quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! En veel kan w.s. gewoon weg of op MP
Zing er tegenopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig
Ja heerlijk he!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen
Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep
Voor welke functie ook alweer? Mijn lief werkt bij Coolblue, kan altijd kijken of -ie een goed woordje kan doen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen.
Thanks, vriend gaat het overigens sowieso nog nalezen op foutjes zodra die thuis is. Ik ben daar niet de beste in.quote:
Ik eet sinds ik in december dit cadeau kreeg nu haast elk weekend een curry uit het boek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
Pemmican, gebraden bison, het vult, maar kruidig, neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven.
"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."
"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "
"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "
"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "
Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen?
Als ik weet wat ik wil hebben koop ik altijd online, maar boekwinkels, tja, daar kan boeken vinden waarvan ik nooit wist dat ik ze wilde hebben. Maar toegegeven, ik kom er ook steeds minder. Donner in Rotjeknor is/was geweldig. Toen ik in Rotterdam werkte kwam ik er vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.
Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
Met dat soort info zal ik zeker rekening houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef minilot het volgende:
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |