Ik ken het enkel in combi met arbeid.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaar de uitdrukking 'Stadslucht maakt vrij'
Wie is bekend met deze uitspraak?
je brakheid weer aan het wegdrinken?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best blij ben met m'n literpullenScheelt aardig vaak naar de keuken lopen
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...quote:
Ik ben zelf ook helemaal geen fan van speciaalbieren. Alleen gewoon pils vind ik lekker.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...
koffielikeur blijkbaar, nooit gewetenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb ik een cadeauverpakking van gekregen incl. Chouffe likeur. Ik heb het als doorgeefcadeau gebruikt...
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.quote:
Onlogisch gooit het roer om.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.
Geen boterhammen meer
Yep en literflessen bier dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
koffielikeur blijkbaar, nooit geweten
Ben jij er zo éénquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn eten voor morgen aan het klaar maken. Ik ga anders eten vanaf morgen.
Geen boterhammen meer
lekker aan het speltbrood andersquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen boterhammen meer
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo Don
Pak je vrijdag Vitesse nog mee?
Uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?
Ik heb een boze forumgebruiker naar jou doorgestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk pas NEC weer. Maar ik zie jullie nog bij de film, de 13e toch?
Ja heb er 6 van la chouffe, keer voor een euro gekocht bij de Makro, restpartijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Ik heb 2 van die enorme glazen van McChouffe, ken je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |