abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136048120
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup ;(
pi_136048343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk! En veel kan w.s. gewoon weg of op MP *)
:Y eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig ^O^
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 13:32:03 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136048416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup ;(
Zing er tegenop :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136048745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig ^O^
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen O+

Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep *O*
pi_136048946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen O+

Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep *O*
Ja heerlijk he! :D Ik moet nog ff opzoek naar spotgoedkoop vloerzeil om ook dat op orde te hebben O+ Opknappen, I love it! Ben ook nog zó blij met de opgeruimde en gezellige logeerkamer :D
pi_136049107
Ja en dat je daar dan af en toe ff binnenloopt om te kijken :D Ik herken het ;)
pi_136050465
w/ @ zolderopruiming.
Nu onze schuur nog. Voorjaar misschien? >:)

Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
@ isa: zijn jullie weer aan het ' alfabetisch' eten begonnen, dit jaar?

Catering voor de ouwechies vanavond: macaroni met een shitload groenten in de saus.
( op verzoek van mn. AnneX).

Droog en helder weer...straks een rondje fietsen tegen de wind in voor boskippen. w/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 14:42:08 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136051293
pi_136054050
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen. :@
pi_136054909
Succes :o Gaat vast goed komen :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136055330
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven. :')

"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."

"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "

"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "

"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "

Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen? :@
pi_136055501
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen. :@
Voor welke functie ook alweer? Mijn lief werkt bij Coolblue, kan altijd kijken of -ie een goed woordje kan doen! :D DM maar. -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_136055528
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
"vrijdagmiddagsborrels. "
^O^
pi_136055572
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^
:D
pi_136055691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^
Thanks, vriend gaat het overigens sowieso nog nalezen op foutjes zodra die thuis is. Ik ben daar niet de beste in. :')
pi_136055693
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Ik eet sinds ik in december dit cadeau kreeg nu haast elk weekend een curry uit het boek. :9 Het is tot nu toe een zeer plezierige kennismaking met de Indiase keuken gebleken. O+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:10:44 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136055824
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:

Pemmican, gebraden bison, het vult, maar kruidig, nee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:29:27 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136056609
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven. :')

"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."

"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "

"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "

"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "

Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen? :@
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136056645
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.

Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:33:00 #120
45206 Pietverdriet
pi_136056719
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.

Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
Als ik weet wat ik wil hebben koop ik altijd online, maar boekwinkels, tja, daar kan boeken vinden waarvan ik nooit wist dat ik ze wilde hebben. Maar toegegeven, ik kom er ook steeds minder. Donner in Rotjeknor is/was geweldig. Toen ik in Rotterdam werkte kwam ik er vaak
pi_136056751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'. ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:39:25 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136057016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef minilot het volgende:

Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'. ;)
Met dat soort info zal ik zeker rekening houden. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136057082
Het gaat helemaal goedkomen met die sollicitatie! *)
pi_136057366
Ik hoop het echt. :D Ik vind het zo lastig om die stap te zetten van bijbaantjes niveau, naar een echte baan. Dit is iets wat me echt leuk lijkt en waarvan ik denk dat ik het ook zou kunnen, al heb ik het nog nooit gedaan.
pi_136057771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
floorplanner
Dank voor de tip! Ik kende dit niet, maar zit op kantoor nu al een uur mijn tuin opnieuw in te richten 8-)
pi_136057864
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor de tip! Ik kende dit niet, maar zit op kantoor nu al een uur mijn tuin opnieuw in te richten 8-)
:7 ik heb er al de woonkamer en de tuin mee her-ingericht met groot succes ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:03:26 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136057945
Bluezz, ik vergeet het steeds, dus meteen de koe bij de hoorns: hoe gaat het nu eigenlijk met je? Na het verlies van zussie, bedoel ik. Lukt het er vrede mee te hebben, of juist niet? Is er ook een bepaalde rust gekomen misschien?

Vraag geldt ook voor golfer natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136057973
Haha, ik zie nu pas op werkenbijcoolblue.nl dat er onder de sollicitatieformulieren staat:

"We houden van internet. We zoeken je dus ook altijd online even op. Wees gerust, we nemen geen aanstoot aan foto's van foute feestjes ;-)"

>:)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:06:08 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136058017
Floorplanner! Met dat soort dingen kan ik nou niks hè. -O-

Ik moet altijd fysiek schuiven en tutten en twijfelen en herschikken. Ik heb ook nooit dat ik na een verhuizing meubels bestel en dan zo het huis inricht. Het is altijd een heel gedoe van stukje bij beetje.

Lijkt me wel fijn als je het al een beetje kan plannen. Ik opereer altijd vanuit chaos.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136058045
Bedankt golfer!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:07:28 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136058056
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Bedankt golfer!
Graag gedaan! ^O^
Ik duim voor je.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:10:11 #132
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_136058130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Haha, ik zie nu pas op werkenbijcoolblue.nl dat er onder de sollicitatieformulieren staat:

"We houden van internet. We zoeken je dus ook altijd online even op. Wees gerust, we nemen geen aanstoot aan foto's van foute feestjes ;-)"

>:)
Haha tof. Lijkt me een heel leuk bedrijf, alleen helaas geen vacatures die bij mijn opleiding passen.
pi_136058359
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik vergeet het steeds, dus meteen de koe bij de hoorns: hoe gaat het nu eigenlijk met je? Na het verlies van zussie, bedoel ik. Lukt het er vrede mee te hebben, of juist niet? Is er ook een bepaalde rust gekomen misschien?

Lief dat je het vraagt. :*
Echt vrede heb ik er niet mee. Vind het afschuwelijk wat haar is overkomen. En regelmatig speelt die film van haar overlijden in mijn armen zich in mijn hoofd af ;(
En ik vind het feit dat ik haar nooit meer spreek/zal zien een heel verdrietig iets... vind het ook heel zuur dat we niet als afsluiting haar huis netjes kunnen ontruimen. Nog 1 keer op je gemak door haar spulletjes heen gaan bijv.
Ik denk nog elke dag aan haar.. en het plan is om rond 20 feb, haar verjaardag, samen met haar kinderen haar as uit te strooien.
Ik voel me wel goed hoor, huil nauwelijks eigenlijk, maar mn hoofd zit er nog wel vol mee.
En het is zo afschuwelijk te weten dat er eigenlijk al teveel veel te jonge mensen in mijn directe omgeving zijn overleden :(

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 28-01-2014 17:22:55 ]
pi_136058543
Kusje voor Bloes. :*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:22:34 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136058611
En ik denk ook nog wel elke dag aan haar.
Vreemd dat ze er niet meer is. We hadden zo'n rare intensieve band met elkaar.
Misschien dat we met het uitstrooien van haar as er een soort afsluiting aan kunnen geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:26:00 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136058754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt. :*
Echt vrede heb ik er niet mee. Vind het afschuwelijk wat haar is overkomen. En regelmatig speelt die film van haar overlijden in mijn armen zich in mijn hoofd af ;(
En ik vind het feit dat ik haar nooit meer spreek/zal zien een heel verdrietig iets... vind het ook heel zuur dat we niet als afsluiting haar huis netjes kunnen ontruimen. Nog 1 keer op je gemak door haar spulletjes heen gaan bijv.
Ik denk nog elke dag aan haar.. en het plan is om rond 20 feb, haar verjaardag, samen met haar kinderen haar as uit te strooien.
Ik voel me wel goed hoor, huil nauwelijks eigenlijk, maar mn hoofd zit er nog wel vol mee.
Waarom kan dat niet, met haar huis? Moest het heel snel leeg? Een huis opruimen is inderdaad best een nuttig onderdeel van het rouwproces. Spulletjes verdelen, herinneringen ophalen en eigenlijk letterlijk een leven afsluiten. Kan me voorstellen dat je daar graag de tijd voor had gehad.

Ja en dat je haar nooit meer spreekt. Nooit! Ik vind 'nooit' het onbegrijpelijkste aspect van leven en dood. Hoe kan dat nou, nooit?? Omdat de term voor het menselijk brein niet te bevatten is (voor het mijne althans niet) is het lastig te accepteren als een gegeven. Maar ja, wat moet je. Op een bepaald moment lever je je maar over aan dat idiote idee.

Mooi om op haar verjaardag bij elkaar te komen. Weten jullie al waar je wilt gaan strooien?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:28:37 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136058844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
En ik denk ook nog wel elke dag aan haar.
Vreemd dat ze er niet meer is. We hadden zo'n rare intensieve band met elkaar.
Misschien dat we met het uitstrooien van haar as er een soort afsluiting aan kunnen geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jee. Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Kun je dat ook niet vrij simpel afwimpelen, in de zin van weigeren, bedoel ik?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136059141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet, met haar huis? Moest het heel snel leeg? Een huis opruimen is inderdaad best een nuttig onderdeel van het rouwproces. Spulletjes verdelen, herinneringen ophalen en eigenlijk letterlijk een leven afsluiten. Kan me voorstellen dat je daar graag de tijd voor had gehad.

Ja en dat je haar nooit meer spreekt. Nooit! Ik vind 'nooit' het onbegrijpelijkste aspect van leven en dood. Hoe kan dat nou, nooit?? Omdat de term voor het menselijk brein niet te bevatten is (voor het mijne althans niet) is het lastig te accepteren als een gegeven. Maar ja, wat moet je. Op een bepaald moment lever je je maar over aan dat idiote idee.

Mooi om op haar verjaardag bij elkaar te komen. Weten jullie al waar je wilt gaan strooien?
Ja in Vianen, in de Lek.
Zij en ik hebben daar ons moedertje ook uitgestrooid, aug 2011.

Ja dat nooit is echt zo'n onherroepelijk iets.

Erfenis wordt door de kinderen verworpen wegens hoge na-rekeningen (terecht hoor) maar consequentie is wel dat je dan ook niet meer in haar huis mag.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:48:40 #139
45206 Pietverdriet
pi_136059600
Vanavond meatloaf, puree en boontjes
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:50:15 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136059662
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef morgane het volgende:

Haha tof. Lijkt me een heel leuk bedrijf, alleen helaas geen vacatures die bij mijn opleiding passen.
Dat en te ver weg.

Helaas m'n fulltime baan optie gaat niet door. Reden, nouja hetzelfde als bij de meeste andere sollicitaties. Gelukkig kan ik vanaf april in elk geval weer iets doen. Nu nog wat voor de rest van de tijd.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:08:01 #141
45206 Pietverdriet
pi_136060226
Donner, de mooiste boekwinkel van Nederland is waarschijnlijk niet meer
http://rotterdam.nieuws.n(...)r-ook-woensdag-dicht
http://www.nrc.nl/boeken/(...)en-van-polare-dicht/
Heel erg jammer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:10:29 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136060284
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:

Ach jee. Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Kun je dat ook niet vrij simpel afwimpelen, in de zin van weigeren, bedoel ik?
Dat kan, maar dan moeten we dat via een officiële verklaring van weigering bij het kantongerecht laten opstellen en dat levert dus ook weer kosten op.
Voorlopig wachten we het maar even af.
De kinderen en kleinkinderen van haar hebben intussen wel zo'n verklaring bij de rechtbank afgegeven.
Die schuld van haar is dus ook de reden dat we het huis niet konden leeghalen of opruimen omdat je dan de schijn van aanvaarding van een erfenis kunt oproepen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:17:49 #143
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_136060525
Zo, nog even een uurtje op mijn werk geweest. Inlevering lease auto, sleutels e.d. Wat afsluitende praatjes gedaan. Plant cadeau gekregen (blijkbaar heb ik behoefte aan meer planten ofzo :+) voor Anna, omdat ik zo vaak 'moest overwerken'. Enfin, afgesloten.

Volgende week op het mediapark beginnen 8-).
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:18:38 #144
13783 Anthraxx
pi_136060551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Donner, de mooiste boekwinkel van Nederland is waarschijnlijk niet meer
http://rotterdam.nieuws.n(...)r-ook-woensdag-dicht
http://www.nrc.nl/boeken/(...)en-van-polare-dicht/
Heel erg jammer
Erg zonde. Zoveel tijd daar besteed. Zoveel boeken gekocht. Letterlijk uren in rondgedwaald. Één van de weinige redenen voor mij vroeger om naar Rotterdam te gaan. Naast de Games Workshop :+.
pi_136060680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat en te ver weg.

Helaas m'n fulltime baan optie gaat niet door. Reden, nouja hetzelfde als bij de meeste andere sollicitaties. Gelukkig kan ik vanaf april in elk geval weer iets doen. Nu nog wat voor de rest van de tijd.
Teleurstelling weer Vork -O-
pi_136060707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nog even een uurtje op mijn werk geweest. Inlevering lease auto, sleutels e.d. Wat afsluitende praatjes gedaan. Plant cadeau gekregen (blijkbaar heb ik behoefte aan meer planten ofzo :+) voor Anna, omdat ik zo vaak 'moest overwerken'. Enfin, afgesloten.

Suc6 Annie ^O^
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:24:37 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136060738
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Teleurstelling weer Vork -O-
Ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het nu ook minder erg omdat ik niet geheel met lege handen sta. En er zit misschien nog een beetje extra werk in ook. Morgen maar eens wat telefoontjes plegen om de overige uren op te kunnen vullen.
pi_136060804
Sollicitatie verzonden, superspannend. Vriend vond de extra opdracht ook leuk.

Ging over een suikerspinmachine en ik had "Met de Bestron suikerspinmachine maak je met een draai van de stok elk kinderfeestje tot een gegarandeerd succes. " erbij geschreven.

Geef toe, dat is best geniaal. :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 januari 2014 @ 18:28:24 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136060880
quote:

Mijn oom was een tijdje monteur/reperateur op het mediapark. Veel te veel mensen die zichzelf belangrijk vonden _O-
De enige die normaal deed was nota bene Mart Smeets. Bijvoorbeeld als mijn oom iets afzette ivm veiligheid dan trok niemand zich er iets van aan behalve Mart Smeets die zelfs anderen er op wees dat het was afgezet.
pi_136061112
Kip met chorizo schotel op het vuur. Men, wat ruikt dat lekker :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136061165
quote:

Raar, of niet?
pi_136061191
Ik heb dezelfde pasta als gisteren op. :@

Even bedenken wat ik de rest van de week ga eten, want ik wil volgende week pas weer boodschappen doen. Anders koop ik echt te veel en te vaak boodschappen. Moet het maar beter gaan organiseren. :')

Heb geen verse groenten meer, maar nog wel zat in de diepvries. Dus het komt wel goed denk ik. Sowieso nog genoeg erwtensoep voor 4 dagen. :')
pi_136062929
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het plan 8-) Er komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking :s)
pi_136063174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het plan 8-) Er komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking :s)
pi_136063210
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb -O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:19:41 #156
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136063254
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dezelfde pasta als gisteren op. :@

Even bedenken wat ik de rest van de week ga eten, want ik wil volgende week pas weer boodschappen doen. Anders koop ik echt te veel en te vaak boodschappen. Moet het maar beter gaan organiseren. :')

Heb geen verse groenten meer, maar nog wel zat in de diepvries. Dus het komt wel goed denk ik. Sowieso nog genoeg erwtensoep voor 4 dagen. :')
Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.

Ik vind het ook moeilijk on voor een hele week boodschappen te doen. Ik blijf altijd maar weer bij halen. Helemaal nu ik dus de hele dag thuis zit en een supermarkt hier 100 meter van mijn huis te vinden is.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:20:51 #157
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136063317
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb -O-
wat is het en heb je het gemist?
pi_136063341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Als het evengoed lekker was maakt dat niet uit toch? Overkomt mij ook wel eens..
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:23:59 #159
13783 Anthraxx
pi_136063467
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Raar, of niet?
Het voelt heel raar ja. Tijd gezeten daar, 90% wat ze gebruiken komt van mijn hand denk ik. Dus het voelt wel als een soort afscheid van een kindje.

Op naar het volgende :P
pi_136063813
Nieuwe leuke uitdaging, Annie! *O* Ik ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.

TT is best actueel, vandaag een excollega geknuffeld omdat ze zwanger is O+ Zó leuk voor haar! Ze is even oud als ik en toen ik daar begon te werken dacht ze eigenlijk dat ze nooit kinderen zou krijgen. Mooi wel dus.

AnneX, we eten nog steeds uit keukens over de wereld, alleen heb ik dit jaar de landen georderd op inwonersaantal en dan twee landen per maand. Dus deze maand China en India en vandaar die Indiase maaltijd gisteren (alles zelf gemaakt), terwijl ik er eigenlijk niet van hou 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136064269
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Vork het volgende:

[..]

wat is het en heb je het gemist?
Aardappel en nee :P Het was erg smakelijk :9
pi_136064369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe leuke uitdaging, Annie! *O* Ik ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.

TT is best actueel, vandaag een excollega geknuffeld omdat ze zwanger is O+ Zó leuk voor haar! Ze is even oud als ik en toen ik daar begon te werken dacht ze eigenlijk dat ze nooit kinderen zou krijgen. Mooi wel dus.

AnneX, we eten nog steeds uit keukens over de wereld, alleen heb ik dit jaar de landen georderd op inwonersaantal en dan twee landen per maand. Dus deze maand China en India en vandaar die Indiase maaltijd gisteren (alles zelf gemaakt), terwijl ik er eigenlijk niet van hou 8-)
:D Leuk initiatief, Isa :Y En indiaas eten :9 Goeie kip tandoori :9
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:41:35 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136064483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136064626
:W

als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken :+
pi_136064679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

_O-
pi_136064733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:

als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken :+
MeeeeeeeMooooooo! Long time no see :D :W
pi_136064774
ik leef nog :7
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:46:01 #168
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136064796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:

:o :D

Als belmiep of iets anders :9
Confidence through competence
pi_136064842
belmiep 2.0 O+ het is ook op soort van uitzendbasis :P
pi_136064857
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef PdeHoog het volgende:

:D Leuk initiatief, Isa :Y En indiaas eten :9 Goeie kip tandoori :9
Volgende maand de VS en Indonesia :9~

:W Meem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136065078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik leef nog :7
Gelukkig maar! Anders waren dit erg lugubere posts.. :P
pi_136065369
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.

Ik vind het ook moeilijk on voor een hele week boodschappen te doen. Ik blijf altijd maar weer bij halen. Helemaal nu ik dus de hele dag thuis zit en een supermarkt hier 100 meter van mijn huis te vinden is.
Dat heb ik ook. :D Ik vergeet gewoon altijd dingen, of ik besluit ineens totaal random iets heel anders te gaan eten. En dat is allemaal geen ramp, alleen begint het een beetje duur te worden en mijn spaargeld begint een beetje op te raken hoe langer ik thuis zit. :')
pi_136065525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Gelukkig maar! Anders waren dit erg lugubere posts.. :P
Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussen :7
Vrouw blijft na overlijden doorposten op internet :o
pi_136065581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussen :7
Vrouw blijft na overlijden doorposten op internet :o
:D scary shit!
pi_136065642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:

:D scary shit!
Nou, er zaten best enge onverklaarbare verhalen tussen :o Het was de top 10 van ingezonden verhalen die mensen echt hadden meegemaakt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:58:05 #176
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136065657
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. :D Ik vergeet gewoon altijd dingen, of ik besluit ineens totaal random iets heel anders te gaan eten. En dat is allemaal geen ramp, alleen begint het een beetje duur te worden en mijn spaargeld begint een beetje op te raken hoe langer ik thuis zit. :')
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
pi_136065775
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:02:15 #178
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136065901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
en verse producten houden het ook nog wel eens niet een hele week uit. zeker niet als je het met wat korting ergens weet te scoren.
pi_136066046
Ik zit ook op 3-4 dagen per keer. Als ik het langer maak gaat het geheid mis :+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:09:14 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136066349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja in Vianen, in de Lek.
Zij en ik hebben daar ons moedertje ook uitgestrooid, aug 2011.

Ja dat nooit is echt zo'n onherroepelijk iets.

Erfenis wordt door de kinderen verworpen wegens hoge na-rekeningen (terecht hoor) maar consequentie is wel dat je dan ook niet meer in haar huis mag.
oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.

Wat naar.
-O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136066457
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik plan altijd bewust dingen in waar ik eigenlijk niet gek op ben. Of omdat mijn vriend het erg graag eet, of omdat ik weet dat het stiekem wel een keer gezond zou zijn. Maar het blijft toch altijd moeilijk om de zin te vinden om het ook echt te maken en te eten. :')
pi_136067752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:

pi_136067785
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:

oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.

Wat naar.
-O-
En als die het verwerpen, komen ze bij ons... de broers en zussen.
En als wij het ook verwerpen, dan komen onze kinderen aan de beurt.
En dan denk ik, wat hebben die er nou mee te maken :(
pi_136068061
Ik dacht dat ze in geval van schulden nooit zo ver gingen.
pi_136068176
Juist wel... ze gaan juist heel ver.. het geld moet ergens vandaan komen.
Er weigeren ook steeds meer mensen de erfenis omdat er steeds meer mensen schulden hebben.
pi_136068291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgende maand de VS en Indonesia :9~

:W Meem
Indonesie :9 Sambalboontjes, rendang, sajoer lodeh :9 Krijg gewoon zin in een rijsttafel :@
pi_136068300
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
pi_136068367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk :@
pi_136068419
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
pi_136068563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
pi_136068812
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
Nou ja, je jaagt er dus weer mensen mee op kosten want zo'n verklaring bij de rechtbank mag weer EUR 114 gaan kosten :{
pi_136069554
120 las ik :)
Maar je kunt wel gezamenlijk weigeren.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:11:13 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136069934
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_136069979
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk :@
Het ligt ook doorgaans niet aan mij dat we plots iets anders eten :')
pi_136070006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
Nee, moest deze week nog aan haar denken dat het zo stil was...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:13:01 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136070023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:14:47 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136070131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef TAV74 het volgende:

laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.
Ah, ze lurkt dus nog wel eens.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136070161
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.

En Memo naar Steertown. _O-
Misschien kun je daar een kamer huren? _O-

Wisselende berichten zeg, voor werkwillenden.

En :D at stekkers *O*

En lol @ Isa. :Y)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:16:58 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136070254
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.

Huur is nu wel opgezegd (met huurachterstand). WBV heeft nu aan een notaris de opdracht gegeven na te gaan of er een testament was (not) en wie de erfnamen zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136070847
morgen selectie in steertown :7 ff langs de primark meteen :+ en als ik door de selectie kom volgende week, de kennismakingsweek in een bungalowpark :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')