Staat dit in het boekje "1001 tips voor de gierige echte Nederlander" ?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien dat er per ongeluk 1 of 2 mensen hem wel krijgen, dat ze die over het hoofd hebben gezien.
Zoiets moet je niet aan de grote klok hangen en gewoon lekker voor jezelf houden, dan heb je de meeste kans dat ze het niet door hebben, en jij je bestelde product gewoon krijgt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben ze alle 450 met elkaar aan het vergelijken echt fantastisch!
ja ik dacht hem goedkoop besteld te hebben, maar bleek dus te laat te zijn en nu zijn er 200 ekkies van mijn rekening afgeschrevenquote:
Hoeven we ook niet zo lang te wachten in ieder gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu is er ¤60 van die ¤199 eraf gegaan en de levertijd is opeens van drie weken naar 5-7 dagen gegaan.
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangenquote:
Bij de Media Markt en Saturn krijg je al snel een tegoedbon als je een klacht hebt, zeker als je op hoge poten door blijft zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangen
Whehehequote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef igi0n het volgende:
Kak, email gekregen dat die gecancelled is, inclusief een cadeaubon van ¤15 die alleen geldig is op DEZE koptelefoon
Inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef igi0n het volgende:
Kak, email gekregen dat die gecancelled is, inclusief een cadeaubon van ¤15 die alleen geldig is op DEZE koptelefoon
Tuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen op deze koptelefoon he. Ga je 'm kopen?
Al die codes bij elkaar, zou het werken?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
Iemand behoefte aan mijn kortingscode? Ik hoef hem toch niet.
Geen idee?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die codes bij elkaar, zou het werken?
Heb het mailtje nog niet.quote:
Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.quote:
zie ander topic, in quote van Joosie.quote:
Ja, tweemaal. Twee bestellingen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Felagund het volgende:
Diegene die er meerde van hebben bestelt hebben die ook meerdere codes? (Al zal het wel zo zijn dat je maar 1 code per koptelefoon mag gebruiken).
30 euro korting is toch niet verkeerd. Als het zou werken.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, tweemaal.
Wel jammer dat het beperkt is tot alleen dit product..
quote:Geachte heer/mevrouw...
Op 26 januari 2014 heeft u bij ons onder bestelnummer 825 het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' besteld.
Dit artikel is op onze website voor een verkeerd bedrag aangeboden. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en wordt uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' wordt op dit moment voor de prijs van euro 139,00 aangeboden op onze website. Om u tegemoet te komen in het ontstane ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van 15,00 euro indien u alsnog het betreffende artikel wilt aanschaffen. De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken bij het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver'.
Uw cadeauboncode: BM-VWZHD-X9WI7-PZHS
Waarde: 15,00 euro
Geldig tot: 11 februari 2014
Het inwisselen van de cadeaubon werkt als volgt:
Leg het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' in uw winkelwagen.
Klik op ‘Verder naar bestellen’.
Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |