Waterquote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je brakheid weer aan het wegdrinken?
Ah, ideaal. Ik ben ondertussen al halverwege de Three Wood, trouwens. Lekker spul, man.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heb er 6 van la chouffe, keer voor een euro gekocht bij de Makro, restpartij
topglazen
Het is ook niet mijn schuld dat ik zo brak ben, gozer die jarig was had te weinig bier gehaald.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ideaal. Ik ben ondertussen al halverwege de Three Wood, trouwens. Lekker spul, man.
ah gadverdamme jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn schuld dat ik zo brak ben, gozer die jarig was had te weinig bier gehaald.
Dus bacardi, apfelkorn en toen we écht dronken waren liquor 43 gehacheld. Vies spul
Apfelkorn is ook alleen te tjappen met water erbij. Met spa-rood is het zelfs best lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tanden vallen uit je bakkes van de suiker, heb ik het idee
apfelschorle idee jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Apfelkorn is ook alleen te tjappen met water erbij. Met spa-rood is het zelfs best lekker
ik mag niet meer trollen in f'noordtopicquote:
Je bent toch gelijkwaardig aan hem, als VBL-mod, zijnde? Ga je zijn posts gewoon allemaal deleten.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag niet meer trollen in f'noordtopic
dat was de reden dat ik hier kwam posten op FOK!
domme don
ik ben gc modquote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch gelijkwaardig aan hem, als VBL-mod, zijnde? Ga je zijn posts gewoon allemaal deleten.
Soort waterige appelsap met koolzuur en alcohol, zeg maar? Ik weet niet, nodigt niet super uit om te proberen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Apfelkorn is ook alleen te tjappen met water erbij. Met spa-rood is het zelfs best lekker
je moet met sinaasappelsap en melk samen doenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
liquor 43 kun je volgens wikipedia mixen met sinaasappelsap, cola en melk
Gister met sinaasappelsap geprobeerd dat was fucking vies, melk lijkt me wel geinig
Kan je wel een komma tussen 'mod' en 'zijnde' plakken maar die 'zijnde' hoort daar niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch gelijkwaardig aan hem, als VBL-mod, zijnde? Ga je zijn posts gewoon allemaal deleten.
apfelschorle is ook lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Soort waterige appelsap met koolzuur en alcohol, zeg maar? Ik weet niet, nodigt niet super uit om te proberen.
Soort spa-appelquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Soort waterige appelsap met koolzuur en alcohol, zeg maar? Ik weet niet, nodigt niet super uit om te proberen.
dat lijkt mij erg vies.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
Gister met sinaasappelsap geprobeerd dat was fucking vies, melk lijkt me wel geinig
dat is echt heel raarquote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Saind het volgende:
GC is ook niet van jou, er is hier helemaal niks van jou bijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben gc mod
dit is dus niet mijn forum vriend
maar het is evengoed wel een goed tip
Aah, gaat daar al dat GC gezeik over? "Stijn is een smerige GC'er", dat soort teksten. Heb je Stijntje meegenomen daar heen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben gc mod
dit is dus niet mijn forum vriend
maar het is evengoed wel een goed tip
Als het op een afwachtende houding getypt is kan het wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je wel een komma tussen 'mod' en 'zijnde' plakken maar die 'zijnde' hoort daar niet.
Deze manquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je wel een komma tussen 'mod' en 'zijnde' plakken maar die 'zijnde' hoort daar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |