen grinniken
uit een potjequote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft toch fascinerend hoe dat soort artiesten nooit grijs worden. Kennelijk zit talent in iemand zijn haar verborgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |