Ja, daar moet je als trainer/ploeg nooit over zeiken. Iets met een pot en een ketel..quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Maar de joden staan wel bovenaan met 2 punten los.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Joden die de TT van een Feyenord-topic maken
Andere joden die danreageren
Vond het wel bizar dat er maar 3 minuten bijkwamen, terwijl er 5 wissels en heel veel onderbrekingen waren geweest. Maar goed, daar moet Koeman wel boven staan ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens dat gezeik van die Koeman over die 2 minuten vertraging...
Get a fucking life!
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been kan waarschijnlijk ook z,n biezen pakken bij Genk na de 6e nederlaag op rij.
Vind ik toch wel sneu voor hem
Die komt er bij de nieuwe trainer ook niet meer aan te pas vermoed ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een held dat hij ze nog even met sisse belast voordat hij weg moet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pietje Bell strikes again.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe vonden jullie de wedstrijd tegen Ado? Begrijp dat een verlies partij vervelend is, maar was het spel om aan te zien? Konden ze er wat van?
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen die op moesten staan, behoudens Clasie, deden dat niet. Dat vond ik wel pijnlijk om te constateren.
Tussen Ajax en Ajaxquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Ach, die mannen doen wat ze kunnen. Meer zit er gewoon niet in. Ben erg benieuwd tussen wie het kampioenschap uiteindelijk zal gaan.
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.quote:
Het is bizar dat zodra de tegenstander maar één kans krijgt, dit bijna gelijk een doelpunt is bij ons?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder was ook weer matig gister.
Drie kluts goals van Ado. In zulke wedstrijden met een beterr keeper win je nog.
Keeper is altijd verantwoordelijk voor de organisatie bij dode spelsituaties. Verder kon hij aan de overige goals weinig doen, maar het is hip om Mulder de schuld te geven van elke tegengoal.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Niet dat ik Mulder hoog inschat hoor, maar aan niet meespringen/lopen of een paal dekken kan hij weinig doen.
Omdat je zo aandringt mag jij het wel doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:32 schreef kasper het volgende:
Wie werkt het speelschema in de OP eens bij?
Wat is er briljant aanquote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend knap zijn van Ajax. Al vind ik wat ze de laatste jaren hebben gepresteerd al briljant.
Oneens. Zit juist veel meer lijn in dan vroeger.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er briljant aan![]()
Hun niveau daalt ook al jaren op rij, alleen zijn hun minder slecht dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |