Utopia is in volle gangquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al meer dan 1800 euro!
Onbegrijpelijk! Dat je dat niet waardeert!quote:
Ja, ik ben echt heel raar soms.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk! Dat je dat niet waardeert!
Koosnaampjes niet waarderen is zuurquote:
Wat zou je ervan gemaakt hebben?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef waxmask het volgende:
Hahaha geluk dat ik hem niet gekaapt hebMaar sorry Mootie...kusje erop?
Sorry was even in Billy modus. Maar ik merk na 5 minuten al dat ik je helemaal toppie vind en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed dat je aan het leren bent, maar ik vind persoonlijk "schat" genoemd worden door een totaal vreemde (of bekende) niet zo fijn.
Braaf. Aai.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry Mootie dat ik Zure Haring!Kut! tegen je zei...SORRY!
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:15 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Sorry was even in Billy modus. Maar ik merk na 5 minuten al dat ik je helemaal toppie vind en dat meen ik oprecht.Heb wat biertjes achteruit gehouden en hoef pas vanmiddag te werken, dus ben blij met jullie gezelschap
Beter dan die bagger in de officiële chat
[Hakimmodus] Hey swa hij komt aan me meisjes, snapje? Hij moet met zijn poten van mijn wijven blijven? Dat snap je toch? Hij is veels te handtastelijk! Volgende maand gaat hij eruit...[/Hakimmodus]quote:Op maandag 27 januari 2014 02:15 schreef IM_Eddy het volgende:
[..]
Sorry was even in Billy modus. Maar ik merk na 5 minuten al dat ik je helemaal toppie vind en dat meen ik oprecht.Heb wat biertjes achteruit gehouden en hoef pas vanmiddag te werken, dus ben blij met jullie gezelschap
Hakim is echt een held, lekker alles regelen vanuit zn bed, en al die labiele types er een voor uit werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[Hakimmodus] Hey swa hij komt aan me meisjes, snapje? Hij moet met zijn poten van mijn wijven blijven? Dat snap je toch? Hij is veels te handtastelijk! Volgende maand gaat hij eruit...[/Hakimmodus]
Je hebt naast de quote knop een soort tekstballon zitten. als je daar overheen "zweeft" zie je dat het de plek was om je tekst aan te passen.quote:
swa hoor ik hem nooit zeggen... Hakim is meer van dequote:Op maandag 27 januari 2014 02:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[Hakimmodus] Hey swa hij komt aan me meisjes, snapje? Hij moet met zijn poten van mijn wijven blijven? Dat snap je toch? Hij is veels te handtastelijk! Volgende maand gaat hij eruit...[/Hakimmodus]
Niks mis met lekkere rolmops hoor af en toe...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Verse vis is nog te pruimen, maar bij zuur zou ik Ruud de koeiknuffelaar inschakelen...
Je weet de gang in de SC er wel uit te krijgenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Verse vis is nog te pruimen, maar bij zuur zou ik Ruud de koeiknuffelaar inschakelen...
Nog geen gang gezien daar....quote:Op maandag 27 januari 2014 02:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je weet de gang in de SC er wel uit te krijgen
Daar is chufi een ster inquote:Op maandag 27 januari 2014 02:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je weet de gang in de SC er wel uit te krijgen
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is chufi een ster in![]()
Ik heb de COS uit myat gemieterd, at een serene rust
Lief dat je me uitzwaait, maar het is een beetje mosterd na de maaltijd aangezien mijn laatste COS-post ouder dan een week isquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat je me uitzwaait, maar het is een beetje mosterd na de maaltijd aangezien mijn laatste COS-post ouder dan een week is![]()
Jij volgt het wel?
Maar, maar, maar!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is chufi een ster in![]()
Ik heb de COS uit myat gemieterd,wat een serene rust
Ja, en dan gaan we hier over de streams praten! Gezellig.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor een beetje chitchat kan ik natuurlijk nog wel langs komen in de COS, kan ik meteen evenen
naar Mootie.
Dan kan je mij vast wel even vertellen hoe je dat doet?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de COS uit myat gemieterd,wat een serene rust
Dat schijnt echt van deze tijd te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we hier over de streams praten! Gezellig.
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je mij vast wel even vertellen hoe je dat doet?
Gedaan thnxquote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderen
Tot in het voorjaarquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gedaan thnx
Ik hoopte dat ik die hele reeks in 1 keer eruit kon halen, nu ga ik maar handmatig 440 cossen verwijderen
Tot volgende maand
Dat is 400 X 301 posts handmatig verwijderen. Kijk uit voor een muisarm!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef PC eend het volgende:
Gedaan thnx
Ik hoopte dat ik die hele reeks in 1 keer eruit kon halen, nu ga ik maar handmatig 440 cossen verwijderen
Tot volgende maand
Laat maarquote:Op maandag 27 januari 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is 400 X 301 posts handmatig verwijderen. Kijk uit voor een muisarm!
Jij zag jezelf al aan de arm van PC eend?quote:
Ben je belazerdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zag jezelf al aan de arm van PC eend?
waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderen
Nou mijn active topics sneeuwen onder. Ik doe het ook welquote:
oh nou doe je dat toch met moots?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde nog gezellig met Deisyy klessebessen in de COS. Over het huishouden.
welke active topics?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn active topics sneeuwen onder. Ik doe het ook wel
Die scheert haar benen en loopt met de hondquote:
Die jij niet ziet maar ik wel, die ik volg zeg maarquote:
maar wat ze vanavond heeft gegeten is nog niet voorbij gekomenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die scheert haar benen en loopt met de hond
ik bedoehoel, ik heb geen leven meer sinds utopia, dus ook geen active topicsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jij niet ziet maar ik wel, die ik volg zeg maar
Stom wijf.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wat ze vanavond heeft gegeten is nog niet voorbij gekomen
Ohhh... Ja best lastigquote:Op maandag 27 januari 2014 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoehoel, ik heb geen leven meer sinds utopia, dus ook geen active topics
Volgens mij is ze huizen aan het bekladden van cossersquote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat dus, ik daar flink zwaaien naar haar, niks terug hoor
Dat heb ik vandaag ook gedaan! Scheren en met de leenhond naar het bos. En daarna ben ik wezen lunchen met een verre vriend die even over was en ook nog naar fysio geweest voor mijn tenniselleboogquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
Had die hond het niet koud dan zo kaalquote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan! Scheren en met de leenhond naar het bos. En daarna ben ik wezen lunchen met een verre vriend die even over was en ook nog naar fysio geweest voor mijn tenniselleboog.
tonijn, nou ik sla wel even overquote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
En ik heb een zelfgemaakte tonijnmaaltijdsalade gegeten.
Tonijnpastasalade hier, met focacciaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
En ik heb een zelfgemaakte tonijnmaaltijdsalade gegeten.
Een echte Utopiaanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vandaag een half bos opgestapeld, zodat het makkelijk op te grijpen is....
Domino ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pizza eten, niet zelf gemaakt, heb al hard genoeg gewerkt vandaag
Ach, het is goed voor de lijn, in de afgelopen anderhalf jaar ben ik ruim 30 kilo kwijtgeraaktquote:
Hierquote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonijnpastasalade hier, met focaccia![]()
Marrije, waar is je leven gebleven?
nee diepvries en als ik bestel zou het ook geen domino's worden, ben niet zo een liefhebber van afhaalpizzas waar het vet bij het afhalen/bezorgen al bijna door het karton druipt...quote:
Dan gaan die koeien eraanquote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom wordt Marrije ook niet genomineerd
Dr. Utker dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee diepvries en als ik bestel zou het ook geen domino's worden, ben niet zo een liefhebber van afhaalpizzas waar het vet bij het afhalen/bezorgen al bijna door het karton druipt...
quote:
Meestal neem ik er eentje uit een van de lokale pizzerias, maar nee nu heb ik casa di mama speciale, met wat overjarige kaas er overheen gerasptquote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dr. Utker dan.
De creamy bacon van Domino's vind ik anders vet lekker
Die casa die mama is inderdaad lekker, maar die is ook van Utkerquote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Meestal neem ik er eentje uit een van de lokale pizzerias, maar nee nu heb ik casa di mama speciale, met wat overjarige kaas er overheen geraspt
En er zit geen paprika in dat is ook een prequote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die casa die mama is inderdaad lekker, maar die is ook van Utker
Ik maak ze zelf, behalve het deeg. Maar anders is mijn favo de Mozarellaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dr. Utker dan.
De creamy bacon van Domino's vind ik anders vet lekker
Dat is een renaissance, toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had hem goed aangekleed!
[ afbeelding ]
Volgens mij een bordeaux dog. Zoals mijn leenhond. Maar ik ben geen Gaus.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf, behalve het deeg. Maar anders is mijn favo de Mozarella
Ik ook niet en volgens mij lijken veel van die bulls op elkaar, maar hij lijkt op de Renaissance pup die mijn neef laatst kwam laten zien, wat een hompie was datquote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij een bordeaux dog. Zoals mijn leenhond. Maar ik ben geen Gaus.
Haha zo'n hond is het ook he? Ik mis mijn Zeus wel eens. Maar die werd zo sterk dat ik het niet meer kon handellen. Hij woont nu in Romenië. Deze zomer nog een pup voor twee weken. In feb. wilden ze weer oppas maar ik kap ermee. Ik werk nu regelmatig en als ik thuis kom ben ik kapot.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had hem goed aangekleed!
[ afbeelding ]
Ja december was kut, maar het komt lekker op gang.quote:
Ik vind het wel een beetje eng zoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:
Die Google ik wat bonkiger. Renascence bulldog, toch?
Dit is de 'mijne'. Volgens mij ook niet helemaal rasvast:
[ afbeelding ]
En als pup prachtige, blauwgroene ogen.
Deze is ook echt retesterk ... En rete-enthousiast. Fijne combiquote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Soury het volgende:
Haha zo'n hond is het ook he? Ik mis mijn Zeus wel eens. Maar die werd zo sterk dat ik het niet meer kon handellen. Hij woont nu in Romenië. Deze zomer nog een pup voor twee weken. In feb. wilden ze weer oppas maar ik kap ermee. Ik werk nu regelmatig en als ik thuis kom ben ik kapot.
In de zin dat ik liever niet meer wil lopen. Plus dan is dat beestje uren alleen. Als ik 65 ben neem ik er twee. Bulletjes
Ja, inderdaad, renascence, zo'n Gaus ben ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:
Die Google ik wat bonkiger. Renascence bulldog, toch?
Dit is de 'mijne'. Volgens mij ook niet helemaal rasvast:
[ afbeelding ]
En als pup prachtige, blauwgroene ogen.
Ik zit tegenwoordig in het groen en ik ben blij dat ik 's avonds een aantal uren de werkkamerauttist mag uithangenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze is ook echt retesterk ... En rete-enthousiast. Fijne combi.
Maar hij dwingt me om doordeweeks elke dag iig een uurtje het bos in te gaan. Word ik geen werkkamerautist.
Misschien neem ik er ooit zelf ook wel eentje. Alhoewel, ik houd niet zo van lasten.
Hij ziet er vervaarlijk uit, maar is eigenlijk een schoothondje in vermomming. Blije gup en hartstikke lief.quote:
Dat klinkt goed, die feestdagen ook, die houden alles op. Mijn man had het de laatste weken ook heel rustig, maar weet nu niet wanneer hij al zijn werk af miet krijgen. Luxeprobleem.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja december was kut, maar het komt lekker op gang.
Ik heb geen hondquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar even kijken wat dat nou weer isquote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij ziet er vervaarlijk uit, maar is eigenlijk een schoothondje in vermomming. Blije gup en hartstikke lief.
Genoeg hondengejank. Ik ga de laatste twee afl. van Broadchurch kijken.
Haaaaaaaai!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat dus, ik daar flink zwaaien naar haar, niks terug hoor
O die moet ik ook nog kijken.... sstttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij ziet er vervaarlijk uit, maar is eigenlijk een schoothondje in vermomming. Blije gup en hartstikke lief.
Genoeg hondengejank. Ik ga de laatste twee afl. van Broadchurch kijken.
Ja hallo, bij elk woord wordt er al iemand pissig.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
opeens niet meer willen chitchatten in de cos
tis gewoon persoonlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, bij elk woord wordt er al iemand pissig.
Lijkt wel een soap.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, bij elk woord wordt er al iemand pissig.
Nou als mensen de kraam van Hakim gaan bekladden !!! Dat is pas persoonlijk en zwaar debielquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als mensen de kraam van Hakim gaan bekladden !!! Dat is pas persoonlijk en zwaar debiel
Dan ben je toch zwaar niet goedquote:
Ja maar dat zijn maar woorden, hoe walgelijk ookquote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat het in de cos al erg ver gaat af en toe. Wat er daar soms uitgekraamd wordt.
Oh gekraamd (olliebollen)quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat het in de cos al erg ver gaat af en toe. Wat er daar soms uitgekraamd wordt.
Had je een poepzakje meequote:
Lijn je dan jezelf aan? Dat staat ook gek.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zoek naar deze![]()
[ afbeelding ]
Het staat nog gekker als ik op het gras ga zittenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijn je dan jezelf aan? Dat staat ook gek.
Ik liet ze liever vrij rennen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zoek naar deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom nooit terug als ze me roepen.
quote:
Gek he?quote:
Oh dearquote:
Entrecootje en Tournedoosje wel en ik nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Had je maar zindelijk moeten zijn. Ik snap ze ergens best wel.
In mijn geval zijn ze al opquote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Entrecootje en Tournedoosje wel en ik niet
Nou, lekker hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn geval zijn ze al op [ afbeelding ]
Bestellen en bestellen. Meer dan 7000 euro pleite. Het gaat de goeie kant opquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor![]()
Mogen ze die koeien laten slachten? Ik begreep dat ze wel vaak eten, maar dat het vooral vette meuk is.
Ze begonnen toch met ¤ 9.000 in d kluis? Dan halen ze het einde van de maand niet. Ik begreep ook dat ze een laptop hadden gekocht of is dat niet doorgegaan, een laptop! Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestellen en bestellen. Meer dan 7000 euro pleite. Het gaat de goeie kant op
10.000 . En een berg onzin voor de builder Paulquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begonnen toch met ¤ 9.000 in d kluis? Dan halen ze het einde van de maand niet. Ik begreep ook dat ze een laptop hadden gekocht of is dat niet doorgegaan, een laptop! Waarom?
Melkkoeien. Zonde om te slachten en veul te mager.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor![]()
Mogen ze die koeien laten slachten? Ik begreep dat ze wel vaak eten, maar dat het vooral vette meuk is.
Ach zo, tja, van een kale koe kan je niet eten, wel drinkenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Melkkoeien. Zonde om te slachten en veul te mager.
De TT is wel toepasselijk danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Copycat het volgende:
Er staat elke dag Helmondse Hap op het menu. Dan witte ut wel.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef siaman het volgende:
Ajuu en truste, ik moet morgen geld verdienen.
Ben jij een undercover mod ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is 400 X 301 posts handmatig verwijderen. Kijk uit voor een muisarm!
Handmatig is toch geen acrabadabraquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij een undercover mod ofzo
Ik heb helemaal geen knop die reacties weg kan halen
Truste Ruud.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier kan ik lekker effe zwaaien SouryTrusten
![]()
Nog even over die rare dingen...quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot in het voorjaar![]()
Je kan ook de laatste 10 verwijderen en tvp's plaatsen in NWS, OUD of SHO-topics, zakken ze vanzelf naar beneden
O dat, ik had het verdrongenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog even over die rare dingen...
Ik vond het leuk dat je het voor me opnam, er is hier iemand die mij vrij goed gekent heeft en die zei er helemaal niks van, sterker nog die leek zich er wel mee te vermaken![]()
Dus je weet niet half hoe ik je reactie kon waarderen
Ik hoop het! Ben deze barre horrorwinter wel weer beu!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Soury het volgende:
Het word al weer lichter in de ochtend, ik ruik lente [ afbeelding ]
Code oranje. Ik ga mijn vlaggetjes niet nog eens gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ben deze barre horrorwinter wel weer beu!
Elke dag m'n fiets krabben.
Is goed voor je billen, niet zeken mijn vlaggetjes doen het primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik straks ook nog in dat kille winterweer fietsen om naar een vriend te gaan.
Ik haat vrienden in de winter.
Je vlaggetjes zijn bevroren, wapperen niet meer.
Mijn billetjes vriezen eraf!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
Is goed voor je billen, niet zeken mijn vlaggetjes doen het prima
Paniek!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Morgen wordt wel een gevoelstemperatuur van -5 verwacht, hebben jullie genoeg boodschappen in huis?
Ja zuurkool worst en erwten soep. Ik moet er wel weer uit morgen. Lekkere warme vol gepakte tram met snotterende mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Morgen wordt wel een gevoelstemperatuur van -5 verwacht, hebben jullie genoeg boodschappen in huis?
Ik kan dat soort dingen niet snel vergeten, ik krop het alleen maar opquote:
Mijn broer is morgen thuis, dus laat dan zelf de honden uit. Ik hoef er in principe niet uit, maar vind altijd wel een reden om even achter de laptop weg te gaan en naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef Soury het volgende:
Ja zuurkool worst en erwten soep. Ik moet er wel weer uit morgen. Lekkere warme vol gepakte tram met snotterende mensen
Speltbroodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn broer is morgen thuis, dus laat dan zelf de honden uit. Ik hoef er in principe niet uit, maar vind altijd wel een reden om even achter de laptop weg te gaan en naar buiten te gaan.
Is ook goed voor de creative juices, weet je! Oh, en mijn speltbrood is bijna op. Reden!
Fris mijn krakkemikkige geheugen eens op?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef PC eend het volgende:
Ik kan dat soort dingen niet snel vergeten, ik krop het alleen maar op
En als de bom dan barst dan stuur ik waarschiijnlijk een vliegtuig met rozenblaadjes jouw kant op
En pullup is ook cool
Meestal neem ik ook een Indonesisch broodje mee van de bakker. Als tegenwicht voor het gezonde geweld.quote:
Kuchquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Is er nog geen oranje vlag voor die bittere kou die ze morgen voorspellen? Mijn man is gelukkig naar de winkels om de wintervoorraad aan te vullen. Which reminds me, dat het aanrecht nog schoon miet voordat de blikken binnen komen.
Mondkapje soury
Dan begin in mezelf alvast uit te hongerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet snel vergeten, ik krop het alleen maar op
En als de bom dan barst dan stuur ik waarschiijnlijk een vliegtuig met rozenblaadjes jouw kant op
En pullup is ook cool
Het gaat over mensen die het nodig vinden om met zieke teksten mensen proberen te kwetsen met zeer persoonlijke details, je weet welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fris mijn krakkemikkige geheugen eens op?
Oh, dat. Daar vond ik jou zoveel sterker in. Vond het zelfs een beetje sneu hoe sterk je tegenpartij onterecht dacht te zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef PC eend het volgende:
Het gaat over mensen die het nodig vinden om met zieke teksten mensen proberen te kwetsen met zeer persoonlijke details, je weet wel
Gooi het het allemaal eruit godverdomme. Lucht opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat over mensen die het nodig vinden om met zieke teksten mensen proberen te kwetsen met zeer persoonlijke details, je weet wel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat. Daar vond ik jou zoveel sterker in. Vond het zelfs een beetje sneu hoe sterk je tegenpartij onterecht dacht te zijn.
Ja, pullup is een coole, maar coos en soury ookquote:
Die ging een Billy doen, plakken en kleien met kleindochter. Ik wil wedden dat ze het geluid aan heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Is heks al gesignaleerd of ligt ze nog steeds in foetus-houding te janken op de bank?
Is Heks ook levenskunstenaar tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ging een Billy doen, plakken en kleien met kleindochter. Ik wil wedden dat ze het geluid aan heeft
Klein meissie he?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Heks ook levenskunstenaar tegenwoordig?
Dan word je alles wat de kleine meissies willenquote:
Oppas oma Heks laat die peuter nog een sprei breienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan word je alles wat de kleine meissies willen
Dan moet ze eerst beginnen met punniken, doet ze er lekker lang overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oppas oma Heks laat die peuter nog een sprei breien
Met punniken zie ik zo'n worst en dat kind die geen kant op kanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst beginnen met punniken, doet ze er lekker lang over
Jaja, dat heb ik ook wel eens, maar niet op deze manierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
Whoehahahaha![]()
oh, sorry, verkeerde topic ......
Geen notie waar je het over hebt, maar ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja, dat heb ik ook wel eens, maar niet op deze manier
Je vorige post, maar laat maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen notie waar je het over hebt, maar ook
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef ericahysterica het volgende:
hoor hakim zeggen dat hij na de centraal gaat douchen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Is heks al gesignaleerd of ligt ze nog steeds in foetus-houding te janken op de bank?
Grappig, ik vind dat leuk om te lezen, Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Toverheks het volgende:
Het was een heerlijk middagje Deissy en Soury, me laminaat onder het klei, mijn salontafel plus arabiertje onder de verf, spercieboontjes op de grond maar ach dat mag de pret niet drukken, heb weer een kunstwerk op mijn trap hangenen de kleine Diva ligt in het logeerbedje...dus morgenochtend weer 2 handjes op mijn wangen en getetter in mijn oor......Oma kom kom..Brandweerman Sam kijken
En ik kan niet wachten tot ik haar kan leren handwerken, moet wel van generatie op generatie door gegeven worden
![]()
Weet ik tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig, ik vind dat leuk om te lezen, Ik moet er niet aan denken
Niet zeuren, ik moet dagelijks 11 kilometer heen en weer fietsen om naar mijn werk te komen en van het werk te gaan, door weer en wind.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
En dan moet ik straks ook nog in dat kille winterweer fietsen om naar een vriend te gaan.
Wij zagen vanmiddag ook een auto met vlaggetjes.... een lijkwagen, Soneal zag het allemaal echter een stuk vrolijker: "Mama, een vlieger-Mercedes!"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ha, verder ben ik ook niet gekomen. Om de een of andere reden vind ik die echt niet boeiend.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef nachtzuster het volgende:
En dan bedoel je een andere mening dan wij streamers?
Wat vindt ze van Billy?![]()
Ik heb geen idee hoe ze neergezet worden op tv, alleen de eerste twee uitzendingen gekeken.
Dan ben ik gewoon in Praag.quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef nachtzuster het volgende:
Ow gaaf! Tuurlijk komt datheerlijk in je uppie, lekker doen waar je zin in hebt
Vliegen. 74 euro, heen en terug.quote:
Ze vindt Billy en Paul leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef nachtzuster het volgende:
En dan bedoel je een andere mening dan wij streamers?
Wat vindt ze van Billy?![]()
Ik heb geen idee hoe ze neergezet worden op tv, alleen de eerste twee uitzendingen gekeken.
Oh wat heerlijk lijkt me datquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon in Praag.
Ben vorig jaar voor het eerst alleen op citytrip geweest naar Barcelona en kreeg de smaak te pakken. Maar ik heb nog niets bedacht verder, maar dat komt hopelijk nog.
Vliegen is zo fijn. Hup, en je bent ineens in een andere wereld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vliegen. 74 euro, heen en terug.
(Ik krijg vaak wel oorpijn, maar bij Barcelona ging dat goed)
Ik heb toch ook wel een zwak voor de TGV hoor... Dat kost me minder tijd naar Parijs dan vliegen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vliegen is zo fijn. Hup, en je bent ineens in een andere wereld.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk lijkt me dat
Ik vind tegenwoordig in m'n uppie naar Ikea al een uitje
Ik ben sneller in Praag dan bij mijn ouders in Groningen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vliegen is zo fijn. Hup, en je bent ineens in een andere wereld.
Niet dat ik nou zo vliegerig ben. Nieuw-Zeeland was een hel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel een zwak voor de TGV hoor... Dat kost me minder tijd naar Parijs dan vliegen.
Coos is nog cool bij 35 graden als hij met zijn blote togus op een snikheet strand ligtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, pullup is een coole, maar coos en soury ook
Soms val ik best mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos is nog cool bij 35 graden als hij met zijn blote togus op een snikheet strand ligt![]()
Alleen zijn relbel is stuk of hij denkt dat ik een gevaarlijke gek ben![]()
En voor de rest
Afgezien van het feit dat kikkers een bijbelse plaag zijn had ik het niet over jouquote:
En eenden zijn een dinges! Da's ook naar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat kikkers een bijbelse plaag zijn had ik het niet over jou
Jammer dat jij niet meedoet aan utopia, je zou er met kop en schouders bovenuit steken als grootste jian lulquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
Whoehahahaha![]()
oh, sorry, verkeerde topic ......
Ben je nuchter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En eenden zijn een dinges! Da's ook naar.
Verdomme.
Omgquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vindt Billy en Paul leuk
We waren het wel over Hakim en Emil eens
Welnee is nie eng (wel stoerquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik er ben dan denk ik vast van haha mensen die dit missen.
Nu ben ik verdeeld over doodeng en het komt wel goed. Het eerste vooral eigenlijk.
[..]
Ik ben sneller in Praag dan bij mijn ouders in Groningen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:22 schreef Aiciu het volgende:
Zoek een leven, ga wat doen aan jullie fatsige lichaam ipv naar die shit te kijken!
linkje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:40 schreef ddww het volgende:
klessebes united...
is die xrated ouwe pronfilm van billy nu al een keer 'uitgelekt'?
Mijn moeder is teruggekomen van haar sympathie voor Billy en vindt nu niemand meer leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:54 schreef Leandra het volgende:
Ze vindt Billy en Paul leuk
We waren het wel over Hakim en Emil eens
O dear.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder is teruggekomen van haar sympathie voor Billy en vindt nu niemand meer leuk.
Wel heeft ze gisteren gegoogled op 'zenderkamer' en 'Utopia' omdat ze wat had opgevangen over verborgen wasmachines en douches ... "Toen kwam ik op allerlei sites terecht waar mensen met elkaar praten over Utopia". Ik heb haar op het hart gedrukt dat ze zich niet moet aanmelden.
99%. Maar ik ga dit weekend even stiekem op haar iPad kijken of ze geen account heeft ...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:34 schreef Leandra het volgende:
Je weet zeker dat ze niet al meepost?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder is teruggekomen van haar sympathie voor Billy en vindt nu niemand meer leuk.
Wel heeft ze gisteren gegoogled op 'zenderkamer' en 'Utopia' omdat ze wat had opgevangen over verborgen wasmachines en douches ... "Toen kwam ik op allerlei sites terecht waar mensen met elkaar praten over Utopia". Ik heb haar op het hart gedrukt dat ze zich niet moet aanmelden.
Ik heb me prima vermaakt met Paul zijn heater.quote:
Dat neem ik niet serieus als dat soort debielen er aan mee doen. Heldquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Leandra het volgende:
Tring wat ziet Kelly er uit zeg.... ze doet weer eens met de nationale IQ-test mee.
Botoxje teveel geloof ik
Ik maak me pas zorgen als Kelly en Matsoe Matsoe boven de 100 gaan scorenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat neem ik niet serieus als dat soort debielen er aan mee doen. Held
Wat erg, ik sla overquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me pas zorgen als Kelly en Matsoe Matsoe boven de 100 gaan scoren
Of minder dan 30 punten lager dan ik.
Je valt er niet vanaf hoorquote:
Ik wilde een film gaan kijken vanmiddag toen Paul met zijn heater aan kwam. Dat was leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Ik Netflix ook bijna elke dag aan het eind van de avond.
Ja, jammer dat ik dat heb gemist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde een film gaan kijken vanmiddag toen Paul met zijn heater aan kwam. Dat was leuk
Nee maar ik kan alles downloaden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik dat heb gemist.
Heb je ook Netflix? Nee toch?
Hoe zit het met reclamequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik vind Netflix wel heerlijk comfortabel.
Geen reclame, series keurig met beschrijving achter elkaar gezet, goede ondertiteling, makkelijke bedieningquote:
Dat is prettig, maar downloaden bevalt me primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen reclame, series keurig met beschrijving achter elkaar gezet, goede ondertiteling, makkelijke bediening
Je moet doen wat je het beste ligt. Ik vind Netflix nog wel een luxe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is prettig, maar downloaden bevalt me prima
Ik heb het nog van horen zeggen. Maar ook de series die er getoond worden staan al op spotnet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet doen wat je het beste ligt. Ik vind Netflix nog wel een luxe.
Geen reclames. Ik deel een abonnement van 8 euro met mijn moeder en heb daarnaast voor mezelf nog een abonnement van circa 3,50 op Unblock-Us waarmee ik content van alle Netflix-landen kan zien.quote:
Oh daar twijfel ik niet aan. Maar dat geklooi met ondertitels vind ik dan minder, en meestal zijn die op Usenet ook van mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog van horen zeggen. Maar ook de series die er getoond worden staan al op spotnet.
Ik heb moeite met Britse programma's zonder ondertiteling. Na tien jaar relatie met een welshman is het niet beter gewordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen reclames. Ik deel een abonnement van 8 euro met mijn moeder en heb daarnaast voor mezelf nog een abonnement van circa 3,50 op Unblock-Us waarmee ik content van alle Netflix-landen kan zien.
Ben ipv Netflix aan het YouTuben: Charlie Brooker's Wipe of 2013. Lekker sarcastische blik op het nieuws van 2013. Hij is ook de man achter de bizarre Black Mirror-serie. En ook zijn Weekly Wipes zijn aanraders.
Ik denk dat ik die Unblock uiteindelijk ook neem. Voorlopig echter heb ik nog genoeg te zien op NL.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen reclames. Ik deel een abonnement van 8 euro met mijn moeder en heb daarnaast voor mezelf nog een abonnement van circa 3,50 op Unblock-Us waarmee ik content van alle Netflix-landen kan zien.
Ben ipv Netflix aan het YouTuben: Charlie Brooker's Wipe of 2013. Lekker sarcastische blik op het nieuws van 2013. Hij is ook de man achter de bizarre Black Mirror-serie. En ook zijn Weekly Wipes zijn aanraders.
Ik vind het ideaal. Heb Unblock op mijn iPad en stream van daaruit via Apple TV naar mijn televisie. Zowel qua documentaires, films en series heb je zo een schatkamer aan keuze.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik die Unblock uiteindelijk ook neem. Voorlopig echter heb ik nog genoeg te zien op NL.
Tja. ik heb nog maar 1 note sinds mijn aanmeldingquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Note`s, ik sta al maanden op het zelfde aantal, dus ik leer me te gedragenNeem een voorbeeld aan mij
Je bent wel een aanwinst, ik zie je wel in onz ook voorbij komen op een goeie manierquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tja. ik heb nog maar 1 note sinds mijn aanmelding
Zonde, ze had echt een mooi hoofd, zo ook die vrouw van de Bold, prachtige vrouw en nu een freak om te zien...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Leandra het volgende:
Tring wat ziet Kelly er uit zeg.... ze doet weer eens met de nationale IQ-test mee.
Botoxje teveel geloof ik
Goedemorgen. Het klinkt zeer luxe en aangenaam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal. Heb Unblock op mijn iPad en stream van daaruit via Apple TV naar mijn televisie. Zowel qua documentaires, films en series heb je zo een schatkamer aan keuze.
En Qi via UK.Stephen Fry
![]()
Ben nu bezig met 'The Spiral/Engrenages'. Franse politieserie. Eerste seizoen staat ook op NetflIx NL.
Pik nog ff een aflevering mee voor bedtijd.
Ben geweaun heel braafquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef Iwanius het volgende:
0 Notes sedert oktober 2011... Knap. Stem je CristenUnie of zo?
Dat was gisterquote:
Gebakken eieren zijn ook erg lekker, liefst met ham en kaas uiteraardquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had er geen zin meer in, heb net een gebakken eitje en een kopje thee op.
Pizza is ook lekker. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
Gebakken eieren zijn ook erg lekker, liefst met ham en kaas uiteraard
Hij moet nog komenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Pizza is ook lekker. Eet smakelijk.
Wat voor een heb je besteld?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Speedball het volgende:
[..]
Hij moet nog komenmaar verheugen op iets is ook leuk
Moet zeggen dat ik vandaag voor de verandering een keer de verpakking van mijn boodschappen heb gelezen en wat er in salami zit werd ik niet vrolijk van, ben er hard over aan het na denken om te stoppen met de meeste rotzooi, zo ineeds bewust geworden of zoietsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik ben een beetje van de salami af. Ben gek op zeevruchten.
Gezond eten kost best wat moeite en geld.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef Speedball het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik vandaag voor de verandering een keer de verpakking van mijn boodschappen heb gelezen en wat er in salami zit werd ik niet vrolijk van, ben er hard over aan het na denken om te stoppen met de meeste rotzooi, zo ineeds bewust geworden of zoiets
Uhmmmmmmmmm okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezond eten kost best wat moeite en geld.
Sluit jij hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |