abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 19:53:15 #151
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136020356
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Op precies dezelfde plek als waar je Rico z'n post kunt vinden _O-

Helemaal bovenaan :P
Ohhh
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136020453
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ohhh
Wel op de AR-pagina dan natuurlijk :P
  maandag 27 januari 2014 @ 19:58:14 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136020614
Ja dat snap ik nog net
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136020658
Zo, morgen Venlo - Rotterdam en Rijswijk - Meerkerk.

Nu die parkeerplaats bij de P+R halte weg is maakt het zeker niet veel meer uit of je richting Postkantoor of P+R loopt in Meerkerk?
pi_136020793
Morgen weer geen werk. Van de 5 dagen dat ik 'vrij' ben dus al 2 dagen geen werk. Dan maar morgenvroeg mn best doen en vroeg op school aan de studie.
Hopelijk bellen ze mij nog, eventueel voor hikerritjes, de maandwissel komt er ook weer aan.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:10:54 #156
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136021206
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet. :W
Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommie :s)
pi_136021645
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommie :s)
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen. :)

Edit: beetje rare gedachte weer van mij. :'(
pi_136021766
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen. :)

:') :X :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136021776
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wtf :')
pi_136021858
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:

Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet. :W

Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadelt :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136021914
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadelt :+
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem. O-)

Laatste auto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 20:32:48 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 20:31:59 #162
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136022271
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem. O-)
Voeten die van pedalen glijden is echt jouw handicap he? 8)7
pi_136024400
quote:

[..]

Laatste auto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt. ;)
pi_136024446
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt. ;)
Hmm, goed idee.
pi_136024481
quote:

[..]

Da's ook het eerste wat ik dacht ja. Heb het hier ook altijd wel aan staan, maar da's vooral voor de zekerheid. Dat zo vermelden bij AR lijkt me onverstandig.

Misschien dat ie daarom alleen nog maar van die slowmo Caddy's mee krijgt :D
  maandag 27 januari 2014 @ 21:06:37 #166
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136024483
quote:

[..]

Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..
pi_136024573
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..
Ik rijd eigenlijk on the road nooit te hard. -O-
pi_136024732
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard :D).
Geen kans op boetes en langer onderweg, dus meer geld :P
pi_136024857
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard :D).
Met die S60 een klein stukje op de A73, en dan max 160 ofzo. Ik ga nooit harder dan 30 km te hard op de teller.
pi_136024919
quote:

[..]

Laatste auto's:

SPOILER
Oh en als we het over de laatste auto's hebben:
SPOILER
pi_136024924
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.

Privé hou ik er wel van een rij ik structureel te hard, maar voor werk niet nee.
pi_136025267
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.

Privé hou ik er wel van een rij ik structureel te hard, maar voor werk niet nee.
Max snelheid ging ik eigenlijk met hele dikke auto's ook niet overheen. Alleen de acceleratie testte ik dan wel even tot het uiterste :9 Maar bij 130 weer inhouden dus.

Ik reed meestal 10 kilometer harder dan toegestaan op de teller, komt ongeveer neer op de toegestane snelheid in echte kilometers.
Toen ik bij 130 op de teller langs een radarcontrole ging heb ik er iig niks van gehoord verder :P

In een trajectcontrole deed ik meestal wel gewoon de max snelheid op de teller.

Alleen bij locatiewerk bij de rental van de grote in Breda ging het altijd vrij hard _O-
pi_136025694
Mja, acceleratie is ook veel leuker natuurlijk :7

En toch heeft 240 rijden over een keertje snelweg ook zijn charmes. Maar dat moet dan maar privé.

Wel in Nederland gedaan trouwens dat :')
pi_136025805
Ik vind AR zelf ook niet bepaald een goed voorbeeld:
SPOILER
Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
  maandag 27 januari 2014 @ 21:27:42 #175
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136025884
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
Ja geloof het wel, maar ik vind EW qua Facebook wel wat volwassener
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')