Ohhhquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Op precies dezelfde plek als waar je Rico z'n post kunt vinden
Helemaal bovenaan
Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommiequote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommie
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.
Edit: beetje rare gedachte weer van mij.
…quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.
Edit: beetje rare gedachte weer van mij.
Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadeltquote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 20:32:48 ]
Voeten die van pedalen glijden is echt jouw handicap he?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.
Laatste auto's:Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, goed idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.
Da's ook het eerste wat ik dacht ja. Heb het hier ook altijd wel aan staan, maar da's vooral voor de zekerheid. Dat zo vermelden bij AR lijkt me onverstandig.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.
Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik rijd eigenlijk on the road nooit te hard.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..
Met die S60 een klein stukje op de A73, en dan max 160 ofzo. Ik ga nooit harder dan 30 km te hard op de teller.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard).
Geen kans op boetes en langer onderweg, dus meer geld
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatste auto's:Oh en als we het over de laatste auto's hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard).
Geen kans op boetes en langer onderweg, dus meer geld
Max snelheid ging ik eigenlijk met hele dikke auto's ook niet overheen. Alleen de acceleratie testte ik dan wel even tot het uiterstequote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.
Privé hou ik er wel van een rij ik structureel te hard, maar voor werk niet nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
Ja geloof het wel, maar ik vind EW qua Facebook wel wat volwassenerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |