Dat zou winst zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef raptorix het volgende:
Overigens komt er sowieso wel een hoger beroep, ik denk dat als het erg hoog is dat hij dat gewoon in Marokko afwacht en niet meer terug komt. Sterker nog volgens mij kan je ook gewoon in cassatie gaan en je vrijheid afwachten wat jaren kan duren.
Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Godtje het volgende:
De zaak Club Blinq blijkt de wettelijke termijn te hebben overschreden.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien verliest straks hij z'n beheersing en slaat het interieur van de rechtszaal aan flarden.
quote:
quote:De manier waarop u enkele zaken heeft willen afhandelen werkt strafverzwarend, zegt de rechter.
Maand of 4 volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef SunChaser het volgende:
12 maanden
hoeveel heeft ie al; gezeten?
En het bellen met getuigen, dat weekend dat hij even vrij was en een broodje in eten in een broodjeszaak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef Richestorags het volgende:
De rechter doelt waarschijnlijk op het omkopen van de portier en het bedreigen van getuigen.
Wat een tyfus fooi. Zet er 2 nullen achter.quote:Hari moet bovendien een schadevergoeding van 20.000 euro betalen aan Koen Everink.
Dit dus.quote:
Die man kan nooit meer sporten... En dit verdiende hij denk per maand...?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een tyfus fooi. Zet er 2 nullen achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |