quote:34 Maak je dus geen zorgen voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt wel voor zichzelf. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen last.
We hadden het kunnen weten.quote:Op maandag 7 april 2014 17:01 schreef slotjah het volgende:
... en erover na zit denken een tatoeage te nemen ...
Neem een tattoo van een kat en eronderquote:Op maandag 7 april 2014 17:01 schreef slotjah het volgende:
Dit omdat ik een bijna fataal ongeluk heb gehad, en erover na zit denken een tatoeage te nemen met betekenis wat hierop slaat.
"You Only Live Once"... klinkt leuk, maar de harde waarheid is "YODO", "You Only Die Once".quote:
Dus we leven meer dan 1 keer? Leg uit?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:28 schreef Onaniem het volgende:
[..]
"You Only Live Once"... klinkt leuk, maar de harde waarheid is "YODO", "You Only Die Once".
Je leeft elke dag, maak daar gebruik van. Carpe Diem dus!
Voor jouw gemak: een lijst van mijn actieve topics. Weet je waar je me kan vinden.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:36 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dus we leven meer dan 1 keer? Leg uit?
Dat is niet de uitleg waar ik op hoopte! Please try again.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:42 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Voor jouw gemak: een lijst van mijn actieve topics. Weet je waar je me kan vinden.
Ik ga geen discussie aan over semantiek, naar mijn bescheiden mening staat jouw door mij ervaren vooringenomenheid dat in de weg.
Ik zal zo hier in dit topic reageren, kan je hier heel even wachten? Niet weg gaan hoor!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:43 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat is niet de uitleg waar ik op hoopte! Please try again.
* fluit een lukraak deuntje tijdens het wachten en inspecteert zijn vingernagels *quote:Op donderdag 10 april 2014 10:59 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Ik zal zo hier in dit topic reageren, kan je hier heel even wachten? Niet weg gaan hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |