SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze jou boeien?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik daar die agente vaker door ga zien.
Echt wel.quote:
60 m2quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze ook nieuwbouw was. Maar ook bijna net zo ruim toch?
Ik ben voorzienquote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef wyccie het volgende:
Etcie, yogamatje bij de Kruidvat voor 7 euro. Of had je er al een van de Aldi?
Wel thuis, doe voorzichtig!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben terug op weg naar Chicago als een bang konijn
total lossquote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijdt je eigen auto nog wel of moet je weer op zoek naar een andere?
jaquote:
Lastig, troost je met de gedachte dat er een stel AKQSCERS altijd met je mee leven.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben alleen en dat is niet fijn en tegelijkertijd wil ik juist alleen zijn
en dat is heel fijn. Ik ben weer helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 27 januari 2014 03:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lastig, troost je met de gedachte dat er een stel AKQSCERS altijd met je mee leven.
Snap ik, geen kattepis zo'n ongeluk..quote:Op maandag 27 januari 2014 03:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en dat is heel fijn. Ik ben weer helemaal de weg kwijt.
mijn oppas ouders zijn beiden psycholoog. Zal waarschijnlijk wel even met hen babbelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:44 schreef Etcetera het volgende:
PSmisschien toch handig om even te praten met een professional over wat er gebeurd is? Voor verwerking?
Ik heb net filegefietstals een treintje achter elkaar aan door de drek in Groningen
Aardappelen in een bak donderen en de personen achter die 15 monden ze als druiven laten stampen...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!
Kom ik vanochtend om 09:30 aankakken op de afdeling paliatieve zorg op de verpleegafdeling, staan daar 2 zakken, formaat vuilniszak, verse bladspinazie, 10 kilo aardappels en 15 kalkoenfilets. (nooit besteld, maar goed)
Succes ER![]()
Toch alles klaar om 12:30 om 15 monden te vullen
Ik ga zeker weten even met hen babbelen bedoel jequote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mijn oppas ouders zijn beiden psycholoog. Zal waarschijnlijk wel even met hen babbelen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardappelen in een bak donderen en de personen achter die 15 monden ze als druiven laten stampen...
het zou sowieso erg onbeleefd zijn om zonder praten binnen te komen. Maar inderdaad, zal welquote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten even met hen babbelen bedoel je
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het zou sowieso erg onbeleefd zijn om zonder praten binnen te komen.
En volgens mij mist hier een stukjequote:Maar inderdaad, zal wel
quote:
Wel slim hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het zou sowieso erg onbeleefd zijn om zonder praten binnen te komen. Maar inderdaad, zal wel
Afwachten dan maar.. Maar als ze inzien dat er te veel werk is voor te weinig mensen dan moeten ze haast wel snel stappen ondernemen toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
En volgens mij mist hier een stukje
Net even met mijn managers gepraat en ze kunnen uiteraard nog niks zinnigs zeggenenige wat ik nu wijzer ben is dat er onderzoek is gedaan naar hoeveelheid werk (te veel) en aantal mensen (te weinig) en dat er een plan is geschreven over hoe dat opgelost moet worden. Alleen is er natuurlijk een plan dat de ideale situatie beschrijft en is er de werkelijkheid waar aan voldaan moet gaan worden. Loopt niet echt synchroon
Heb in elk geval mijn zegje gedaan
Klinkt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond redelijk "luxe" eten gepland:
- gebakken aardappeltjes
- sugarsnaps
- peppersteak
Zelfs een fles rode wijn opengetrokken![]()
Alles?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef iamredleader het volgende:
Tijd voor de afronding, vrouwlief is zo thuis. Alles in gereedheid gebracht
Kinderen gedumpt bij oma, eten bij kaarslicht, Kenny G. op de achtergrondquote:
Whehehe.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kinderen gedumpt bij oma, eten bij kaarslicht, Kenny G. op de achtergrond
en eind oktober is daar Red junior 3
Schimmels groeien vaak ook prima nadat je ze in de supermarkt heb gekocht. Toch eet ik die liever niet, tenzij het specifiek zo bedoeld isquote:Kiemen zijn de enige voedingsmiddelen die doorgroeien nadat je ze in de supermarkt hebt gekocht. Dat zegt al veel over hoe gezond ze zijn!
Wie had dat verwacht? Een mythe die niet waar blijkt te zijn?quote:7 mythes over pasta die niet waar blijken te zijn
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit wat te lezen in een artikel over superfoods, waarbij ik de volgende drogreden tegenkom:
[..]
Schimmels groeien vaak ook prima nadat je ze in de supermarkt heb gekocht. Toch eet ik die liever niet, tenzij het specifiek zo bedoeld is
Al een tijdjequote:
Mjah, zou je zeggen he. Maar er is net een reorganisatie geweest die niet helemaal gaat zoals gepland, waardoor dingen lastig zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Puala het volgende:
Afwachten dan maar.. Maar als ze inzien dat er te veel werk is voor te weinig mensen dan moeten ze haast wel snel stappen ondernemen toch?
Het eten was heerlijk!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond redelijk "luxe" eten gepland:
- gebakken aardappeltjes
- sugarsnaps
- peppersteak
Zelfs een fles rode wijn opengetrokken![]()
Argh, zag net in de Etos al een display met allerlei Superfood. Bijenpollen etc.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit wat te lezen in een artikel over superfoods, waarbij ik de volgende drogreden tegenkom:
Schimmels groeien vaak ook prima nadat je ze in de supermarkt heb gekocht. Toch eet ik die liever niet, tenzij het specifiek zo bedoeld is
Alles is bijna wel beter dan een tuintje op je buik.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien beter dan een tuintje op je buik
om dat te voorkomen hebben we tegenwoordig hele knappe dokters en dokteressenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef wyccie het volgende:
Daar komt het wel op neer als die boom blijft groeien.
Mijn moeder maakte me vroeger wel bang en zei me geen druivenpitten door te slikken.
Ik denk nu weer aan die docu over dat joch dat alleen raw food kreeg. Aan het begin zat een zitting bij de rechtbank. Een deskundige had vastgesteld dat het joch te weinig van een bepaalde vitamine binnen kreeg. Reactie van de moeder was dat chiazaadjes juist extra supermegagoed zijn in het afgeven van die vitamine, en dat ie daarom die zaadjes kreeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Argh, zag net in de Etos al een display met allerlei Superfood. Bijenpollen etc.
Sapkuren/detox, broodbuiken, flexitariėrs.
Wanneer is die kuthype voorbij en gaan we weer ons boerenverstand gebruiken en gewoon genieten?
Moet er trouwens niet aan denken iets te eten dat gewoon doorgroeit. Ik wil geen boom in mijn buik.
Een vleesboom is wel handig voor carnivoren.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alles is bijna wel beter dan een tuintje op je buik.
Zeker, vooral als je bloedverdunning moeilijk te reguleren is.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en als je alleen bloedverdunners gebruikt is dat risico dan ook aanwezig?
He, gadver. Dat is zo'n vies woord.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Een vleesboom is wel handig voor carnivoren.
nee, wel op kwekkeboom, voor bij de patat.quote:
Ik wou dat ik het gelaten hadquote:
Incabessen lijkt weer veel op abcessen als je snel leest...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef wyccie het volgende:
Incabessen lijken geen schadelijk effect te hebben, slechts licht laxerend.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, wel op kwekkeboom, voor bij de patat.
quote:
Een portie van die dingen bij een snackbar heet patat. In een restaurant soms ook, andere keren heet het friet. Waar ik wel op tegen ben is dat mensen 1 staafje gefrituurde aardappel 'een patatje' noemen, of op dezelfde manier patatjes gebruiken om het meervoud mee aan te duidenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef iamredleader het volgende:
En wat mij betreft staat "dieet" synoniem aan "niet doen". Ik vind dat de juiste mix van 3 zaken je dieet hoort te zijn:
- voldoende beweging
- voldoende rust
- een gevarieerd en gezond eetpatroon.
En dat betekent voor mij dus niet een bepaalde categorie eten "niet" gebruiken, zoals vezelarm, vetarm of vleesarm. Gewoon met mate eten, niet te vaak of te veel van de minder gezonde zaken, maar een patatje of een biertje moet af en toe best kunnen![]()
Kom er maar in met de patat/friet discussie
Ik verlang naar een kaaskroket van Van der Linde! Niet meer gebakken te krijgen helaas daar....quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hoewel de kroketten van Van der Linde natuurlijk het lekkerst zijn...
Op het Damrak wel, bij de Vlaamse Patattent Manneke Pis (of zo) daar...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik verlang naar een kaaskroket van Van der Linde! Niet meer gebakken te krijgen helaas daar....
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het Damrak wel, bij de Vlaamse Patattent Manneke Pis (of zo) daar...
quote:
Nope...quote:Tijdje geleden bij Oma Bob geweest, ken je dat?
Ik ben er een tijd geleden geweest. Hoorde toen dat de samenwerking voorbij wasquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onlangs daar nog gehaald.
Waren ze niet gewoon uitverkocht?
[..]
Nope...
Vreemd, in november heb ik er nog een kroketje gehaald.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben er een tijd geleden geweest. Hoorde toen dat de samenwerking voorbij was![]()
Even gecheckt en die ken ik wel, alleen niet de naam.quote:Oma Bob is een bedrijf uit Amsterdam, zit tegenwoordig in Aalsmeer of zo. Maakt ook zeer lekkere speciale kroketten. Paar maanden geleden een rondleiding gehad daar. Was heel leuk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |