oké da's waarquote:Op maandag 27 januari 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
70 cm sneeuw en nu nog -8 terwijl het exact een week geleden 25 graden was. Natuurlijk wordt er dan gezeurd
Hier wat hageltjes, verder regenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Goedemorgen
Gelukkig geen sneeuw hier, wel een half bevroren ruit dus hoefde niet te krabben
Ik ken alleen de standaardquote:Op maandag 27 januari 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Superhandig. Heb je die dingetjes ook in Nederland?
Ja die ken ik ook. MAar is altijd zo instabiel en je hebt twee handig nodig. Wat dat betreft zijn die tassen ideaalquote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier wat hageltjes, verder regen
[..]
Ik ken alleen de standaard
[ afbeelding ]
Dunnoquote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer, wel goede vooruitzichten?
Ik drink geen bierquote:Op maandag 27 januari 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook. MAar is altijd zo instabiel en je hebt twee handig nodig. Wat dat betreft zijn die tassen ideaal
Ik heb geen ambities als weervrouwquote:Op maandag 27 januari 2014 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat je allicht al had gekeken.
wortelquote:
Dat wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach we hebben Amara toch?
[ afbeelding ]
Moet je RTL even bellenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel.
Weet Amara hoe het weer er aankomend weekend bij ligt?
quote:
Ik heb een tijd terug een Duitse site van mijn broer gehad, die werkt ook redelijk goed en betrouwbaar. Ik weet alleen de link niet uit mijn hoofd.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Moet je RTL even bellen
Maar dan nog. het is NL en je weet het maar nooit
Same herequote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belabberd![]()
Maar heb al 2 paracetamol naar binnen gepropt
Goedemorgenquote:
He bahquote:Op maandag 27 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kop vol snot en ja koppijn en keelpijn.
Ik heb gewoon de hele nacht niet geslapen en mijn lichaam doet al ruim een week kut. Niet op de ziek manier. Zou morgen naar de huisarts gaan, maar die vond het blijkbaar niet belangrijk genoeg en heeft het verplaatst naar vrijdag..quote:
Klote zeg, heel het weekend zo rot geweest?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb gewoon de hele nacht niet geslapen en mijn lichaam doet al ruim een week kut. Niet op de ziek manier. Zou morgen naar de huisarts gaan, maar die vond het blijkbaar niet belangrijk genoeg en heeft het verplaatst naar vrijdag..
Ja. min of meer.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote zeg, heel het weekend zo rot geweest?
Meh.. wat doet je lichaam dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He bah
[..]
Ik heb gewoon de hele nacht niet geslapen en mijn lichaam doet al ruim een week kut. Niet op de ziek manier. Zou morgen naar de huisarts gaan, maar die vond het blijkbaar niet belangrijk genoeg en heeft het verplaatst naar vrijdag..
Inderdaad. En vanaf morgen ga ik zonder wiet verder, dus ben bang dat ik nog een hoop nachten zonder slaap tegemoet gaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh.. wat doet je lichaam dan?![]()
Mooi balen en niet slapen is echt funest
Lolquote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry
Ik ging thee zetten
Ik heb al een liter op en een halve liter water
Ja ik heb het koud man... vriend komt straks wat brengen zodat ik lekker soep kan makenquote:
Lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb het koud man... vriend komt straks wat brengen zodat ik lekker soep kan maken
Ik heb trek in soep
Truste.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even een poging doen tot een middagdutje
Nu heb ik zin in stokbroodquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet... maar ik moet wel wat eten anders ga ik van me stokkie als ik naar school moet
Heb ik net op.quote:
Lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ciabatta voor bij de soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |