Hmm, ik zie het inderdaad na wat zoekwerk. Dacht altijd dat het zo was als ik zonet beweerde. Wel raar, nu is de consequentie voor het niet laten keuren van je auto alleen maar een boete (niet dat deze erg mild zijn o.i.d.).quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Je bent gewoon verzekerd mits je auto technische mankementen vertoont en daarmee het ongeluk voorkomen had kunnen worden indien deze er niet waren. Anders zou je ook niet verder mogen rijden als je in een controle rijd.
Is dit positief of negatief?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik officieel niet meer bij EW werk ga ik eens een mooi epistel schrijven om als afscheid op de fb-pagina te posten
Ik dacht dat ik toch redelijk onzichtbaar voor niet-vrienden was?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
Welke club eindigt dit seizoen niet bij de eerste drie?
AFC Ajax
Proleet
Redelijk ja. Alleen dat kon ik zien. Posts op publieke pagina's kan uiteraard iedereen zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch redelijk onzichtbaar voor niet-vrienden was?
Klopt, heb via school mijn Goethe-certificaat gehaald en heb toen ik die lessen volgde het in het Duits gezetquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Redelijk ja. Alleen dat kon ik zien. Posts op publieke pagina's kan uiteraard iedereen zien.
Recente activiteiten
Rico gebruikt nu Deutsch als taal op Facebook.
En dit staat er.
Stimmt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, heb via school mijn Goethe-certificaat gehaald en heb toen ik die lessen volgde het in het Duits gezet
Wacht je liever tot Joppie hem inkopt of zal ik het doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vraag me af waarom jullie mijn naam nog niet weten (of wel).
Vraag me af waarom iemand dit zou boeien.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stimmt. [ afbeelding ]
Vraag me af waarom jullie mijn naam nog niet weten (of wel).
Bedanktquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Je hebt zelf je naam bekend gemaakt via de AR Facebookpagina.
Met die S60 inderdaad. Had eigenlijk wel een keer een reactie over verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Je hebt zelf je naam bekend gemaakt via de AR Facebookpagina.
Ik post eigenlijk vrij weinig op Facebook.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bedankt, ik moet zeggen dat mijn beeld van Amoeba prima klopte
![]()
![]()
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wacht je liever tot Joppie hem inkopt of zal ik het doen?
Als je op Irritatie100 z'n post doelt, je moet een beetje rechts kijken. Links staat namelijk de zooi die EW zelf post, rechts staat wat via EW wordt gepost.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Oh ik ziet het niet. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Hoiquote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Neuh dat is gelukt, alleen jou verhaaltje op ar niet denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
[..]
Als je op Irritatie100 z'n post doelt, je moet een beetje rechts kijken. Links staat namelijk de zooi die EW zelf post, rechts staat wat via EW wordt gepost.
Op precies dezelfde plek als waar je Rico z'n post kunt vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Neuh dat is gelukt, alleen jou verhaaltje op ar niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |