SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie was dat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met 2 handen uit de 16 idd. En idd, die Makkelie die een van achter in de nek vastgepakte Ajaxspeler gewoon maar geen pingle gaf, want ja, hij had er vorige week teveel gegeven.
Of de legendarische tegen Ajax "Ja, ik hoorde het geluid van een handsbal"![]()
Laten we hopen dat Feyenoord weet te winnen van Vitesse. Onze echt lastige wedstrijden zijn nog Feyenoord-uit, Twente-thuis, Vitesse-uit. Over die laatste maak ik me nog het meeste zorgen.![]()
Wegereef geloof ik, hij gaf het ook toe achteraf. Hoe dom ben je dan?quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik maak me daar niet zo druk om, je hebt alles in eigen hand en mocht je tegen Vitesse moeten met het huidige puntverschil dan is het wel eens leuk om te zien dat een club tegen Ajax moet spelen om de winst ipv afwachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen dat Feyenoord weet te winnen van Vitesse. Onze echt lastige wedstrijden zijn nog Feyenoord-uit, Twente-thuis, Vitesse-uit. Over die laatste maak ik me nog het meeste zorgen.![]()
Feyenoord-uit is het ook al veel te lang geleden dat we daar gewonnen hebben, naja is ook lastig als je standaard pingel tegen krijgt en/of rood.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen dat Feyenoord weet te winnen van Vitesse. Onze echt lastige wedstrijden zijn nog Feyenoord-uit, Twente-thuis, Vitesse-uit. Over die laatste maak ik me nog het meeste zorgen.Snelle Egel![]()
Zondag eerst maar is Utrecht uit winnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Heeinz het volgende:
Als dat nu niet lukt ligt dat volledig aan jullie.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zondag eerst maar is Utrecht uit winnen.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dat is onzin, Utrecht stijgt altijd boven zichzelf uit tegen Ajaxquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als dat nu niet lukt ligt dat volledig aan jullie.![]()
Dat maakt met deze verdediging geen hol uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is onzin, Utrecht stijgt altijd boven zichzelf uit tegen AjaxLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dan nog moet Ajax kunnen winnen als ze geconcentreerd spelen, al is scoren nog steeds een groot probleem bij Ajax.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is onzin, Utrecht stijgt altijd boven zichzelf uit tegen AjaxA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is altijd zo al zetten ze bij Utrecht en eigenlijk alle anderen ook tegen Ajax net een stapje extraquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als dat nu niet lukt ligt dat volledig aan jullie.![]()
Bulthuis zal tegen Ajax wel weer een wereldpartij op de mat leggenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat maakt met deze verdediging geen hol uit.![]()
Blijft toch 9 van de 10 keer een lastige wedstrijd voor Ajax![]()
Als ie uberhaupt speelt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bulthuis zal tegen Ajax wel weer een wereldpartij op de mat leggen![]()
Blijft toch 9 van de 10 keer een lastige wedstrijd voor Ajax
Ik heb nul vertrouwen in een goede afloop zondag, maar dat had ik bij de 6-4 toen ook vooraf.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
We zullen het zienquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ie uberhaupt speelt.
Ik heb nul vertrouwen in een goede afloop zondag, maar dat had ik bij de 6-4 toen ook vooraf.
Laat het maar weer eens een vermakelijke pot zijn want de laatste paar uitwedstrijden waren niet zo best van Ajax kant![]()
We hebben geen vermeer op goal, dus zo'n faalfestijn gaat het zeker niet worden aan de kant van Ajaxquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ie uberhaupt speelt.
Ik heb nul vertrouwen in een goede afloop zondag, maar dat had ik bij de 6-4 toen ook vooraf..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De bal is rond.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat maakt met deze verdediging geen hol uit.![]()
Utrecht zal wel de beuk erin gooien dus ik hoop dat De Boer niet met Siggy speelt maar met Bojan of Hoesen dat tikt toch net wat lekkerder want op fysiek verliezen we het toch![]()
Dat is juist een beetje ons probleem op 't moment, de beuk erin gooien gaat niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Utrecht zal wel de beuk erin gooien dus ik hoop dat De Boer niet met Siggy speelt maar met Bojan of Hoesen dat tikt toch net wat lekkerder want op fysiek verliezen we het toch
We blijven combinatievoetbal spelen en daar zijn jullie ietsiepietsie beter in lijkt mij.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Het blijft elf tegen elf.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het spel duurt zolang de scheidsrechter niet afgefloten heeft.![]()
De invalbeurt van Fischer was hemeltergend. Het is eigenlijk apart dat de vleugels zo belachelijk slecht bezet zijn doch koploper. Maar dat geluk gaan we niet blijven houden
.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En dat zal al lastig genoeg worden. Een vroeg doelpunt zou ons heel erg helpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zondag eerst maar is Utrecht uit winnen.Klopt maar we moeten niet vergeten dat we niet altijd al te best spelen daar. Als we daar winnen ga ik helemaal uit m'n dakquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Feyenoord-uit is het ook al veel te lang geleden dat we daar gewonnen hebben, naja is ook lastig als je standaard pingel tegen krijgt en/of rood.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: