Maar als het onderzocht is en het werkt dan is het geen placebo. Dus je kunt geen kanker genezen met een placebo of homeopathische geneesmiddelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er bestaan geen homeopatische geneesmiddelen
maar je kan altijd cannabisolie gebruiken, voldoende wetenschappelijke onderzoeken daarover
http://www.huffingtonpost(...)cine-_b_1258607.htmlquote:Op zondag 26 januari 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bron? Ik heb je de Cochrane review gegeven waaruit blijkt dat er geen effect is gevonden tot dusver.
Roepen dat een overheid iets vindt 'na onderzoek' zegt mij niet zoveel.
Dat homeopathie niet werkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar zijn ze het precies niet mee eens, ik bemoei mij niet met duitsers dus ken hun geschiedenis niet
http://www.smw.ch/content/smw-2012-13594/quote:Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)cine-_b_1258607.html
Goed argument.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard komt de reguliere geneeskunde met een andere verklaring.
Anders gooien ze hun ruiten in. Het ene onderzoek botst tegen het andere, de ene heeft veel meer centjes om hun gelijk te halen. Ben trouwens benieuwd of de zwitsere regering de maatregel heeft teruggedraaid. Dat heb ik niet gelezen (of er overheen).quote:
Dan nog pleit zo'n maatregel niet voor homeopathie. "Blabla land heeft deze wet of dit beleid dus het is goed". Natuurlijk een kulredenering.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Anders gooien ze hun ruiten in. Het ene onderzoek botst tegen het andere, de ene heeft veel meer centjes om hun gelijk te halen. Ben trouwens benieuwd of de zwitsere regering de maatregel heeft teruggedraaid. Dat heb ik niet gelezen (of er overheen).
Ik ben van mening dat heel deze discussie niks waard is zonder dat mensen het zelf hebben ervaren. Objectiviteit is van beide kampen ver te zoeken. Kan ook niet anders. Ik heb bij homeopathische middelen en vooral alternatieve geneeswijzen baat gehad, dat kan een onderzoek van de farmaceutische industrie niet voor mij veranderen. Uiteraard heb ik ook middelen gehad waar ik geen baat bij heb gehad, zowel homeopathisch als regulier.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog pleit zo'n maatregel niet voor homeopathie. "Blabla land heeft deze wet of dit beleid dus het is goed". Natuurlijk een kulredenering.
dus het is alleen een placebo als er geen placeboeffecten optreden?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
Maar als het onderzocht is en het werkt dan is het geen placebo. Dus je kunt geen kanker genezen met een placebo of homeopathische geneesmiddelen.
Medicatie, wat ik dan ook steun. Wegwimpelen onder het placebo effect is voor mij te gemakkelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
werkt als wat? medicatie? of dat het geen enkel effect heeft, wat dat heeft het zeker wel
geloof jij dat 1/10000000000000e procent extract van iets bestaands, een daadwerkelijke medische werking heeft?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Medicatie, wat ik dan ook steun. Wegwimpelen onder het placebo effect is voor mij te gemakkelijk.
Ik geloof inderdaad beide.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geloof jij dat 1/10000000000000e procent extract van iets bestaands, een daadwerkelijke medische werking heeft?
of geloof jij dat er werkende medicatie bestaat buiten de gepatenteerde middeltjes?
wat het een is homeopatie en 'onzin' en de ander is gewoon medicatie
Omdat ik van mening ben dat de farmaceutische industrie het in stand houdt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Okay duidelijk![]()
enige verklaring waarom het niet door de double blind testen heenkomt?
maar die industrie is niet wie de testen afneemt, maar het verzoek tot die test indient, dus het is gewoon een enorm complot, thats it?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat de farmaceutische industrie het in stand houdt.
Mag ik dat geloven? Dank u.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar die industrie is niet wie de testen afneemt, maar het verzoek tot die test indient, dus het is gewoon een enorm complot, thats it?
geloven staat vrijquote:
1- Cannabis is in vele landen illegaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geloven staat vrij![]()
maar dan vraag ik mij af hoe bijv bepaalde wel bij de patient komen, en niet gestopt worden door big pharma om geld aan te verdienen? http://en.wikipedia.org/wiki/Charlotte%27s_Web_%28cannabis%29
medische nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
1- Cannabis is in vele landen illegaal.
2- Cannabis erkennen als geneesmiddel zullen ze wederom hun ruiten ingooien, iedereen kan thuis zo'n plantje zetten en er zalf, thee, of weet ik wat nog meer van maken.
Ik zou niet weten in hoeveel landen cannabis te verkrijgen is op doktersrecept. Wat ik wel weet is dat er vele mensen zijn die blijkbaar baat hebben gehad bij cannabisgebruik in verschillende vormen. Nogmaals als men het erkent gaan mensen thuis zo'n zalfje of drankje maken, ze lopen dus veel meer geld mis als ze het erkennen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
medische niet
hennep al helemaal niet (geen thc waardes)
dus waarom hebben ze niet niet tegen gehouden dus, juist dan moeten ze dat toch doen, juist omdat ze anders per definitie geld mislopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |