dit is waarquote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo gedraagt hij zich wel. Met zijn goudvisjes.
GGMM de enige die aantoont dat mod zijn leuk kan zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Homo's hebben bewezen geen goede mod te zijn.
GGMM.
hmfquote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat HMF over zo'n Etsu te zeggen zou hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM de enige die aantoont dat mod zijn leuk kan zijn.
Hij is positief over mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat HMF over zo'n Etsu te zeggen zou hebben.
ja lijkt me best leuk om te doenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je het willen dan?
Heb wel respect voor mods althans sommigen want het is ondankbaar en kinderachtig werk.
Toen hij van de zomer op onverklaarbare wijze een maand geen mod was vond ik hem beter te genieten.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM de enige die aantoont dat mod zijn leuk kan zijn.
Mag hem ook echt niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo gedraagt hij zich wel. Met zijn goudvisjes.
Jij gelooft Pax?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik Paxcon moet geloven, denk ik van wel.
Doe dan solliciteren?quote:
Stijn moet echt een keertje opbokken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hem ook echt niet.
Niemand trouwens behalve Stijn, hij heeft ook alle debiele en slechte awards ook gewonnen toen met die VB:-awards van slechtste mod tot kutste user aan toe .
hou je bek over ggmmquote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hem ook echt niet.
Niemand trouwens behalve Stijn, hij heeft ook alle debiele en slechte awards ook gewonnen toen met die VB:-awards van slechtste mod tot kutste user aan toe .
moeten wij nu stevenmac adoreren?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
al die f'noorders die hmf adoreren
echt de tering wat een triangelpaupers
ze hebben niemand nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |