Ohhhquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Op precies dezelfde plek als waar je Rico z'n post kunt vinden
Helemaal bovenaan
Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommiequote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je kan z'n hoofd ook niet horen, dommie
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.
Edit: beetje rare gedachte weer van mij.
…quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Als Joppie zijn kop stoot en zijn schedel breekt, dan denk ik wel dat je zijn 'grafhoofd' hoort. Gelukkig dat Amoeba dat niet hoeft te horen.
Edit: beetje rare gedachte weer van mij.
Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadeltquote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stiekem is joppie gewoon Timo van AR en is hij degene die jou steeds met die klote Caddy's opzadelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 20:32:48 ]
Voeten die van pedalen glijden is echt jouw handicap he?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die Transit had anders wel CC. Dus toen ik met 60 km/u dat terrein opscheurde.. Ja sorry, voet gleed van de rem.
Laatste auto's:Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, goed idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.
Da's ook het eerste wat ik dacht ja. Heb het hier ook altijd wel aan staan, maar da's vooral voor de zekerheid. Dat zo vermelden bij AR lijkt me onverstandig.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte op FB waar je het hebt over het CJIB en Flitsmeister niet zo openbaar neer gezet. Ik zou dan als werkgever meteen een bepaalde indruk krijgen van jou. Niet te denken aan de klanten, die eerst het bedrijf wilt verkennen voordat ie bepaalde chauffeurs gaat inhuren en zich dan wel twee keer bedenkt.
Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik rijd eigenlijk on the road nooit te hard.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, op de FB pagina van je werkgever duidelijk maken dat je te hard rijdt. En dan krijg je vandaag nog op je donder dat je te hard op een terrein rijdt..
Met die S60 een klein stukje op de A73, en dan max 160 ofzo. Ik ga nooit harder dan 30 km te hard op de teller.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard).
Geen kans op boetes en langer onderweg, dus meer geld
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatste auto's:Oh en als we het over de laatste auto's hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Tijdens werken heb ik inderdaad zeer zelden te hard gereden, alleen op haastdagen (maar dat was toch bijna nooit) en tijdens mijn rit naar Keulen (maar dat was Autobahn dus technisch gezien niet TE hard).
Geen kans op boetes en langer onderweg, dus meer geld
Max snelheid ging ik eigenlijk met hele dikke auto's ook niet overheen. Alleen de acceleratie testte ik dan wel even tot het uiterstequote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het sporadisch wel eens leuk om een fijne wagen open te trekken, maar inderdaad, ik ga geen risico lopen op boetes tijdens werktijd. Kost geld, ik denk flinke minpunten bij AR en inderdaad, als je per uur betaald ga je niet zo hard mogelijk rijden natuurlijk. Gewoon 'lekker' doorrijden.
Privé hou ik er wel van een rij ik structureel te hard, maar voor werk niet nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
Ja geloof het wel, maar ik vind EW qua Facebook wel wat volwassenerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft EW dat ook dat buitenstaanders 'onze' pagina kunnen zien?
Soms vind ik het wel jolig. Die reactie 'Het schuift Truusquote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef BlackLining het volgende:
Dat klopt, de meest belangrijke onzin slingeren ze het internet op. En maar doorzagen over representativiteit.
Jahoor, de eerste die ik reed was gloednieuw, 18 km erop. 2e was nog geen 2 weken oud, 150 km ofzo. 3e was een Golf 6, zo kaal als het maar zijn kon, alles verrot en vies van binnen en 230d kmquote:
Ik had zo'n Mercedes Sprinter hoogwerker. Geniaal is dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef BlackLining het volgende:
Haha, zo uit mijn hoofd?
VW Up
VW Up
Ford Transit
VW Caddy
Ford Transit
Ford Transit Connect
VW Polo
VW Polo![]()
Dikste? BMW 320ed. Leukste? Seat Ibiza Cupra 1.4 DSG. Meest bizarre? Nissan Cabstar hoogwerker
Hehe ja, ik had ditquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had zo'n Mercedes Sprinter hoogwerker. Geniaal is dat.
Ik nodig je uit voor een kopje koffie als je weer in Groningen bent. Zullen we eens zien hoe de vlag erbij hangt.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn visie over jouw zelfingenomen persoontje ook.
Oh, nee. Absoluut niet. Dat jij je bonnetje vergat verbaasde me bij jou niets, aangezien je de laatste tijd alleen maar liep te zaniken over de auto's en vanochtend aangaf liever nog een uur in je bed te blijven liggen dan die auto te gaan halen. Moet je zelf weten, maar goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij hebt nogal veel slechte beelden van je collega's hier hè.
Weet je zeker dat het niet een gevalletje van zelfprojectie is?
Wat zegt ze?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet zijn DM's naar mij eens lezen. Opscheppen over zijn vrienden en status hier in de SC.
Wijvenbak. Niet doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef Marco001 het volgende:
Jongens, help! Ik zit in dubio: Zag net een tigra twintop te koop staan, 1.8 motor dus wel lekker vlot, goedkoper ook als ik had verwacht, maar wat vinden jullie eigenlijk van zoiets? Ik zit te twijfelen tussen wel en niet een kappersauto.. (Z3 is duidelijk een kappersauto.)
Van de Astra Twintop is het easy, mooie auto, maar te zwaar (1400kg)
En anders wordt het waarschijnlijk een Ibiza'tje of Corsa met minstens 100 pk, of een Fiesta 1.6.
Nee. Overtreding. Over het algemeen registerbekeuringen die automatisch via registercheck of via toevallige ANPR controle direct bij de kentekenhouder op de bus vallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef BlackLining het volgende:
Mm, ze willen me morgen op pad sturen met een wagen zonder APK..
Voor zover ik weet is rijden in een auto met verlopen APK gewoon een verkeersmisdrijf?
Die heb ik ook wel eens gehad. Hoe lomp die dingen overhellen in de bochtquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had zo'n Mercedes Sprinter hoogwerker. Geniaal is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt nog best mee met de busjes zo. Maar doe ook regelmatig locatie werk, dan is het 75% busjes naar een kazerne heen en weer rijden. Dus ik heb ze allemaal wel een keer geprobeerd, van vooroorlogse Combo's tot aan bakwagens en koelwagens aan toe
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Zal ik het nu aan jou over laten?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wacht je liever tot Joppie hem inkopt of zal ik het doen?
Interessant. Een hekel hebben aan slome busjes en ritten die geannuleerd worden vanwege verkeerde informatie van de LM, is de oorzaak dat je een bonnetje uit de automaat vergeet te pakken? Die link moet je me toch eens uitleggen, ben erg benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, nee. Absoluut niet. Dat jij je bonnetje vergat verbaasde me bij jou niets, aangezien je de laatste tijd alleen maar liep te zaniken over de auto's en vanochtend aangaf liever nog een uur in je bed te blijven liggen dan die auto te gaan halen. Moet je zelf weten, maar goed.
Een hoofd hoor je over het algemeen niet. Een mond wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Hoho. Het feit dat ik het schijt aan Amoeba heb wil nog niet zeggen dat ik net zo over jou denk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben toch wel heel benieuwd hoe jij dat verband ziet. Of komt het weer voornamelijk vanuit de onderbuik?
Dan moet je niet van die ongefundeerde uitspraken doenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoho. Het feit dat ik het schijt aan Amoeba heb wil nog niet zeggen dat ik net zo over jou denk.
Geen probleem, zo miezerig ben ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik nodig je uit voor een kopje koffie als je weer in Groningen bent. Zullen we eens zien hoe de vlag erbij hangt.
[..]
Prima, stuur maar een DM als je weer naar Groningen gaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen probleem, zo miezerig ben ik niet.
Ex EW-hiker voegde me zojuist toe… Ben jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |