quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! En veel kan w.s. gewoon weg of op MP
Zing er tegenopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh neeeee, ze zijn aan het betonboren, 2 huizen verderop... hellup
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
eens even goed uitruimen de boel. Al hebben we er ook echt genoeg staan wat wél de moeite van het bewaren waard is (vakantiezooi bijv.) maar dat kan ook wel een keer wat logischer en beter opgeborgen worden. Veel winst te behalen qua ruimte iig
Ja heerlijk he!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smullen! Opnieuw indelen, rechtleggen, beter opbergen
Wij gaan straks weer een vrachtje voor het grof vuil (waaronder dat kapotte tuinscherm) klaarzetten.. ook zo lekker. Opruimen die kapotte ouwe troep
Voor welke functie ook alweer? Mijn lief werkt bij Coolblue, kan altijd kijken of -ie een goed woordje kan doen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 uur bezig voor mijn sollicitatie bij coolblue. De "opdracht" is af en nu de motivatiebrief schrijven. Ik schrijf totaal niet formeel, ik hoop dat ze dat kunnen waarderen.
Thanks, vriend gaat het overigens sowieso nog nalezen op foutjes zodra die thuis is. Ik ben daar niet de beste in.quote:
Ik eet sinds ik in december dit cadeau kreeg nu haast elk weekend een curry uit het boek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
Pemmican, gebraden bison, het vult, maar kruidig, neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef AnneX het volgende:
Indiaans eten vind ik juist wél lekker: kruiden en smaakjes.
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel altijd wanneer ik te ver ga met mijn relaxte manier van schrijven.
"Ik ben mijn studentenkamer ondertussen al ontgroeid en woon samen met mijn vriend in het pittoreske Rotterdam zuid."
"Ik breng veel van mijn tijd door in de keuken en niet alleen omdat ik een enorme snoepkont ben. "
"Daarbij ben ik ook nog eens erg gezellig op vrijdagmiddagsborrels. "
"Mochten jullie nog vragen hebben naar aanleiding van mijn sollicitatie dan kom ik die graag onder genot van een kopje koffie beantwoorden. "
Staat hier iets tussen wat ik eigenlijk beter maar niet of anders moet zeggen?
Als ik weet wat ik wil hebben koop ik altijd online, maar boekwinkels, tja, daar kan boeken vinden waarvan ik nooit wist dat ik ze wilde hebben. Maar toegegeven, ik kom er ook steeds minder. Donner in Rotjeknor is/was geweldig. Toen ik in Rotterdam werkte kwam ik er vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
Boekwinkels: snif. Ik heb vroeger soms urenlang op een dag rondgehangen in Polaris Donner in Rotterdam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer binnen geweest.
Ik koop echt vrijwel alles online, van boeken tot kleding, schoenen, kookgerei en specerijen..
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik je misschien als ex Werving & Selectieconsultant nog wat tips geven, zoals velen hier in deze Slowchat ook al daar gebruik van gemaakt hebben.
In dat geval moet je even per PM mijn mailadres vragen en de sollicitatie inclusief je CV even ter beoordeling naar mij doormailen.
Met dat soort info zal ik zeker rekening houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef minilot het volgende:
Hou er daarbij wel rekening mee dat Coolblue binnen Nederland een tamelijk unieke bedrijfscultuur heeft, met extreem informele omgangsvormen, nul hiërarchie en er werken nauwelijks mensen van boven de 35. Just sayin'.
Dank voor de tip! Ik kende dit niet, maar zit op kantoor nu al een uur mijn tuin opnieuw in te richtenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik kende dit niet, maar zit op kantoor nu al een uur mijn tuin opnieuw in te richten
Graag gedaan!quote:
Haha tof. Lijkt me een heel leuk bedrijf, alleen helaas geen vacatures die bij mijn opleiding passen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Haha, ik zie nu pas op werkenbijcoolblue.nl dat er onder de sollicitatieformulieren staat:
"We houden van internet. We zoeken je dus ook altijd online even op. Wees gerust, we nemen geen aanstoot aan foto's van foute feestjes ;-)"
Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik vergeet het steeds, dus meteen de koe bij de hoorns: hoe gaat het nu eigenlijk met je? Na het verlies van zussie, bedoel ik. Lukt het er vrede mee te hebben, of juist niet? Is er ook een bepaalde rust gekomen misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Waarom kan dat niet, met haar huis? Moest het heel snel leeg? Een huis opruimen is inderdaad best een nuttig onderdeel van het rouwproces. Spulletjes verdelen, herinneringen ophalen en eigenlijk letterlijk een leven afsluiten. Kan me voorstellen dat je daar graag de tijd voor had gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Echt vrede heb ik er niet mee. Vind het afschuwelijk wat haar is overkomen. En regelmatig speelt die film van haar overlijden in mijn armen zich in mijn hoofd af
En ik vind het feit dat ik haar nooit meer spreek/zal zien een heel verdrietig iets... vind het ook heel zuur dat we niet als afsluiting haar huis netjes kunnen ontruimen. Nog 1 keer op je gemak door haar spulletjes heen gaan bijv.
Ik denk nog elke dag aan haar.. en het plan is om rond 20 feb, haar verjaardag, samen met haar kinderen haar as uit te strooien.
Ik voel me wel goed hoor, huil nauwelijks eigenlijk, maar mn hoofd zit er nog wel vol mee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
En ik denk ook nog wel elke dag aan haar.
Vreemd dat ze er niet meer is. We hadden zo'n rare intensieve band met elkaar.
Misschien dat we met het uitstrooien van haar as er een soort afsluiting aan kunnen geven.Ach jee. Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Kun je dat ook niet vrij simpel afwimpelen, in de zin van weigeren, bedoel ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Ja in Vianen, in de Lek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet, met haar huis? Moest het heel snel leeg? Een huis opruimen is inderdaad best een nuttig onderdeel van het rouwproces. Spulletjes verdelen, herinneringen ophalen en eigenlijk letterlijk een leven afsluiten. Kan me voorstellen dat je daar graag de tijd voor had gehad.
Ja en dat je haar nooit meer spreekt. Nooit! Ik vind 'nooit' het onbegrijpelijkste aspect van leven en dood. Hoe kan dat nou, nooit?? Omdat de term voor het menselijk brein niet te bevatten is (voor het mijne althans niet) is het lastig te accepteren als een gegeven. Maar ja, wat moet je. Op een bepaald moment lever je je maar over aan dat idiote idee.
Mooi om op haar verjaardag bij elkaar te komen. Weten jullie al waar je wilt gaan strooien?
Dat en te ver weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef morgane het volgende:
Haha tof. Lijkt me een heel leuk bedrijf, alleen helaas geen vacatures die bij mijn opleiding passen.
Dat kan, maar dan moeten we dat via een officiële verklaring van weigering bij het kantongerecht laten opstellen en dat levert dus ook weer kosten op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach jee. Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Kun je dat ook niet vrij simpel afwimpelen, in de zin van weigeren, bedoel ik?
Erg zonde. Zoveel tijd daar besteed. Zoveel boeken gekocht. Letterlijk uren in rondgedwaald. Één van de weinige redenen voor mij vroeger om naar Rotterdam te gaan. Naast de Games Workshopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Donner, de mooiste boekwinkel van Nederland is waarschijnlijk niet meer
http://rotterdam.nieuws.n(...)r-ook-woensdag-dicht
http://www.nrc.nl/boeken/(...)en-van-polare-dicht/
Heel erg jammer
Teleurstelling weer Vorkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat en te ver weg.
Helaas m'n fulltime baan optie gaat niet door. Reden, nouja hetzelfde als bij de meeste andere sollicitaties. Gelukkig kan ik vanaf april in elk geval weer iets doen. Nu nog wat voor de rest van de tijd.
Suc6 Anniequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nog even een uurtje op mijn werk geweest. Inlevering lease auto, sleutels e.d. Wat afsluitende praatjes gedaan. Plant cadeau gekregen (blijkbaar heb ik behoefte aan meer planten ofzo) voor Anna, omdat ik zo vaak 'moest overwerken'. Enfin, afgesloten.
Volgende week op het mediapark beginnen.
Ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het nu ook minder erg omdat ik niet geheel met lege handen sta. En er zit misschien nog een beetje extra werk in ook. Morgen maar eens wat telefoontjes plegen om de overige uren op te kunnen vullen.quote:
Mijn oom was een tijdje monteur/reperateur op het mediapark. Veel te veel mensen die zichzelf belangrijk vondenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nog even een uurtje op mijn werk geweest. Inlevering lease auto, sleutels e.d. Wat afsluitende praatjes gedaan. Plant cadeau gekregen (blijkbaar heb ik behoefte aan meer planten ofzo) voor Anna, omdat ik zo vaak 'moest overwerken'. Enfin, afgesloten.
Raar, of niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het planEr komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking
Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dezelfde pasta als gisteren op.
Even bedenken wat ik de rest van de week ga eten, want ik wil volgende week pas weer boodschappen doen. Anders koop ik echt te veel en te vaak boodschappen. Moet het maar beter gaan organiseren.![]()
Heb geen verse groenten meer, maar nog wel zat in de diepvries. Dus het komt wel goed denk ik. Sowieso nog genoeg erwtensoep voor 4 dagen.
wat is het en heb je het gemist?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb
Als het evengoed lekker was maakt dat niet uit toch? Overkomt mij ook wel eens..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb
Het voelt heel raar ja. Tijd gezeten daar, 90% wat ze gebruiken komt van mijn hand denk ik. Dus het voelt wel als een soort afscheid van een kindje.quote:
Aardappel en neequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe leuke uitdaging, Annie!Ik ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.
TT is best actueel, vandaag een excollega geknuffeld omdat ze zwanger isZó leuk voor haar! Ze is even oud als ik en toen ik daar begon te werken dacht ze eigenlijk dat ze nooit kinderen zou krijgen. Mooi wel dus.
AnneX, we eten nog steeds uit keukens over de wereld, alleen heb ik dit jaar de landen georderd op inwonersaantal en dan twee landen per maand. Dus deze maand China en India en vandaar die Indiase maaltijd gisteren (alles zelf gemaakt), terwijl ik er eigenlijk niet van hou
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het planEr komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast
MeeeeeeeMooooooo! Long time no seequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken
Volgende maand de VS en Indonesiaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk initiatief, Isa
En indiaas eten
Goeie kip tandoori
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.
Ik vind het ook moeilijk on voor een hele week boodschappen te doen. Ik blijf altijd maar weer bij halen. Helemaal nu ik dus de hele dag thuis zit en een supermarkt hier 100 meter van mijn huis te vinden is.
Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig maar! Anders waren dit erg lugubere posts..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussen
Vrouw blijft na overlijden doorposten op internet
Nou, er zaten best enge onverklaarbare verhalen tussenquote:
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik vergeet gewoon altijd dingen, of ik besluit ineens totaal random iets heel anders te gaan eten. En dat is allemaal geen ramp, alleen begint het een beetje duur te worden en mijn spaargeld begint een beetje op te raken hoe langer ik thuis zit.
Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
en verse producten houden het ook nog wel eens niet een hele week uit. zeker niet als je het met wat korting ergens weet te scoren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in Vianen, in de Lek.
Zij en ik hebben daar ons moedertje ook uitgestrooid, aug 2011.
Ja dat nooit is echt zo'n onherroepelijk iets.
Erfenis wordt door de kinderen verworpen wegens hoge na-rekeningen (terecht hoor) maar consequentie is wel dat je dan ook niet meer in haar huis mag.
Ik plan altijd bewust dingen in waar ik eigenlijk niet gek op ben. Of omdat mijn vriend het erg graag eet, of omdat ik weet dat het stiekem wel een keer gezond zou zijn. Maar het blijft toch altijd moeilijk om de zin te vinden om het ook echt te maken en te eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:
[..]
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast
En als die het verwerpen, komen ze bij ons... de broers en zussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.
Wat naar.
Indonesiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgende maand de VS en IndonesiaMeem
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
Nou ja, je jaagt er dus weer mensen mee op kosten want zo'n verklaring bij de rechtbank mag weer EUR 114 gaan kostenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
Het ligt ook doorgaans niet aan mij dat we plots iets anders etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk
Nee, moest deze week nog aan haar denken dat het zo stil was...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
Ah, ze lurkt dus nog wel eens.quote:
Huur is nu wel opgezegd (met huurachterstand). WBV heeft nu aan een notaris de opdracht gegeven na te gaan of er een testament was (not) en wie de erfnamen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |