Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Tell me moriquote:Op zondag 26 januari 2014 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Kennen jullie trouwens die Vitesse verdediger die naar Abu Dhabi ging?
Die ging niet hihaho
Nec beterquote:Op zondag 26 januari 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC beter.
Vitesse zal dus wel weer scoren net na het halve uur.
Vitesse was heer en meester de eerst 30 minuten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC beter.
Vitesse zal dus wel weer scoren net na het halve uur.
Abu Darbie?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Kennen jullie trouwens die Vitesse verdediger die naar Abu Dhabi ging?
Die ging niet hihaho
Heb je daar 16 jaar nodig voor gehad om tot die conclusie te komen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:18 schreef PantaRhei het volgende:
Wat een hol, sfeerloos, leeg kutstadion is het ook
Het lijkt de arena wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:18 schreef PantaRhei het volgende:
Wat een hol, sfeerloos, leeg kutstadion is het ook
*supporters, en die supporters zijn weer terug naar Londen. Huurcontract beëindigd.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn de suporters eigenlijk?
Excuus voor het falen van mijn keyboard.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*supporters, en die supporters zijn weer terug naar Londen. Huurcontract beëindigd.
Wat een humor.
Cookie is een Vitessesupporter.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien begrijp ik.
Wat maak je eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het lijkt de arena wel.
Ik dacht ik maak hem zelf maar...
Jij zeker niet. Of was jij een van die twee uitsupporters?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien begrijp ik.
Dat wij deze grap nooit hebben gevonden is spijtig.quote:
Gelukkig niet zeg. Verder is deze post erg ironisch te noemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij zeker niet. Of was jij een van die twee uitsupporters?
Hemlein heeft geen mooie haarlijn.quote:
Ja best triest eigenlijk dat we er zelf nooit op zijn gekomenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wij deze grap nooit hebben gevonden is spijtig.
Arno zit ook op FOK! denk ik.
Zaten meer supporters dan NEK ooit zal hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Verder is deze post erg ironisch te noemen.
Allebei provincieclubjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zaten meer supporters dan NEK ooit zal hebben
Haha. NEK. Dat is grappig omdat...nouja eigenlijk is het helemaal niet grappig.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En een niet zo gewaagde hemline.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hemlein heeft geen mooie haarlijn.
NEK ZOZO HAHA HIJ DURFT MENSENquote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij GGMM moet ik ook altijd aan Jancker denken.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Bij Jantscher of hoe die ook heet moet ik altijd aan Carsten Jancker denken
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij GGMM moet ik ook altijd aan Jancker denken.
Ze werden bij vlagen gewoon weggespeeld tegen de nummer laatst.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft een aantal maanden boven haar stand geleefd. Een slecht resultaat is een fiks fluitconcert....
Ze hebben ook wel goeie spelers nu, ik denk dat ze 2e worden op kleine achterstand.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft een aantal maanden boven haar stand geleefd. Een slecht resultaat is een fiks fluitconcert....
Feyenoord heeft daar ervaring mee, ik snap dus dat je hierover mee kunt praten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze werden bij vlagen gewoon weggespeeld tegen de nummer laatst.
Ja, treurig wanneer zoiets gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Ze werden bij vlagen gewoon weggespeeld tegen de nummer laatst.
Dit is oud nieuws.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
BREKEND: Piet Velthuizen gaat niet zo vaak naar de bakker.
Hij leest ook wel eens het boek De Griezelbus.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef Herqules het volgende:
Wisten jullie dat piet in zijn vrije tijd het typetje roy donders speelt?
Jaa mensen dat hadden jullie nier verwacht van pietje he
quote:LEEUWARDEN - Bussen met daarin Heerenveensupporters zijn na afloop van de derby Cambuur-Heerenveen bekogeld met stenen.
Van tenminste een bus sneuvelde een ruit.
Rond het stadion staan ME'ers opgesteld om confrontaties tussen Cambuur- en Heerenveenfans te voorkomen.
Ja.quote:
en heeft koi karpersquote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij leest ook wel eens het boek De Griezelbus.
quote:
quote:
Of ze spelen gelijkquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is een echte tokkieclub.
Uh, okéquote:
Friezen die net doen alsof ze geen Friezen zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Aandoenlijk, die supporters van Cambuur
Ja dat ook nog, doe verdomme normaal en wees blij dat een club je wil.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ook even zo'n handje van 'jongens wacht even, eerst een dansje'
Heerenveen is slechts een naam door Abe en geld.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dit.
Heerenveen is een sfeerloze, provincieclub.
90 minuten lang het uitvak horen zingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dit.
Heerenveen is een sfeerloze, provincieclub.
+ Rens en Marco van Bastenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen is slechts een naam door Abe en geld.
Opgeleukt?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen binnen Friesland wordt het opgeleukt.
Op een youtubefilmpje?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
90 minuten lang het uitvak horen zingen.
Je weet dat dit in Leeuwarden is? Uitvak is muisstil manquote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
Je zou maar ultra zijn bij Cambuur Leeuwarden
Als objectieve kijkert kan ik dit ontkennen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het enige wat je steeds hoort is het uitvak gekkie.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:37 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Je weet dat dit in Leeuwarden is? Uitvak is muisstil man
Volgend seizoen weer lekker in de Jupiler League.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:36 schreef Mansjester het volgende:
Je zou maar ultra zijn bij Cambuur Leeuwarden
Nee man, ik heb weer vertrouwen in Cambuur. Ze kunnen weer aanvallen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer lekker in de Jupiler League.
Neuh. Cambuur gaat overleven.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer lekker in de Jupiler League.
xdquote:
Inderdaad, wat een pannekoek.quote:
Uit gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Cambuur Twente verslaat volgende week.
Hopen kan altijdquote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja doeiiiquote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een idioot.quote:
Ik dacht ook al, toch raar als je geen Fries bent.quote:
lekker mokkelquote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde Helene Hendriks op de achtergrond.
Ik heb nog nooit van Stadsfries gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of Stadsfries, weest wel een beetsje su.
Jij moet al helemaal je klep dichthouden aangezien je Twente daar gek genoeg ook met 3-2 verloor.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsfriesquote:Op zondag 26 januari 2014 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Stadsfries gehoord.
Goed nummer,belle helenequote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde Helene Hendriks op de achtergrond.
Bassie is een keeper van niets.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
Ten Rouwelaar heeft de grootste bek maar is zo'n baggerkeeper
Dacht ik ook al toen ik het zag, hij zal wel teleurgesteld naar de samenvatting hebben gekeken zonetquote:Op zondag 26 januari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Denkt Manu dat dit een televisiecamera is?
We zullen het nooit weten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
Ten Rouwelaar heeft de grootste bek maar is zo'n baggerkeeper
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsfries
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een uur lullen over De Ridder?
Blijkbaarquote:
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet kijken, want ik wil natuurlijk het grote Johan Derksen verjaardagsfeest zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week wint Feyenoord wonderbaarlijk van Vitesse..
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Ties02 het volgende:
Is Jack op vakantie geweest? Kleurtje gekregen
Is dat die beetje Indische?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Mansjester het volgende:
De chick van de Ridder is lekker.Tatum Dagelet
Je hebt gelijk, beter kijken we gewoon naar de plaatjesquote:Op zondag 26 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een uur lullen over De Ridder?
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Ties02 het volgende:
Is Jack op vakantie geweest? Kleurtje gekregen
Klote ja. Je hele weekend verziekt voordat het begonnen is.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Grifte het volgende:
Mooi man, avondwedstrijdje in De Kuip.
Wel jammer dat het geen zaterdagavond is.
Chinese, maar dat is Jennifer de Jong. Tatum is die mer die krullen.quote:
Oh die vind ik wat minder.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Chinese, maar dat is Jennifer de Jong. Tatum is die mer die krullen.
Gelijkspelletje is ook primaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week wint Feyenoord wonderbaarlijk van Vitesse..
Het is de schuld van het maasgebouw.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk wint vitas
Wordt het maasgebouw binnenkort weer bestormd
Daar staat nu een hekwerk voor dus onmogelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk wint vitas
Wordt het maasgebouw binnenkort weer bestormd
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Johannes is er een bepaalde user met stijl haar die met jaloezie deze foto bekijkt.
Nou dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Johannes is er een bepaalde user met stijl haar die met jaloezie deze foto bekijkt.
Ik zou het niet weten, maar als jij het zegtquote:Op zondag 26 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat weet ik wel zeker.
Heel soms twijfel ik tijdens het co-commentaar van Aad ook wel eens aan zijn woorden, maar wanneer zijn voorspellingen dan uitkomen sla ik mezelf voor mijn domme kop en schaam ik mij voor mijn twijfels.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar als jij het zegt
twitter:elsierd twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:20:25Xavier Hernández Creus wordt vanavond 21.00 u. (FCB-Málaga) gehuldigd voor 700 officiële wedstrijden voor FCB http://t.co/TjOojknSqr reageer retweet
Paar wedstrijden winnen en NEC wandelt zo het linkerrijtje binnen. #eredivisie #knotsgek #nomickeymouse #bloedisdikkerdanwater #schuldvanimmersquote:
Tweede seizoenshelft als onder Been toen, nog gewoon Europa in ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar wedstrijden winnen en NEC wandelt zo het linkerrijtje binnen. #eredivisie #knotsgek #nomickeymouse #bloedisdikkerdanwater #schuldvanimmers
En ze overwinterden Europees.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft als onder Been toen, nog gewoon Europa in ook.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Sjoerd_vdMeij twitterde op zondag 26-01-2014 om 20:02:47@JeroenElshoff Is echt een video camera...woensdag om 17.00 zijn de beelden te zien op #cambuurtv #manu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |