quote:
jij houdt toch wel van slechte dingnequote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Fuszy het volgende:
De slechtste mod die er is. De slechtste zijn is ook een prestatie, dus hulde.
Goeie theorie.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Fuszy het volgende:
De slechtste mod die er is. De slechtste zijn is ook een prestatie, dus hulde.
scheldenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij houdt toch wel van slechte dingne
daarom ben je ook voor feyenoord
hahaha
debiel
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij houdt toch wel van slechte dingne
daarom ben je ook voor feyenoord
hahaha
debiel
mooiquote:Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal ie niet van terug hebben denk ik11!1
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Koning GGMM. De enige moderator welke weet aan te tonen dat modereren niet enkel een last hoeft te zijn waar mensen op neerkijken.
Ik zou best willen optreden als draagmoeder mocht hij ooit een geschikte vriend vinden![]()
Te ver? Ik spreek je gewoon aan op jouw kinderachtige gedrag.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat zit je nou uit de hoogte te doen?
je weet best dat je te ver ging
kinderachtige gedrag?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Te ver? Ik spreek je gewoon aan op jouw kinderachtige gedrag.
En wtf moet ik met een note doen dan?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
De dag dat GGMM stopt als mod is een overwinning van 1000en..
#TEAMDONRAJA
Waarom rot je niet op met je populistische gelul?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kinderachtige gedrag?
waar heb je het over. maar wat een belachelijke reactie dat je mij aanspreekt.
dat doe ik wel oké. jij bent de FOK!policy aan het overtreden dat is toch echt iets wat niet mag...
je moet nog blij zijn met alleen een note.
Ken je grenzen man. Je wordt niet voor niks gewaarschuwd... Je hebt je gewoon te houden aan de FOK!policy ben je het hier niet mee eens dan verdwijn je maar of plaats je klacht in het Feedback topic.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je staat volledig in je recht om dit te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik moet soms zo om je lachen héquote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je grenzen man. Je wordt niet voor niks gewaarschuwd... Je hebt je gewoon te houden aan de FOK!policy ben je het hier niet mee eens dan verdwijn je maar of plaats je klacht in het Feedback topic.
Dit soort laffe aanvallen aan een mod zijn adres gaan je in ieder geval niet verder helpen, dat kan ik je op een briefje geven.
bedankt littlerabbit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je grenzen man. Je wordt niet voor niks gewaarschuwd... Je hebt je gewoon te houden aan de FOK!policy ben je het hier niet mee eens dan verdwijn je maar of plaats je klacht in het Feedback topic.
Dit soort laffe aanvallen aan een mod zijn adres gaan je in ieder geval niet verder helpen, dat kan ik je op een briefje geven.
Omdat ik het niveau in GGMM zijn topic hoog tracht te houden? Hij heeft gewoon recht op een positief en normaal adoratietopic. Dit soort kleuters zie ik liever wegblijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt littlerabbit.
maar ik kan dit ook best zelf af. vreemd dat je weer een mod zijn hielen moet likken. ik heb jou wel door naar mannetje.
Waar stelt hij iets te gaan/willen ondernemen?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je staat volledig in je recht om dit te doen.
Hij spreekt Tjacka aan op zijn gedrag en dat mag.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik het niveau in GGMM zijn topic hoog tracht te houden? Hij heeft gewoon recht op een positief en normaal adoratietopic. Dit soort kleuters zie ik liever wegblijven.
[..]
Waar stelt hij iets te gaan/willen ondernemen?
je hebt hier een punt.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik het niveau in GGMM zijn topic hoog tracht te houden? Hij heeft gewoon recht op een positief en normaal adoratietopic. Dit soort kleuters zie ik liever wegblijven.
[..]
Waar stelt hij iets te gaan/willen ondernemen?
hij spreekt mij niet aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij spreekt Tjacka aan op zijn gedrag en dat mag.
Alleen met een note? Wat ben je? een watje? Zulke users moet je uit elkaar trekken, helemaal tot op het bot vernederen en daarna IPbannen.. Helemaal kapot maken zulke mensen zeg ik je!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij spreekt mij niet aan.
hij kwetst mij om mij openlijk voor lul te zetten. dat is een zeer kwalijke zaak. maar ik zou het alleen met een note afhandelen.
jij weet ook niet wat je wilt hé.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen met een note? Wat ben je? een watje? Zulke users moet je uit elkaar trekken, helemaal tot op het bot vernederen en daarna IPbannen.. Helemaal kapot maken zulke mensen zeg ik je!
Hij probeert zijn vege lijf te redden maar voor de wereld stond hij allang voor lulquote:Op zondag 26 januari 2014 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wilt hé.
met je wispelturige beleid. nee dubbelpijn jij zal nooit mod kunnen worden.
mijn reactie had niks met 'crewbashen' te maken, (wat dat ook precies moge betekenen). Ik had niet eens gezien dat je mod was toen ik dat typte.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij spreekt mij niet aan.
hij kwetst mij om mij openlijk voor lul te zetten. dat is een zeer kwalijke zaak. maar ik zou het alleen met een note afhandelen.
Gelukkig heb ik een mentor en die begeleid me, iets wat bij jou mis is gegaan..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wilt hé.
met je wispelturige beleid. nee dubbelpijn jij zal nooit mod kunnen worden.
dat zo'n user zo loopt te zieken ja. ongelooflijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij probeert zijn vege lijf te redden maar voor de wereld stond hij allang voor lul
jatochneetoch heeft het wel voor elkaar... Dit hele topic is offtopic en niemand heeft het meer over opperbaas GGMM
GGMM
Aangegeven. Hopelijk wordt je niet gespaard.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
mijn reactie had niks met 'crewbashen' te maken, (wat dat ook precies moge betekenen). Ik had niet eens gezien dat je mod was toen ik dat typte.
De enige die jou voor lul zet ben jezelf
je blijft ook maar door gaan hé. ongelooflijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
mijn reactie had niks met 'crewbashen' te maken, (wat dat ook precies moge betekenen). Ik had niet eens gezien dat je mod was toen ik dat typte.
De enige die jou voor lul zet ben jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |