SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet antwoorden, moet jij dat voor haar doen ofzo
Wat een aparte conclusiequote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd...
ja dat is toch een antwoord hoor, slimmerd...quote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Antwoord ik? Nee. Ik lach je uit. En ik weet ook niet of ik nu moet huilen of lachen. Maar ik denk het eerste, huilen met tranen van het lachen. Echt man.. wat verbeeld je je. Mafkees.
Geen hosselskills en ook al geen logica. Zwaar leven.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, want in dit topic zitten preutse vrouwen.... daar hoor jij ook bij, dus niet vreemd idd...
preutse biggiesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd goed voor vrouwen zijn. Ook als ze jou een debieltje vinden, ondanks dat het preutse biggies zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enniehow, fijne flow nog steeds, dit weekend een beetje los gegaan op wat biertjes en wat minder verantwoord eten, maar wel een super gezellig weekend gehad.
Ik merk toch dat ik doordeweeks strenger voor mezelf kan zijn qua keuzes dan in het weekend
Afgelopen woensdag was er weer 4 ons af.
Minpunten : ik heb beginnende keelpijn en begin flink te snotteren
Dus we gaan even zien wat het deze week gaat brengen.
Jaa samen bootcampenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef douche-eendje het volgende:
*plukt wat dames van de kast af* Zielige kast... en voer die trollen nou eens niet, worden ze dik van.
Lola was goed je weer eens te zien en te sprekenBinnenkort gaan we bootcampmeet doen hoor
! Hier ook aardig wat extra kcal gisteren in vloeibaar goud/roodbruine vorm afhankelijk van het soort bier. Of cider
. En 3 gangen diner met baileys/chocolade creme brulee. Maar wat een heerlijke avond
![]()
Nu de komende dagen weer netjes binnen mn lijntjes eten want zondag is het feest en neemt oma de hele familie mee uit etenNomz.
Jij bent al wat gewend, voornamelijk lachen omdat ik last heb van de zwaartekracht zekerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Samen afgebeuld worden is altijd leuker dan alleen
wat.quote:Bokwa
Bokwa deelnemers tekenen letters en cijfers met hun voeten tijdens het beoefenen van een energieke cardio workout routine. Dit alles op actuele hedendaagse muziek. Het concept dat geschikt is voor elke leeftijd schrijft al dansend de letters en cijfers zoals bijvoorbeeld de L,3.J en K en vele andere combinaties op de vloer.
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat eruitziet.
Ik pas denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |