Ja, maar op grond waarvan dan? Je kunt wel je al je post laten weghalen door admins als je er nadeel van ondervindt in je dagelijks leven, dat weet ik wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik dat zie. Zal ze dan wel bij een admin gevraagd hebben, want normaal kun je de username niet veranderen toch?
Ook nog niet zomaarquote:Op maandag 27 januari 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar op grond waarvan dan? Je kunt wel je al je post laten weghalen door admins als je er nadeel van ondervindt in je dagelijks leven, dat weet ik wel.
Inderdaad, zie dit ook voor het eerst.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik dat zie. Zal ze dan wel bij een admin gevraagd hebben, want normaal kun je de username niet veranderen toch?
"Lieve admin, ik heb zoveel topics over mijn schoonfamilie geopend dat iedereen nu weet wie ik ben, halp me please?"quote:Op maandag 27 januari 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar op grond waarvan dan? Je kunt wel je al je post laten weghalen door admins als je er nadeel van ondervindt in je dagelijks leven, dat weet ik wel.
Je trekt allemaal conclusies die nergens op slaan. Een dergelijke nickchange wordt alleen door Danny zeer sporadisch gedaan in bijzondere gevallen en alleen op verzoek van een gebruiker. Niet zomaar dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
Ik zie wel vaker topics waarin een username is vervangen door "opgezegd+datum". Kijk hier maar eens naar de ts van dit topic. Volgens mij was dat Goodluck_Charm: KLB / Vieze vent
Wat is dit dan nou weer? Fok is een vereniging waar je lid van bent? Geldt er dan ook een opzegtermijn en moet je opzeggen tegen het einde van een kalendermaand? Er gaat echt een wereld voor me open hier.
Ja, ik weet dat dit technisch gezien niet in klb thuishoort, maar klb staat toch al vol met bagger.
Ik moet het topic toch een beetje smeuïg maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je trekt allemaal conclusies die nergens op slaan. Een dergelijke nickchange wordt alleen door Danny zeer sporadisch gedaan in bijzondere gevallen en alleen op verzoek van een gebruiker. Niet zomaar dus.
Je helpt wel vaker ongenuanceerde lulkoek de wereld in om de boel wat smeuïger te maken?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet het topic toch een beetje smeuïg maken.
Uiteraard, heb ik van shownieuws en rtl boulevard geleerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je helpt wel vaker ongenuanceerde lulkoek de wereld in om de boel wat smeuïger te maken?
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dus we krijgen geen smeuige details?
Bedankt Simon Schelvis!quote:Wilt u pindakaas wat smeuïger maken? Dat gaat heel eenvoudig door er een paar druppels olijfolie aan toe te voegen! S. Schelvis, Heemskerk
bron
Dank je wel, meneer Schelvisquote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Simon Schelvis!
Dit klopt overigens ook niet. We kunnen op verzoek wel persoonsgegevens verwijderen in specifieke reacties en profielen maar een hele pohi wissen doen we echt niet. Het zou van FOK! een onleesbaar geheel maken als er willekeurig reacties en topics verdwijnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
De leukste nachtbagger in mijn FOK!historie was dankzij haar.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef Plantagehouder het volgende:
Dat was altijd een user met leuke topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |