Nee. Hoezo dat dan. Nog lang moeten wachten op station voordat je die keuze maakte?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had je nog doorgekregen dat ik uiteindelijk met de taxi van Den Haag HS naar Delft ben gegaan?
Maar ze kunnen toch vragen. En dan geven admins antwoord?quote:
Nog fijner, die kunnen bans eraf halenquote:
Neuh joh, die hebben nooit tijdquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch vragen. En dan geven admins antwoord?
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij hebben wij hier niet eens bier
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
supersof zou mod kunnen zijn de rest is te incompetent.
Etsgod noemen ze je danquote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
iedereen zou mij een goeie mod vinden
maar dat durven ze niet te zeggen
HMF terugbrengenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog fijner, die kunnen bans eraf halen
tot je 24/7 modt en dan je tentamens faaltquote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb op mijn jaarrooster gezien dat ik tijdens het WK alleen nog maar een paar tentamens heb dus ik wil daar wel mod worden
Homo's hebben bewezen geen goede mod te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
iedereen zou mij een goeie mod vinden
maar dat durven ze niet te zeggen
Nou, we moesten op Mariahoeve wachten op de tegen trein, maar ze zouden de snelbus op Den Haag HS dan voor ons tegenhouden, en riepen heel behulpzaam in de trein om dat die aan de VOORzijde van het station zou staan wachten.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hoezo dat dan. Nog lang moeten wachten op station voordat je die keuze maakte?
Zou je het willen dan?quote:
nee.quote:
is GGMM homoseksueel?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Homo's hebben bewezen geen goede mod te zijn.
GGMM.
Dat doen alleen mongolenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot je 24/7 modt en dan je tentamens faalt
hihi
Ik zou ook heel goed mod kunnen zijnquote:
qftquote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Homo's hebben bewezen geen goede mod te zijn.
GGMM.
Zo gedraagt hij zich wel. Met zijn goudvisjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
is GGMM homoseksueel?
waarom wist ik dat niet?
ik ga hem nu hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |