Ze noemen t wel een aanbieding ja.twitter:bol_com twitterde op zondag 26-01-2014 om 21:02:22@bhwfranken Helaas klopt deze aanbieding niet. Er is de verkeerde prijs geplaatst op de website. Mijn excuses voor het ongemak. ^FB reageer retweet
Jammer maar helaasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
http://www.juridischevoor(...)algemene-voorwaarden
Was dit trouwens al gepost?
Dat zegt ( op zich ) nog niks over dit geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer maar helaasWas al te mooi om waar te zijn
Dit hebben heel veel users al geroepen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer maar helaasWas al te mooi om waar te zijn
hmm?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat zegt ( op zich ) nog niks over dit geval.
quote:bol.com @bol_com 1 uur
@JasperFraikin Helaas is de foute prijs op de website geplaatst. Hierdoor gaat je bestelling geannuleerd worden. Sorry voor het ongemak. ^FB
Waar slaat dat nu weer opquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Compensatie anders boycot boll.com
Domme lutsers daar, moeten ze maar de goede prijs er neer zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Compensatie anders boycot boll.com
Je moet bij twitter even aanklikken: Show all tweets, dan staat hij er helaas tussen..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gedelete of troll je maar wat?
? Was van twitter, bol.com zei dat het geannuleerd zou wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gedelete of troll je maar wat?
Ik heb het inderdaad gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
? Was van twitter, bol.com zei dat het geannuleerd zou worden
Meh, met sommige dingen zijn ze zeker wel goedkoop, maar met een aantal dingen weer echt schofterig duur, zoals met deze koptelefoon als je naar de reguliere prijs ervan kijkt!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
Sowieso kopen bij bol.com![]()
Stelletje oplichters
¤135 als ik pricewatch mag geloven?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, met sommige dingen zijn ze zeker wel goedkoop, maar met een aantal dingen weer echt schofterig duur, zoals met deze koptelefoon als je naar de reguliere prijs ervan kijkt!
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
¤135 als ik pricewatch mag geloven?
Maar de meeste mensen kijken toch niet verder dan dat hun neus lang is, dus er zijn altijd figuren die dat ervoor betalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad, tegenover de ¤199 die bol.com durft te vragen.
Onbegrijpelijk maar waar.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen kijken toch niet verder dan dat hun neus lang is, dus er zijn altijd figuren die dat ervoor betalen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Bedankt TS hij is besteld en betaald voor 7,98 hier komen ze niet onderuit.
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:37 schreef Partypoeper het volgende:
Als ik de Twitter moet geloven worden de orders geannuleerd.
Maar de gratis reclame hebben ze weer gehad
Als zij de overeenkomst ontbinden kunnen ze dat niet doenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang ze het geld maar wel terugstorten en geen tegoedbon/code gaan geven!
Dat zou echt ideaal voor ze zijn: iedereen straks voor een kleine 8 euro aan tegoed bij hen, dus dan ga je wel kijken of je daar wat kunt bestellen wat je eventueel zou kunnen gebruiken maar anders niet per sé bij hen gekocht zou hebben.
Ik voorzie een flinke omzetstijging bij hen als ze dat zouden doen.
...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang ze het geld maar wel terugstorten en geen tegoedbon/code gaan geven!
Dat zou echt ideaal voor ze zijn: iedereen straks voor een kleine 8 euro aan tegoed bij hen, dus dan ga je wel kijken of je daar wat kunt bestellen wat je eventueel zou kunnen gebruiken maar anders niet per sé bij hen gekocht zou hebben.
Ik voorzie een flinke omzetstijging bij hen als ze dat zouden doen.
...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
...Tuurlijk storten ze het geld terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |