abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136048120
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup ;(
pi_136048343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk! En veel kan w.s. gewoon weg of op MP *)
:Y eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig ^O^
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 13:32:03 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136048416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup ;(
Zing er tegenop :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136048745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig ^O^
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen O+

Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep *O*
pi_136048946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen O+

Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep *O*
Ja heerlijk he! :D Ik moet nog ff opzoek naar spotgoedkoop vloerzeil om ook dat op orde te hebben O+ Opknappen, I love it! Ben ook nog zó blij met de opgeruimde en gezellige logeerkamer :D
pi_136049107
Ja en dat je daar dan af en toe ff binnenloopt om te kijken :D Ik herken het ;)
pi_136050465
w/ @ zolderopruiming.
Nu onze schuur nog. Voorjaar misschien? >:)

Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
@ isa: zijn jullie weer aan het ' alfabetisch' eten begonnen, dit jaar?

Catering voor de ouwechies vanavond: macaroni met een shitload groenten in de saus.
( op verzoek van mn. AnneX).

Droog en helder weer...straks een rondje fietsen tegen de wind in voor boskippen. w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 14:42:08 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136051293
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136054050
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen. :@
pi_136054909
Succes :o Gaat vast goed komen :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136055330
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven. :')

"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."

"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "

"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "

"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "

Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen? :@
pi_136055501
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen. :@
Voor welke functie ook alweer? Mijn lief werkt bij Coolblue, kan altijd kijken of -ie een goed woordje kan doen! :D DM maar. -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_136055528
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
"vrijdagmiddagsborrels. "
^O^
pi_136055572
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^
:D
pi_136055691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^
Thanks, vriend gaat het overigens sowieso nog nalezen op foutjes zodra die thuis is. Ik ben daar niet de beste in. :')
pi_136055693
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Ik eet sinds ik in december dit cadeau kreeg nu haast elk weekend een curry uit het boek. :9 Het is tot nu toe een zeer plezierige kennismaking met de Indiase keuken gebleken. O+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:10:44 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136055824
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:

Pemmican, gebraden bison, het vult, maar kruidig, nee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:29:27 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136056609
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven. :')

"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."

"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "

"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "

"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "

Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen? :@
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136056645
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.

Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:33:00 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136056719
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.

Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
Als ik weet wat ik wil hebben koop ik altijd online, maar boekwinkels, tja, daar kan boeken vinden waarvan ik nooit wist dat ik ze wilde hebben. Maar toegegeven, ik kom er ook steeds minder. Donner in Rotjeknor is/was geweldig. Toen ik in Rotterdam werkte kwam ik er vaak
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136056751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'. ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:39:25 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136057016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef minilot het volgende:

Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'. ;)
Met dat soort info zal ik zeker rekening houden. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136057082
Het gaat helemaal goedkomen met die sollicitatie! *)
pi_136057366
Ik hoop het echt. :D Ik vind het zo lastig om die stap te zetten van bijbaantjes niveau, naar een echte baan. Dit is iets wat me echt leuk lijkt en waarvan ik denk dat ik het ook zou kunnen, al heb ik het nog nooit gedaan.
pi_136057771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
floorplanner
Dank voor de tip! Ik kende dit niet, maar zit op kantoor nu al een uur mijn tuin opnieuw in te richten 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')